Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

:babyjente:

Du har jo rosa ticker, jo! :ler:

:fnise: Ja har jo det, men det er fordi den skulle matche den nedtellingstickeren for ett års bryllupsdag egentlig :sjenert:

Men hvordan får jeg laget link til tippelisten :klø:

Ble en aldri så liten harrytur på meg i dag :) Mat og nye klær, deilig :strix:

Nå er det avslapning :)

Skrevet

Gratulerer med nye klær! Hvilke klær satser du på i svangerskapet?

:) Tar gjerne imot litt stiltips..

Skrevet

Hehehe! Leste 17 uker og en uke igjen til jul:) I wish!!

Harryshopping we like:) I allefall når man kommer hjem med nye klær man føler seg fresh i!

Skrevet

Link lager du ved å trykke på nr. til innlegget der du har tippelista. Hvis du kikker øverst i høyre hjørne på innlegget, så står det noe sånt: #5124. Klikk på den, og kopier den lenken som popper opp.

Denne lenken lager du så en link ut av på kontrollpanel, der du endrer signaturen din :)

Skrevet

Kos deg! :klem:

:klemmer:

Kos deg med avslapping :klem:

Alltid deilig med avslapning ;)

Gratulerer med nye klær! Hvilke klær satser du på i svangerskapet?

:) Tar gjerne imot litt stiltips..

Deilig med nye klær :) Det meste begynner å bli trangt nå..... Har kjøpt litt her og der, men synes buksene fra hm har best passform :Nikke: Ellers boob og vero modas mammaklær :)

Hehehe! Leste 17 uker og en uke igjen til jul:) I wish!!

Harryshopping we like:) I allefall når man kommer hjem med nye klær man føler seg fresh i!

Ja tenkt om det hadde vært en uke igjen til jul! Går fort dit også ;)

Deilig med nye klær...denne kroppen passer ikke så mye av det gamle lenger nemlig :sjenert:

Tipper gutt :)

Notert :)

Link lager du ved å trykke på nr. til innlegget der du har tippelista. Hvis du kikker øverst i høyre hjørne på innlegget, så står det noe sånt: #5124. Klikk på den, og kopier den lenken som popper opp.

Denne lenken lager du så en link ut av på kontrollpanel, der du endrer signaturen din :)

Takk :) Skjønte ikke hvordan jeg får til sånn du har gjort da.... :sjenert:

Skrevet

Da var helgen over for denne gang og ny uke er her :)

I går hadde vi først besøk av et vennepar på formiddagen og den lille gutten dems er helt betatt av mannen, herlig :hjerte:

Så var vi i bursdag til ene tanten min, koselig :)

Etter jobb i dag har mamma og pappa vært her. Mamma har hjulpet meg med vindusvasken, kjempedeilig! Så nå er alle vinduene i 1.etg vasket og vintergardinene i stue og kjøkken hengt opp :)

Nå er jeg sliten, så blir sofaen her resten av kvelden kjenner jeg :sjenert:

Skrevet

Du må slappe av også! :Nikke:

Å henge opp gardiner er skikkelig drittjobb.

Jeg skjønner ikke helt greia med vintergardiner og julegardiner osv. jeg da :sjenert:

Egentlig vil jeg vel helst være uten. Men hvite er greit på stua, og svarte på soverommet. Året rundt! :daane:

:fnise:

Skrevet

Du må slappe av også! :Nikke:

Å henge opp gardiner er skikkelig drittjobb.

Jeg skjønner ikke helt greia med vintergardiner og julegardiner osv. jeg da :sjenert:

Egentlig vil jeg vel helst være uten. Men hvite er greit på stua, og svarte på soverommet. Året rundt! :daane:

:fnise:

Veldig deilig med hjelp til det i allefall :)

Synes det er deilig med litt mørkere gardiner på denne tiden jeg, deilig å lukke seg litt inne i huset ;)

Uka har bare flydd i vei :dåne:

I dag har jeg fri og det er deilig :strix:

Ligger i senga og bare slapper av...har spist frokost da, men senga var god å komme tilbake til ;)

Ingen store planer i dag, kanskje et lite babybesøk til en venninne bare :)

I morgen er det ultralyd, kjenner jeg er skikkelig spent!

Skrevet

Lykke til på UL imorgen! Spent på om dere får se kjønnet :popcorn:

Skrevet

Kos deg masse på fridagen din!

Jeg vil ha mest mulig lys inn når det blir så tidlig mørkt jeg da, derfor hvite gardiner. :fnise:

Tenk at det er UL i morra allerede. :hoppe:

Skrevet

:strix: 18 uker :strix:

Lykke til på ul i morgen :hoppe:

Skrevet

Lykke til med UL i morgen! :strix:

Håper du hadde en fin fridag i dag :klemmer:

Skrevet

Lykke til på UL og kos deg! Håper dere får se om det er en liten gutt eller ei lita jente som koser seg i magen din. :hjerte:

Gleder meg til oppdatering i morra! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...