*Lollipop* Skrevet 5. oktober 2011 #5121 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tipping Jeg tror du får gutt Har også tenkt at det hadde vært veldig spennende å ikke vite, men jeg hadde aldri klart å holde meg fra det når vi hadde vært på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 5. oktober 2011 #5122 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tipping fra meg! har hele tiden vært 100 % sikker på at du får gutt, lille Knut Men etter sist jeg så deg, ble jeg ganske sikker på at du får jente! Vi to har alltid vært veldig like i kroppen, vekt og høyde, og hvor vi legger på oss/ mister vekt. Og du er veldig lik meg i kroppen som da jeg gikk gravid med jente!! Jeg var annerledes da jeg gikk med gutt. Så nå går jeg for jente!!!! Knutine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. oktober 2011 #5123 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tipper også jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. oktober 2011 #5124 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tipper Det må være en helt fantastisk følelse å vite hvem som har skjult seg i magen din i 18 uker, og som enda har 22 uker å godgjøre seg på. Så nå begynner jeg å tro at det blir vanskeligere å ikke skulle vite hva vi får for det er jo så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. oktober 2011 #5125 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tipping Vanskelig, for jeg har litt følelse for begge deler, men tror jeg går for Ha en super onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. oktober 2011 #5126 Del Skrevet 5. oktober 2011 Åååå, jeg tror gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. oktober 2011 #5127 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tror det blir en liten *tenke-tenke*, veldig usikker men lander på jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 5. oktober 2011 #5128 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tipper gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. oktober 2011 #5129 Del Skrevet 5. oktober 2011 Knutine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. oktober 2011 #5130 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. oktober 2011 #5131 Del Skrevet 6. oktober 2011 Oioioi!!! Det er så vanskelig å tippe!!! Hmmm.... Tror jeg også tipper jente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. oktober 2011 #5132 Del Skrevet 6. oktober 2011 17 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. oktober 2011 #5133 Del Skrevet 6. oktober 2011 En torsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #5134 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Her var det mange som har tippet Håper svaret kommer om en uke dreia Klematis Kipa loffen Pusilus Missiw Aurelia Skytte Alabama Lucky Zia *Lollipop* Småkjekset honning angelou Kommode O'hara Endret 10. oktober 2011 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #5135 Del Skrevet 7. oktober 2011 Endelig helg Sliten, trøtt og vondt i hodet nå, så skal ta en laaang dupp tenkte jeg Prøve å få til en oppdatering litt seinere i kveld 17 uker og bare en uke igjen til ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. oktober 2011 #5136 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fantastisk at det går så godt Lucky Og alle hjerter gleder seg UL....åhhhh Dere vil vite kjønnet antar jeg? God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. oktober 2011 #5137 Del Skrevet 7. oktober 2011 Eg tippa Knutine () for lenge sidan, altså. (Sjølv om eg vinglar litt over på gutefølelse innimellom, held eg på jentetippinga. Det er så herlig å sjå på tickeren din som tel så raskt oppover. Ha ei fin helg, søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2011 #5138 Del Skrevet 7. oktober 2011 17 uker.. sannelig går det fort! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #5139 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fantastisk at det går så godt Lucky Og alle hjerter gleder seg UL....åhhhh Dere vil vite kjønnet antar jeg? God helg til deg! Ja, hadde aldri trodd jeg skulle komme hit og det er fremdeles uvirkelig! Vi vil vite kjønnet ja, håper virkelig de klarer å se det God helg til deg også! Eg tippa Knutine () for lenge sidan, altså. (Sjølv om eg vinglar litt over på gutefølelse innimellom, held eg på jentetippinga. Det er så herlig å sjå på tickeren din som tel så raskt oppover. Ha ei fin helg, søta! Da er du på listen snuppa Så deilig for hver uke som går, så nå håper jeg bare alt ser fint ut på fredag Ha en fin helg du også 17 uker.. sannelig går det fort! Ha en fin helg! Ja ukene flyr og det er deilig Ha en fin helg du også Ble taco, sofa og gullrekken i går, deilig Ble tre timer på øyet etter jobben i går, så det gjorde godt mot et vondt hode I dag våknet jeg tidlig av mannens vekkerklokke....så da fikk jeg jo litt tid til å oppdatere meg her inne Vet ikke helt hva dagens planer er ennå, men tar det som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 8. oktober 2011 #5140 Del Skrevet 8. oktober 2011 Du har jo rosa ticker, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå