Blåmor Skrevet 21. oktober 2009 #2041 Skrevet 21. oktober 2009 Min evige, og forhåpentlig ikke uoppfyllbare drøm, er boblebad. Jeg er oppvokst med badekar, dog ikke et stort med bobler, men har ikke hatt plass siden jeg flyttet ut hjemmefra, så når vi en gang får et litt større bad (til våren håper jeg), så blir det boblebad i Blåheimen også. Er helt klar for å investere i det. Da skal jeg bade HVER DAG! *drømmesegbort*
pusilus Skrevet 21. oktober 2009 #2042 Skrevet 21. oktober 2009 boblebad og nyoppredd seng med vinterdyner *må lete opp vinterdynene fra boden* Ønsker deg en fortreffelig torsdag
Lucky? Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #2043 Skrevet 22. oktober 2009 Den sengen hørtes virkelig fristende ut ja, tror jeg må skifte på sengen jeg også før jeg legger meg Også prøver jeg meg på litt mer på teite kroppen som ikke vet å oppføre seg! Ja jeg har i allefall sovet som en stein Deilig Kjeft i vei, for meg hører hun ikke på Min evige, og forhåpentlig ikke uoppfyllbare drøm, er boblebad. Jeg er oppvokst med badekar, dog ikke et stort med bobler, men har ikke hatt plass siden jeg flyttet ut hjemmefra, så når vi en gang får et litt større bad (til våren håper jeg), så blir det boblebad i Blåheimen også. Er helt klar for å investere i det. Da skal jeg bade HVER DAG! *drømmesegbort* Boblebad er absolutt verdt hver eneste krone Er oppvokst med badekar, men der jeg og sambo bodde før hadde vi bare dusj og jeg savnet badekar veldig boblebad og nyoppredd seng med vinterdyner *må lete opp vinterdynene fra boden* Ønsker deg en fortreffelig torsdag Deilig med vinterdyner ja Har sånne helt tynne dunsommerdyner, så alltid deilig å få på de store tykke dynene igjen Ha en fin torsdag du også vennen
honning Skrevet 22. oktober 2009 #2045 Skrevet 22. oktober 2009 Hei Lucky! Å så deilig med boblebad og reine sengklær Håper det går bra hos gynekologen i dag og at du snart får orden på syklusene dine. Det er noe dritt å vente så lenge Håper du har en fin dag! Ikke lenge til helga nå...
kort innpå Skrevet 22. oktober 2009 #2047 Skrevet 22. oktober 2009 Gleder meg til fredag!!! Gleder meg til fredag, jeg også Ha en fin kveld! :klø: Å ære som sjeeer på freddan da ????
Lucky? Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #2048 Skrevet 22. oktober 2009 Ha en fin dag Lucky Takk Ha en fin dag du også Ananan Hei Lucky! Å så deilig med boblebad og reine sengklær Håper det går bra hos gynekologen i dag og at du snart får orden på syklusene dine. Det er noe dritt å vente så lenge Håper du har en fin dag! Ikke lenge til helga nå... Veldig deilig med boblebad og reine sengeklær ja Gikk bra hos gynekologen også, skriver mer i bloggen jeg Bare 1 dag igjen til helg nå Håper gyn-timer går bra. Gikk bra den Skriver mer i bloggen :klø: Å ære som sjeeer på freddan da ???? Da skal jeg stjele dama di Både fredagskvelden og noen timer på lørdagen
Lucky? Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #2052 Skrevet 22. oktober 2009 I morgen er det helg Ja og det skal bli super deilig
Epica Skrevet 22. oktober 2009 #2053 Skrevet 22. oktober 2009 Sex i dagboka di??? HJELPE MEG! Klar for helg ja? Brrr...begynner å bli kaldt! Hvor ble sommeren av....
Lucky? Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #2054 Skrevet 22. oktober 2009 Sex i dagboka di??? HJELPE MEG! Klar for helg ja? Brrr...begynner å bli kaldt! Hvor ble sommeren av.... Tror loffen fikk noen syke drømmer Alltid klar for helg jeg Sommeren er ikke her lenger i allefall brrr....
Epica Skrevet 22. oktober 2009 #2055 Skrevet 22. oktober 2009 Nydeligste sangen som fins... When you wish upon a star Makes no difference who you are Anything your heart desires Will come to you Husk det, snart er du gravid....
loffen Skrevet 23. oktober 2009 #2057 Skrevet 23. oktober 2009 Da skal jeg stjele dama di Både fredagskvelden og noen timer på lørdagen Ja, jeg fikk noen syke tanker.
loffen Skrevet 23. oktober 2009 #2058 Skrevet 23. oktober 2009 Men det var god helg jeg skulle si! Kos dere i kveld!
honning Skrevet 23. oktober 2009 #2059 Skrevet 23. oktober 2009 God helg, Lucky!! Kos dere i kveld, hva dere enn finner på
Lucky? Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #2060 Skrevet 23. oktober 2009 Nydeligste sangen som fins... When you wish upon a star Makes no difference who you are Anything your heart desires Will come to you Husk det, snart er du gravid.... Ja den er kjempefin Synes den passet fint som innledning til denne dagboken, for en gang må vel ønskene bli oppfylt? God helg Kos deg masse God helg til deg også Ananan Skal kose meg masse og nyte fridagene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå