Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at du er kommet halvveis nå. Da er det ikke lenge igjen. :bolledeig:

Skrevet

*Lollipop*, Zia, loffen, skytte, Missiw, kommode, Nilla, Pusilus, Småkjekset, ^^Belle^^, Nòtt og Aurelia :klemmer:

Tenk at vi er halveis allerede ja! Helt utrolig :) Veldig merkelig å være her, virker helt uvirkelig...men merker jo godt at magen vokser :hjerte:

I helgen har vi hatt overnattingsbesøk av sønnen til kipa, koselig :strix:

Ellers var minste tanteungen innom i dag for å se på magen til tante og hun var helt opphengt i den :fnise: Hun sa hun skulle bli storesøster og jeg mammen til babyen :hjerte:

Nå i ettermiddag har jeg og mamma vært en tur i sverige å handlet litt :) Var innom en babybutikk å fikk vist mamma vognen vi har bestemt oss for og mamma likte den veldig godt :)

Nå blir det sofaen resten av kvelden og klar for en ny arbeidsuke :)

Skrevet

Hvilken vogn har dere bestemt dere for??

Skrevet

En helt grei vogn. :) Er så godt når man bestemmer seg for slike ting.

Skrevet

En helt grei vogn. :) Er så godt når man bestemmer seg for slike ting.

Ja tror den blir bra jeg :) Vil ikke ha trehjuling og den skal være god å gå lange turer med :) Vi bor i skogen, så den bør tåle litt terreng :)

Skrevet

Har ingen erfaring med den vognen. Selv har vi Mountain Buggy Urban Jungle, en trehjuling, veldig fornøyd med den. Den har vært med på turer i skogen, uten tull. Nå har ikke vi gått de verste turene med vogn, da har jeg valgt bæretøy (sjal/meitai/formsydd).

Skrevet

Så fin vogn dere har valgt :jepp:

Skrevet

Kjempefin vogn - likte designet på den :jepp:

Godt med alt av valg som er unnagjort :)

Skrevet

Kjempefin vogn! Liker brio vogner ;)

Skrevet

Har ingen erfaring med den vognen. Selv har vi Mountain Buggy Urban Jungle, en trehjuling, veldig fornøyd med den. Den har vært med på turer i skogen, uten tull. Nå har ikke vi gått de verste turene med vogn, da har jeg valgt bæretøy (sjal/meitai/formsydd).

Den vognen er veldig fin, tanteungen har den :) Blir nok noe bæretøy her også, har en venninne som har et sjal jeg kan låne :)

Fin vogn! :smilbla :

Takk :)

Så fin vogn dere har valgt :jepp :

Takk, tror vi skal bli fornøyd med den :Nikke:

Nydelig vogn! :hjerte :

Ja liker den godt, liten og nett egentlig :)

:blomst : Hurra for halvveis! Fin vogn! :Nikke :

Ja tenk halveis! Snart er du der også ;)

Kjempefin vogn - likte designet på den :jepp :

Godt med alt av valg som er unnagjort :)

Takk :) Har en venninne som har den vognen og falt for den med en gang. Den er liksom så nett og fin synes jeg :)

Mange valg å ta, så godt med alt som er bestemt :Nikke:

Kjempefin vogn! Liker brio vogner ;)

Takk :) Synes den virker veldig god :Nikke:

Slitsom mandag....

Sov et par timer etter jobb og er fremdeles i koma :sjenert: Bør komme meg ut en liten tur, kanskje en tur til kipa? hmmm....

Mannen har omgangssyken, så ikke noe selskap i han stakkar :( Håper virkelig ikke jeg blir smittet av han...

Skrevet

Ja, kom en tur til Kipa! Kipa har ikke noe liv!

:fnise: Håper det ble kipa-besøk da! ;) Like greit å holde seg unna omgangsyke menn.

:klemmer:

Skrevet

Ja, kom en tur til Kipa! Kipa har ikke noe liv!

:rulle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...