Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dakkar! :troest: Ikke ofte du er hjemme fra jobb!

Nei det er ikke ofte nei...har vært på jobb i dag da, snørret og hostet meg gjennom den ;)

God bedring!! :klem:

Takk for det :klemmer:

Skrevet

God bedring, Lucky!

Høres ut som mine siste dager det, og her ble det heldigvis ikke noen influensa. Hodeverket gikk fort over også... Du får kose deg under et pledd på sofaen i kveld i stedet ja. Er lurest å ta det med ro så du blir fortere frisk :klemmer:

Skrevet
God bedring, Lucky!

Høres ut som mine siste dager det, og her ble det heldigvis ikke noen influensa. Hodeverket gikk fort over også... Du får kose deg under et pledd på sofaen i kveld i stedet ja. Er lurest å ta det med ro så du blir fortere frisk :klemmer:

Takk :klemmer:

Har hatt vondt i hodet de siste dagene jeg også, men har tenkt at det er fordi jeg har mensen, men det kan jo være en sammenheng mellom hodet og forksjølelsen ja...

Da har jeg fått gjort hjemmeleksen til båtførerkurset, så da er det klart til i morgen :)

Nå er det snart cæsar og så er det Greys :) Prøve å få med meg hele i dag da vel :sjenert:

Skrevet
Tror du ja :fnise:

:fnise:

Har du prøven i morgen?

Nei ikke før den 2.desember den mener jeg... Er tredje av seks kurskvelder i morgen, så når jeg er ferdig i morgen er jeg halveis :hoppe: Skal bli deilig å bli ferdig med den...3 timer hver onsdagkveld er mye :sjenert:

Skrevet
Hvordan gikk det med Lucky? og Greys? :fnise:

:fnise: Jeg klarte å holde meg våken :strix:

God morgen :kaffekopp:

I dag er det planleggingsdag på jobben :) Deilig med et lite avbrekk fra det daglige, så håper foreleseren er interessant ellers blir det en lang da... ;)

Skrevet
Ha en fin dag på jobb :klem: Håper formen er bedre.

Takk for det :) Formen virker litt bedre nå i allefall, så håper det varer. Har spist masse hvitløkskapsler og fikk noen homopatpiller av en svigerinne, så ser ut til at de gjør susen :tommelsmil:

Skrevet
:fnise: Jeg klarte å holde meg våken :strix:

God morgen :kaffekopp:

I dag er det planleggingsdag på jobben :) Deilig med et lite avbrekk fra det daglige, så håper foreleseren er interessant ellers blir det en lang da... ;)

Er ingen selvfølge at man har godt utbytte av en planleggingsdag nei... Har vært på maaaange forelesninger og tenkt at "Åh, enn om jeg bare kunne fått denne dagen til egne forberedelser i stedet!"

Men det er veldig bra når det er bra da. :)

Skrevet

God bedring! :klemmer: Håper formen er bedre i dag. :)

Skrevet
Er ingen selvfølge at man har godt utbytte av en planleggingsdag nei... Har vært på maaaange forelesninger og tenkt at "Åh, enn om jeg bare kunne fått denne dagen til egne forberedelser i stedet!"

Men det er veldig bra når det er bra da. :)

Nei gode forelesere er ingen selvfølge, men heldigvis var det bra i dag og dagen har gått kjempefort :tommelsmil:

God bedring! :klemmer: Håper formen er bedre i dag. :)

Takk for det :) Formen er bedre i dag, bare litt vondt i hodet...

:klemmer:

Da var denne planleggingsdagen ferdig, og foreleseren var veldig behagelig og engasjerende å høre på :) Dagen har gått kjempefort :) Formen er bedre i dag også, det er deilig! Hatt noen hostekuler bare og det er ikke morsomt når det sitter over 600 mennesker i salen :flau: Men gikk seg til med masse vann og halstabletter :fnise: Nå er det litt avslapning før båtførerkurset :)

Skrevet

Mandag, mulighet for å hjelpe KI med legging og barnevakt? Jeg er på kurs i oslo mandag og tirsdag, og KI har sagt ja til å hjelpe ett korps med å spille på konsert. Og det er bare to øvelser til konserten. Så han trenger å komme seg på øvelse til mandag!

Skrevet

Så kjedelig at du har vært syk :kose:

Litersvis med vann og halstabletter er :tommelopp: når men er på forelesing ;) Prøvede det selv ut nylig..

Håper du har hatt en fin kveld :klemmer:

Skrevet
Mandag, mulighet for å hjelpe KI med legging og barnevakt? Jeg er på kurs i oslo mandag og tirsdag, og KI har sagt ja til å hjelpe ett korps med å spille på konsert. Og det er bare to øvelser til konserten. Så han trenger å komme seg på øvelse til mandag!

Det skal nok gå bra det :):klemmer:

Håper du får en fin kveld :)

Takk :klemmer: Kvelden var fin, men slitsom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...