Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til i dag. Håper dere får se at dere venter en liten gutt. ;)

Skrevet

lykke til på UL, Lucky! :) Håper alt ser flott ut, og at kjønnet kommer tydelig frem! ;)

Skrevet

Spent på oppdatering! :hoppe:

Jeg også :)

Skrevet

*Lollipop*, Alabama, loffen, pusilus, Småkjekset, dreia, angelou, honning, Missiw, Nòtt, Aurelia, Klematis og Kommode :klemmer:

Takk for lykkeønskninger jenter!

Gikk veldig fint i dag og alt så fint ut med den lille :hjerte:

Terminen ble satt frem med 5 dager, så ny termin er 12.mars :)

Var rett og slett helt herlig å se den lille igjen og jeg er skikkelig forelsket! Mannen var også tydelig rørt over den lille skapningen som sprellet og snurret rundt :hjerte: Og ikke mindre stolt ble han når vi så at det var en liten :babygutt: som gjemmer seg inni magen :)

Nå er det helg :strix:

Skrevet

:biggrin::strix:

Herlig Lucky! Håper dere får en flott helg :klem:

Skrevet

Gratulerer med :babygutt: på gang! Magisk hva? ;)

Da er det bare å nyyyyte helga og glede seg til mars. Jaggu ikke så lenge til engang!

Skrevet

:biggrin::strix:

Herlig Lucky! Håper dere får en flott helg :klem:

Takk snuppa :klemmer: Ha en flott rugehelg du også ;)

Gratulerer med :babygutt: på gang! Magisk hva? ;)

Da er det bare å nyyyyte helga og glede seg til mars. Jaggu ikke så lenge til engang!

Ja rett og slett helt magiskt :hjerte: Bare å glede seg!

Håper tiden frem til mars går fort, gleder meg til å treffe denne lille skapningen ;)

Skrevet

Så herlig med en gutt i magen :rodmer:

Gleder meg enda mer til det er min tur til ul nå :hoppe:

Og ikke verst med å bli satt frem noen dager, 19 uker allerede i morgen! :hjerte:

Skrevet

Å, ein nydelig, liten gut. Eg kjenner så godt igjen den overveldande følelsen når dei seier og viser kven det er som gøymer seg i magen. Og endå bedre blir det, så berre gled deg! :rodmer:

Akkurat nå gjer det meg ingenting at eg tippa feil, for eg veit kor mykje fint du har i vente, og det unner eg deg så veldig! :strix: :strix: :strix:

Skrevet

Åååååååååååååååååååå, som jeg gleder meg til å bli kjent med lille Knut!!!! :klemmer:

smask og klem :rodmer:

:hjerte: Knut :hjerte:

Skrevet

Så herlig med en gutt i magen :rodmer :

Gleder meg enda mer til det er min tur til ul nå :hoppe:

Og ikke verst med å bli satt frem noen dager, 19 uker allerede i morgen! :hjerte :

Ja helt herlig følelse å vite hvem som skjuler seg der inne, så nå må vi jo begynne å tenke på navn til han også da ;)

Veldig greit å bli satt frem noen dager, gjør jo at jeg er halveis om en uke i morgen :)

Å, ein nydelig, liten gut. Eg kjenner så godt igjen den overveldande følelsen når dei seier og viser kven det er som gøymer seg i magen. Og endå bedre blir det, så berre gled deg! :rodmer:

Akkurat nå gjer det meg ingenting at eg tippa feil, for eg veit kor mykje fint du har i vente, og det unner eg deg så veldig! :strix : : strix: : strix:

Ja det er en god følelse, kommer noen gode tårer hver gang jeg tenker på det :hjerte:

Gleder meg til veien videre :strix:

Åååååååååååååååååååå, som jeg gleder meg til å bli kjent med lille Knut!!!! :klemmer:

smask og klem :rodmer :

:hjerte: Knut :hjerte :

:fnise: Lille Knut gleder seg nok til å bli kjent med tanta si også ;)

Blir så rørt av å tenke på den lille at jeg stadig tørker noen tårer :sjenert: Vært så urolig for denne dagen og livredd for negativt resultat på ul'en....men så gikk det så fint og jeg er bare sååå glad :strix: Har ventet så lenge på akkurat denne dagen :hjerte:

Nå er det sofa, lasagne og nydelige roser på bordet :hjerte:

Skrevet

Fantastisk! Bare helt fantastisk! :strix:

Kjenner igjen den uvirkelige lykkefølelsen! :rodmer: Får sommerfugler i magen av bare å tenke på det!

Skrevet

Begynner du å føla at du kan senka skuldrene litt nå, eller sit dei fortsatt høgt oppe? :klemmer:

Eg har iallfall trua - om nokre månader skal du få bli godt kjent med lille "Knut". :hjerte:

Skrevet

En liten gutt! :babygutt::hjerter_rundt:

Så fint at alt er i orden :) Håper dere får en koselig kveld og en god helg! :klemmer:

Skrevet

Må bare inn for å hoppe litt for den lille gutten :hoppendeglad:

Skrevet

Gratulerer med flott UL og med en liten gutt i magen! :rodmer:

Samme termin som meg, da! Selv om jeg fremdeles holder meg til min egen termin som er 10. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...