Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hos oss var det meg som lå og sov på sofaen til gullrekka... :gjeiper:

Lykke til med vask og rydding av vaskerom. Jeg har også vask og rydding på menyen i dag, det ser ikke ut her. ;)

God lørdag! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Godt å få prøvd den ut før reklamasjonstida er over, då. :fnise:

Ha ein super lørdag, Lucky?! :klem:

Ja det er greit å få brukt den litt før garantien går ut i allefall :fnise:

Ha en super lørdag du også :klemmer:

Hos oss var det meg som lå og sov på sofaen til gullrekka... :gjeiper:

Lykke til med vask og rydding av vaskerom. Jeg har også vask og rydding på menyen i dag, det ser ikke ut her. ;)

God lørdag! :klemmer:

Godt det ikke bare er her det sovnes på sofaen på fredagskveldene da :) Er ganske god på å gjøre det jeg også :fnise:

Har ikke blitt noe vask eller rydding her i dag, så det får jeg bruke morgendagen til :)

God lørdag til deg også :klemmer:

Hjelpes så fort denne dagen har gått :sjokk:

Har vært ute på shopping sammen med iss og skjønningen i hele dag, så akkurat kommet hjem nå :) Ble ikke mye shopping, men en ny kjole ble det, så den skal innvies i kveld ;)

Så da er det vel bare å hoppe i dusjen å gjøre seg klar til å dra til venneparet vi skal til i kveld. Jeg skal hjelpe til med maten, så da er det jo greit å komme litt før de andre liksom :fnise:

Skrevet

håper dere koste dere med besøk i går :) Koselig med shopping da *gleder meg til jeg kan shoppe*

Skrevet
God søndag, Lucky!

:klem:

Takk :klemmer:

håper dere koste dere med besøk i går :) Koselig med shopping da *gleder meg til jeg kan shoppe*

Hadde det veldig koselig :) Shopping er alltid morsomt :fnise:

:klemmer:

Skikkelig lat dag i dag.... Sov til kl to og etter det har jeg ikke gjort mye fornuftig egentlig :sjenert:

Var hjemme i femtiden i natt, så trøtt og litt dårlig form i dag, men formen er oppadstigende i allefall ;) Hadde det kjempekoselig i går med deilig mat og skravlings :)

Prosjekt vaskemaskin er ikke fullført, men pappa var å hjalp med å montere den i sta, men mangler selvfølgelig en vannledning og den til den gamle maskinen passer ikke på den nye :kjefte: Så da får jeg kjøpe det etter jobb i morgen :)

Nå har jeg akkurat tatt meg et deilig boblebad og skrubbet hele kroppen med deilig skrubb :) Så smurt meg inn med deilig body butter og hoppet inn i kosedressen. Sambo kommer veldig snart med pizza, så blir det nok sofaen her resten av kvelden :tommelsmil:

Skrevet
Nå har jeg akkurat tatt meg et deilig boblebad og skrubbet hele kroppen med deilig skrubb :) Så smurt meg inn med deilig body butter og hoppet inn i kosedressen. Sambo kommer veldig snart med pizza, så blir det nok sofaen her resten av kvelden :tommelsmil:

Herlig! :nigo:

Eg kjenner eg er passe misunnelig på det boblebadet ditt. :boblesmiley:

Skrevet
Herlig! :nigo:

Eg kjenner eg er passe misunnelig på det boblebadet ditt. :boblesmiley:

Ja det er absolutt hvert hver eneste krone ;) Bare å komme innom for et bad ;)

Skrevet
Ja det er absolutt hvert hver eneste krone ;) Bare å komme innom for et bad ;)

Og eg som nettopp forlot landsdelen din. :sur:

Men neste gong, då kjem eg gjerne innom. :nigo:

Skrevet
Og eg som nettopp forlot landsdelen din. :sur:

Men neste gong, då kjem eg gjerne innom. :nigo:

Ja det må du gjøre :regler:

Skrevet

Høres ut som om du har en fin søndag :jepp:

Jeg også er en smule misunnelig på det boblebadet ditt :sjenert:

Skrevet

Kaster meg på boblebadmisunnelsesbølgen og stikker gjerne innom for et bad! Her hadde jeg gladelig brukt alle pengene det koster, men det skorter dessverre på plass. Finns det boblebadekar som går i høyden tro? :klø: Da hadde det nemlig gått! Kanskje noe å finne opp? :idesmil:

PS:

Det er vel kanskje det de kaller dusj :sjenert:

Skrevet

Blåmor, jeg jobber med saken ;) Vi har litt liten plass vi også.

Skrevet

Flott! Jeg blir gjerne med i en arbeidsgruppe som kan jobbe frem et forslag! Lucky kan være boblebadekspertveileder.

Skrevet
Flott! Jeg blir gjerne med i en arbeidsgruppe som kan jobbe frem et forslag! Lucky kan være boblebadekspertveileder.

:tommelopp:

Det er bra å ha litt ekspertise :)

Skrevet (endret)
Høres ut som om du har en fin søndag :jepp:

Jeg også er en smule misunnelig på det boblebadet ditt :sjenert:

Deilig og ueffektiv søndag i allefall :fnise:

Kaster meg på boblebadmisunnelsesbølgen og stikker gjerne innom for et bad! Her hadde jeg gladelig brukt alle pengene det koster, men det skorter dessverre på plass. Finns det boblebadekar som går i høyden tro? :klø: Da hadde det nemlig gått! Kanskje noe å finne opp? :idesmil:

PS:

Det er vel kanskje det de kaller dusj :sjenert:

Blåmor, jeg jobber med saken ;) Vi har litt liten plass vi også.

:tommelopp:

Det er bra å ha litt ekspertise :)

Jeg stiller som boblebadekspertveileder :opplyser:

Skal da ikke være umulig å lage et boblebad i høyden :klø:

Endret av Lucky?
Skrevet

Jeg ser jo for meg hvordan det burde se ut, men skaller nok i taket før jeg kommer meg oppi der dersom vannet skal nå til skuldrene. Men kunne vært et interessant prosjekt! Kjenner at jeg henger meg litt mye opp i boblebaddrømmen akkurat nå. Men snart Blåmor, snart - når vi endelig finner drømmehuset (og meglerne kommer på jobb i morgen og får lagt ut nye hus på Finn) :lur:

Skrevet
Jeg ser jo for meg hvordan det burde se ut, men skaller nok i taket før jeg kommer meg oppi der dersom vannet skal nå til skuldrene. Men kunne vært et interessant prosjekt! Kjenner at jeg henger meg litt mye opp i boblebaddrømmen akkurat nå. Men snart Blåmor, snart - når vi endelig finner drømmehuset (og meglerne kommer på jobb i morgen og får lagt ut nye hus på Finn) :lur:

Jeg har fundert litt på dette med dør, men det vil jo si at man må stå eller evt sitte i karet når vannet fylles opp og skylles ut.

Får vel heller låne andres badekar mens vi leter etter tomt/hus. :jepp:

Skrevet

Eg synst ikkje det høyrest spesielt avslappande ut å stå i boblekaret. Då er det nok enklare å skaffa seg nytt og større bad. :jepp:

Skrevet

Ja kan fort bli problemer å komme seg oppi uten å skalle i taket hvis man skal ha vann opp til skuldrene ja :fnise: Men absolutt et interessant prosjekt :lur:

Jeg har fundert litt på dette med dør, men det vil jo si at man må stå eller evt sitte i karet når vannet fylles opp og skylles ut.

Får vel heller låne andres badekar mens vi leter etter tomt/hus. :jepp:

Ja og da må jo døra være 100% tett...hmm...må nok ha en stige opp på toppen så man kan krype ned i vannet derfra :sjenert:

Er nok kanskje lettere å låne andre sitt litt ja :fnise:

Eg synst ikkje det høyrest spesielt avslappande ut å stå i boblekaret. Då er det nok enklare å skaffa seg nytt og større bad. :jepp:

Nei blir ikke like avslappenede å stå å bade som å sitte nei.... Nytt og større bad er nok heller tingen :tommelsmil:

Skrevet

Nei, det må jo være en liten kant å sitte på. Også må det antagelig være så høyt at man klatrer oppi etter at det har fylt seg opp med vann.

Lucky, kanskje du er lei av at vi kupper boka di med boblebadprat? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...