Lucky? Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1981 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du får ta med Iss og Sjønningen på tur på lørdag da. Tror det er noen som blir veldig glad for besøk også. Ja det kan vi jo gjøre Har klumpen da, så kan jo hende det blir litt mye mas for moren din? Får høre med iss Så fin liste! og så koselig at jeg får være med på lista di. :rødme: Håper dagen i dag blir bedre, vennen. Gode klemmer til deg! Klart du får være med på listen Det er jo helt fantastiske nyheter og en veldig stor glede Dagen i dag har vært bedre og kjennes bra ut fremdeles, så håper det holder seg sånn Da er det en dag igjen til helg og formen er bedre i dag Deilig Etter jobben har jeg vasket bilen, så nå skinner den igjen, så er det litt oppdateringer her før det blir middagslaging Skal hente klumpen etter jobb i morgen, så må rydde og ordne litt her hjemme i kveld også da, så nok å henge fingerne i i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. oktober 2009 #1982 Del Skrevet 15. oktober 2009 100 siders fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. oktober 2009 #1983 Del Skrevet 15. oktober 2009 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. oktober 2009 #1984 Del Skrevet 15. oktober 2009 100 sider!!! Godt å høre at dagen i dag er mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1985 Del Skrevet 15. oktober 2009 100 siders fest 100 sider Innom med en Takk vennen 100 sider!!! Godt å høre at dagen i dag er mye bedre Her skravles det ja Dagen i dag har vært fin og det er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1986 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da var denne boken kommet til 100 sider Når jeg startet denne i slutten av januar var jeg sikker på at denne boken ikke skulle være lenge under prøver bøker, og at jeg på denne tiden ville være ganske gravid Alle sa jo at ALLE blir gravide fort igjen etter en ma...ikke jeg nei... Men men...så feil kan man ta Dagen i dag har vært fin og jeg har vært kjempe effektiv her hjemme i kveld. Deilig å få gjort litt hjemme! Hjelper på humøret å ha noe å gjøre å ikke bare sette seg ned å glo... Nå er det cæsar og så lurer jeg på om jeg skal besøke en venninne..hun har maset om besøk lenge, så nå er det på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. oktober 2009 #1987 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) :hoppe: :danser: 100 sider! :danser: :hoppe: Endret 15. oktober 2009 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. oktober 2009 #1988 Del Skrevet 15. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1989 Del Skrevet 16. oktober 2009 :hoppe: :danser: 100 sider! :danser: :hoppe: Da er det endelig helg Dagen har gått veldig fort og jeg var ferdig kl ett i dag, så det er deilig Var en tur på biblioteket, fått handlet litt og så hentet klumpen på skolen. Så nå sitter vi å slapper av litt Har ingen store planer denne helgen, så får se hva vi finner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. oktober 2009 #1990 Del Skrevet 16. oktober 2009 Håper du får ei fin helg og fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. oktober 2009 #1991 Del Skrevet 16. oktober 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. oktober 2009 #1992 Del Skrevet 16. oktober 2009 En liten 100-siders skål fra meg også før jeg kryper til sengs. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #1993 Del Skrevet 17. oktober 2009 Håper du får ei fin helg og fin uke Takk for det God helg! Takk God helg til deg også En liten 100-siders skål fra meg også før jeg kryper til sengs. Ha en fin helg! Ha en fin helg du også og kos deg i Barcelona din heldiggris I dag blir det en tur til harryland sammen med iss og skjønningen Klumpen og jeg sov helt til halv ni i dag, deilig Så nå har vi spist og kledd på oss å sitter å venter på iss og skjønningen Skal å hente noe jeg har bestilt på nettet til bryllupet, så gleeeder meg til å se om det ser bra ut Ha en fin lørdag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. oktober 2009 #1994 Del Skrevet 17. oktober 2009 Så spennede med pakke i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. oktober 2009 #1995 Del Skrevet 17. oktober 2009 God helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #1996 Del Skrevet 18. oktober 2009 Så spennede med pakke i posten! Ja veldig spennende Så veldig bra ut, så jeg er fornøyd God helg, vennen! Takk og god helg til deg også Fikk hentet det jeg hadde bestilt på nettet i går og jeg er såå fornøyd med det Det var servietter med navn og dato for bryllupet, innbydelser og silkebånd med navn og dato Kommer mer også, men det skulle ettersendes sto det, så gleder meg til å se det også Leverte klumpen klokka seks og fikk middagsgjester kl sju, så det gikk unna i går Fikk besøk av to vennepar, så vi jentene sto på kjøkkenet å kokkelerte, mens guttene satt og koste seg Ble seint, men veldig koselig Så nå er det opprydning som står på planen her God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. oktober 2009 #1997 Del Skrevet 18. oktober 2009 God søndag til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. oktober 2009 #1998 Del Skrevet 18. oktober 2009 God søndag Luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #1999 Del Skrevet 18. oktober 2009 God søndag til deg også. Takk for det God søndag Luck Takk for det Jaja...la meg nedpå litt halv tre og gav beskjed til sambo om å vekke meg etter en time, våknet nå jeg da Sambo er ikke her, så får ringe å etterlyst og kjefte litt på han som lar meg sove så lenge Var deilig da, så trengte det nok helt sikkert også, men alikevel... Fått ryddet og vasket etter besøket før jeg sovnet i allefall, så resten av kvelden blir nok bare kos Lurer litt på å bestille peppes pizza, heavy heaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. oktober 2009 #2000 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du blir oppe sent i kveld du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå