Lucky? Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #2001 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du blir oppe sent i kveld du da? Nei gjør nok ikke det....er stup trøtt igjen jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #2002 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da er uken i gang igjen og det er 4 dager igjen til helg Lurer virkelig på hva som skjer med denne kroppen om dagen altså...er på dag 73 nå http://www.mariarummelhoffolsen.com/ Denne boken kommer i slutten av november og er skrevet at en ufrivillig barnløs som ble gravid etter fler prøverørsbehandlinger. Spennende å lese hennes tolkning av dette Kjører i vei til venninne for kaffe og skravlings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. oktober 2009 #2003 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dag 73 Kjefter litt på syklusen din jeg 4 dager til helg nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. oktober 2009 #2004 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Den derre tanta di har bare med å komme seg opp av godstolen hun har plantet den feite baken sin i Nå er det jammen på tide at hun viser seg Endret 19. oktober 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 19. oktober 2009 #2005 Del Skrevet 19. oktober 2009 Håper kvelden har vært fiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. oktober 2009 #2006 Del Skrevet 19. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #2007 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dag 73 Kjefter litt på syklusen din jeg 4 dager til helg nå ja Ja kjeft i vei, for meg hører hun nemmelig ikke på Ikke lenge til helgen er her igjen nå nei Den derre tanta di har bare med å komme seg opp av godstolen hun har plantet den feite baken sin i Nå er det jammen på tide at hun viser seg Ja det synes jeg også, makan til ubrukelig kropp altså Vet jo at tanta kan bli tullete når man stresser, men denne gangen stresser jeg virkelig ikke...vet jeg ikke har hatt el og regner ikke med å få det denne syklusen heller, så stresser jo ikke, men kommer ho? nei... Håper kvelden har vært fiiin Kvelden har vært kjempekoselig Da er jeg hjemme igjen etter kaffe og sjokoladefondant besøk Veldig koselig! Nå er det kvelden og senga, og i morgen skal jeg på aerobic og pilates Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. oktober 2009 #2008 Del Skrevet 19. oktober 2009 Var det noen som nevnte sjokoladefondant I´m ready Tror jeg heller bør tusle til sengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Var det noen som nevnte sjokoladefondant I´m ready Tror jeg heller bør tusle til sengs Sender over ett par til deg jeg, var skikkelig nammis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. oktober 2009 #2010 Del Skrevet 19. oktober 2009 Natta Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. oktober 2009 #2011 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dumme tante!! Nå må du se å komme! Lucky skal bli Lucky snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 20. oktober 2009 #2012 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja vettu hva, måte på oppførsel på den tanta da Den har å innfinne seg sporenstraks!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 20. oktober 2009 #2013 Del Skrevet 20. oktober 2009 Men.. DU har ikke prøvd å ta en test da? vet du har hatt lange sykluser før også, men du har jo blitt overrasket en gang tidliger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #2014 Del Skrevet 20. oktober 2009 Natta Lucky Hatt en god natt Dumme tante!! Nå må du se å komme! Lucky skal bli Lucky snart Ja den kroppen min legges snart ut på finn.no under gis bort altså Har veldig lyst til å bli skikkelig Lucky snart ja Koselig å se deg her inne Wings Ja vettu hva, måte på oppførsel på den tanta da Den har å innfinne seg sporenstraks!! Ja det synes virkelig jeg også, makan til oppførsel Men.. DU har ikke prøvd å ta en test da? vet du har hatt lange sykluser før også, men du har jo blitt overrasket en gang tidliger.. Tok en test for et par uker siden, men den var negativ...tenkte egentlig jeg skulle sjekket på morgenen i dag, men glemte det helt Har vel ikke helt trua på det, men har jo blitt overrasket tidligere jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #2015 Del Skrevet 20. oktober 2009 Da er det 3 dager til helg og 2 dager til gyn Ukene går så ufattelig fort... Deilig, men litt skremmende også I kveld skal jeg på aerobic og pilates Gleder meg til å komme i gang med litt saltrening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. oktober 2009 #2016 Del Skrevet 20. oktober 2009 De sjokolanefondantene.. er det vanskelig å lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. oktober 2009 #2017 Del Skrevet 20. oktober 2009 *lokke på tanta til Lucky?* Eg prøvde å senda mi tante då eg var ferdig med henne sist, men ho fann deg altså ikkje før ho kom tilbake på besøk til meg? Snart helg i det minste! *telle ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. oktober 2009 #2018 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ååå pilates er GØY! Ja du SKAL bli Lucky! test test test test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #2019 Del Skrevet 20. oktober 2009 De sjokolanefondantene.. er det vanskelig å lage? Nei de er faktisk latterlig lette å lage og de smaker himmelsk *lokke på tanta til Lucky?* Eg prøvde å senda mi tante då eg var ferdig med henne sist, men ho fann deg altså ikkje før ho kom tilbake på besøk til meg? Snart helg i det minste! *telle ned* Nei ikke vært innom her i mellomtiden altså Du får sende henne igjen når du er ferdig med henne denne gangen Ikke lenge igjen til helg nå nei, snart halveis i uken allerede Ååå pilates er GØY! Ja du SKAL bli Lucky! test test test test Ja pilates var veldig gøy Har aldri gjort det før jeg da, men moro var det Tok en test i stad og den var negativ den Regner ikke med at jeg har hatt el denne syklusen heller da, så ikke sjokkert over resultatet... Da er jeg hjemme igjen etter en deilig treningsøkt Har ikke prøvd pilates før, men det var veldig bra og ikke minst slitsomt Kjenner kroppen har jobbet godt i dag og det er deilig! Nå er det sofa og Grey's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. oktober 2009 #2020 Del Skrevet 20. oktober 2009 Deilig med trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå