Gjest O'hara Skrevet 21. oktober 2009 #2021 Skrevet 21. oktober 2009 Når jeg var hos legen nå sist, så sa han at man mest sannsynlig ikke har EL når man har slike lange sykluser? :klø: Håper det ordner seg for dere snart!
Blåmor Skrevet 21. oktober 2009 #2024 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg synge vil en vise om Lucky som skal ha en baby inni magen sin snart, det blir nok bra Når skal den baby'n komme, det lurer vi nå på så bom fadderi faderullandei, så vi blir nesten blå Vi håper at den kommer så veldig, veldig snart at kulemagen strutter igjen før det blir bart Vi håper og vi ønsker at alt går bra for deg, så bom fadderi faderullandei, at alt skal gå din vei!
Lucky? Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #2026 Skrevet 21. oktober 2009 Deilig med trening Ja det var kjempedeilig Litt støl i mage og rygg i dag bare Når jeg var hos legen nå sist, så sa han at man mest sannsynlig ikke har EL når man har slike lange sykluser? :klø: Håper det ordner seg for dere snart! Ja det er jo det som er problemet med pcos Laaange sykluser uten el... Så håpe jeg kan få noe for det i morgen i allefall KJIPT da... Ååå Greys, jeg er hekta Ja det er skikkelig dritt Greys er en av mine favoritter ja, bortsett fra at jeg sovnet på sofaen i går da
Lucky? Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #2027 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg også. Jeg synge vil en vise om Lucky som skal ha en baby inni magen sin snart, det blir nok bra Når skal den baby'n komme, det lurer vi nå på så bom fadderi faderullandei, så vi blir nesten blå Vi håper at den kommer så veldig, veldig snart at kulemagen strutter igjen før det blir bart Vi håper og vi ønsker at alt går bra for deg, så bom fadderi faderullandei, at alt skal gå din vei! Takk Søte Blåmor Fortsett å syng, så håper jeg kulemagen kan strutte om ikke så altfor lenge
Lucky? Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #2028 Skrevet 21. oktober 2009 Dagen i dag har gått kjempefort på jobben Deilig Vært på tur med syv av ungene i mange timer i dag, så hjelper på fortgangen av dagen det ja! Koselig! Da er det en dag igjen til gyn og to dager igjen til helg og venninnekveld på fredag Mål for kvelden er å få ryddet og ordnet litt her hjemme og vasket litt klær
Lucky? Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #2030 Skrevet 21. oktober 2009 Gleder meg til fredag!!! Jeg også
Lucky? Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #2032 Skrevet 21. oktober 2009 Herlig arbeidsdag da snart helg Ja jeg elsker jobben min For det meste i allefall Går fort mot helg nå ja Ikke fått gjort så mye praktisk så langt da, men har i allefall fått satt på en vaskemaskin Var litt frysen når jeg kom hjem, så nå har jeg akkurat tatt meg et deilig boblebad Så nå er jeg god og varm igjen og tenkte skifte på sengen. Vinterdynene henger ute til lufting, skal bli godt med noen tykke dyner igjen nå
Epica Skrevet 21. oktober 2009 #2033 Skrevet 21. oktober 2009 ÅÅÅÅÅÅååååååååå boblebad! DEILIG! Så bra du elsker jobben din Og ha en super kveld
Nilla Skrevet 21. oktober 2009 #2034 Skrevet 21. oktober 2009 Fikk endelig somla meg innom dagboka di! Sånn, nå er du på mine innlegg. Har lest litt her og der i dagboka di, den er jo kjempelang! :dåne: Havnet rett inne på sidene om SA'en. Det skal neimen ikke være enkelt! Vet ikke helt hvor du er ift el og sånt akkurat nå jeg da, men sender deg en kjempe- med masse ønsker om hell og lykke framover!
kipa81 Skrevet 21. oktober 2009 #2035 Skrevet 21. oktober 2009 Gleder meg til fredag, jeg også Ha en fin kveld!
Lucky? Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #2036 Skrevet 21. oktober 2009 ÅÅÅÅÅÅååååååååå boblebad! DEILIG! Så bra du elsker jobben din Og ha en super kveld Aldri angret på kjøpet av boblebadet nei Er bare sååå deilig å legge seg der når man er litt frysen eller bare vil kose seg Er veldig glad i jobben min og mine kollegaer er helt fantastiske God kveld til deg også Fikk endelig somla meg innom dagboka di! Sånn, nå er du på mine innlegg. Har lest litt her og der i dagboka di, den er jo kjempelang! :dåne: Havnet rett inne på sidene om SA'en. Det skal neimen ikke være enkelt! Vet ikke helt hvor du er ift el og sånt akkurat nå jeg da, men sender deg en kjempe- med masse ønsker om hell og lykke framover! Så koselig å se deg her Nilla Forventer ikke at du skal lese hele denne boken, har blitt noen sider siden jeg startet den i slutten av januar ja Kom rett på sidene om sa'en ja Var vel ikke akkurat oppløftende lesing der tenker jeg El hva er det?? Denne syklusen har jeg nok ikke hatt el i det hele tatt og er på dag 75 i dag Har pcos og meget lange sykluser når jeg ikke går på pergo... Skal til gynekologen i morgen da, så håper på litt mer svar fra henne da om veien videre Da har jeg skiftet på senga og fått på vinterdynene Tatt på deilig hvitt damasksengetøy og senga ser nå himmelsk deilig ut å legge seg i Gleder meg til å legge meg nå... Nå er det hotel cæsar og neglpleie
Lucky? Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #2037 Skrevet 21. oktober 2009 Gleder meg til fredag, jeg også Ha en fin kveld! Så koselig Gleder meg til å se deg
Nilla Skrevet 21. oktober 2009 #2038 Skrevet 21. oktober 2009 Den senga hørtes deilig ut! Ingenting er som nyoppredd, ren seng. Kjenner til det der med rare sykluser når man har pcos ja. Har ikke hatt så lange som 75 dager jeg da, men en syklus kan være 44 dager og den neste 21... Nå er det jo langt mellom el allikevel, om man ikke skal ha så uforutsigbae sykluser heller! PCOS = Håper tanta snart kommer, så du får en ny dag 1!
Lucky? Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #2039 Skrevet 21. oktober 2009 Den senga hørtes deilig ut! Ingenting er som nyoppredd, ren seng. Kjenner til det der med rare sykluser når man har pcos ja. Har ikke hatt så lange som 75 dager jeg da, men en syklus kan være 44 dager og den neste 21... Nå er det jo langt mellom el allikevel, om man ikke skal ha så uforutsigbae sykluser heller! PCOS = Håper tanta snart kommer, så du får en ny dag 1! Ingenting er som en nyoppredd og ren seng nei :rødme: Lange sykluser er noe dritt uansett hvor uregelmessige de er Blir ikke mange sykluser i året med disse kroppene og når det ikke er el hver gang heller, så blir ikke babyprosjektet så lett
Ananan Skrevet 21. oktober 2009 #2040 Skrevet 21. oktober 2009 Den sengen hørtes virkelig fristende ut ja, tror jeg må skifte på sengen jeg også før jeg legger meg Også prøver jeg meg på litt mer på teite kroppen som ikke vet å oppføre seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå