loffen Skrevet 30. september 2011 #5101 Del Skrevet 30. september 2011 Taco og gullrekka her også! Jeg har snart vært våken i to døgn, så jeg får vel legge meg snart også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 1. oktober 2011 #5102 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Hei Lucky Vet ikke om du husker meg, men for noen år siden var jeg fast leser i boka di. Jeg har fulgt med litt på sidelinja i senere tid også, og ble så glad da jeg leste at det endelig klaffet og spiren satt! Gratulerer så mye! Har rota meg inn på KG igjen nå som jeg har oppdaga at jeg er gravid selv, sånn ca 5 uker på vei nå. Gleder meg til å følge deg og lillen i magen litt mer "offisielt" nå fremover Endret 1. oktober 2011 av Lily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. oktober 2011 #5103 Del Skrevet 1. oktober 2011 God helg Lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #5104 Del Skrevet 1. oktober 2011 Taco og gullrekka her også! Jeg har snart vært våken i to døgn, så jeg får vel legge meg snart også. Den beste fredagskvelden det Håper du har fått sovet litt i natt da Hei Lucky Vet ikke om du husker meg, men for noen år siden var jeg fast leser i boka di. Jeg har fulgt med litt på sidelinja i senere tid også, og ble så glad da jeg leste at det endelig klaffet og spiren satt! Gratulerer så mye! Har rota meg inn på KG igjen nå som jeg har oppdaga at jeg er gravid selv, sånn ca 5 uker på vei nå. Gleder meg til å følge deg og lillen i magen litt mer "offisielt" nå fremover Hei Lily Kjenner igjen navnet ditt, men husker ikke så veldig mye mer Men veldig koselig at du er tilbake igjen da Veldig glad for at det endelig klaffet for oss nå, det har vært en lang og tøff tid, men nå håper jeg det bare går en vei Gratulerer til deg også da Gleder meg til å følge deg videre også God helg Lucky! Takk God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #5105 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ble ikke noe tanteunge besøk i går, så det var egentlig behagelig Den ungen legger seg aldri....så litt slitsomt på en fredagskveld Så da ble det taco, gullrekka og sofaen på oss begge I dag er planen å få gjort litt fornuftig her hjemme...det er bare det å komme igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. oktober 2011 #5106 Del Skrevet 1. oktober 2011 Herlig med fredagkveld og sofa Håper dere får gjort noe fornuftig hjemme i dag siden det var planen. Jeg tenkte meg ut på altanen for å holde på med litt strikking i solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. oktober 2011 #5107 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ha en super lørdag Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #5108 Del Skrevet 2. oktober 2011 Herlig med fredagkveld og sofa Håper dere får gjort noe fornuftig hjemme i dag siden det var planen. Jeg tenkte meg ut på altanen for å holde på med litt strikking i solen Veldig godt med slike fredager Fikk ikke gjort mye i går, energien kom rett og slett ikke til meg i går Heldig du som har vær til å sitte på altanen å strikke da, det har ikke vi her.... Ha en super lørdag Lucky? Takk for det loffen Fikk ikke gjort så mye av det jeg hadde planer om i går...energien kom rett og slett ikke til meg Fikk besøk av svigers, så ble litt skravling med dem, så litt avslapning før jeg måtte kaste meg selv i dusjen for å få gjort noe fornuftig.... Ble en tur på butikken og skravling i halvannen time med en venninne som jobber i en av butikkene jeg var innom...så soving og så var det kveld igjen I dag skal jeg prøve å få gjort litt av det jeg hadde planer om i går i allefall... og så skal vi i bursdag til ene tanteungen kl tre, så da går nok denne dagen av seg selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. oktober 2011 #5109 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dagene går så fort så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 2. oktober 2011 #5110 Del Skrevet 2. oktober 2011 Kos deg i bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. oktober 2011 #5111 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ble ikke strikking på altanen, solen forsvant når jeg tenkte tanken Det ble litt snekring i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #5112 Del Skrevet 3. oktober 2011 Dagene går så fort så.. Ja det er helt utrolig! Kos deg i bursdag! Takk, var koselig Ble ikke strikking på altanen, solen forsvant når jeg tenkte tanken Det ble litt snekring i stedet Godt å få vært ute i allefall da Hadde en koselig dag i går Fikk ryddet og ordnet litt her hjemme og bake mange eplemuffins som jeg la i fryseren, deilig Bursdagen var koselig, men det går i ett når det er så mye folk...men sånn er det jo Mandag og ny uke, håper denne uken går fort også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. oktober 2011 #5113 Del Skrevet 3. oktober 2011 Når skal du ha ordinær UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2011 #5114 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg gleder meg alt til helg jeg også, og jeg som har fri i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 3. oktober 2011 #5115 Del Skrevet 3. oktober 2011 Snart er det rutine-UL! Har dere tenkt på om dere vil vite kjønn? Er veldig praktisk å vite kjønnet, men samtidig sikkert herlig å la det være en overraskelse også. Her har vi en avtale om at dersom jeg blir gravid med "bare" en, så skal vi ikke vite det, men jeg er sannelig ikke sikker på om jeg kommer til å greie å la være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. oktober 2011 #5116 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nesten 17 uker allerede Og snart ordinær UL ja! Du må gjerne ha tippeliste om dere skal vite kjønn Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5117 Del Skrevet 5. oktober 2011 Når skal du ha ordinær UL? Neste fredag Jeg gleder meg alt til helg jeg også, og jeg som har fri i dag Helgen er liksom alltid velkommen Snart er det rutine-UL! Har dere tenkt på om dere vil vite kjønn? Er veldig praktisk å vite kjønnet, men samtidig sikkert herlig å la det være en overraskelse også. Her har vi en avtale om at dersom jeg blir gravid med "bare" en, så skal vi ikke vite det, men jeg er sannelig ikke sikker på om jeg kommer til å greie å la være! Ja nå nærmer det seg ul, gleder meg! Vi vil vite Sikkert kjempespennnede å ikke vite, men tror ikke jeg klarer....er altfor spent på hvem seg gjemmer seg der inne Nesten 17 uker allerede Og snart ordinær UL ja! Du må gjerne ha tippeliste om dere skal vite kjønn Ha en fin kveld Ja tenk, snart ordinær ul, hadde aldri trodd jeg skulle komme hit Vi vil vite kjønn, så her er det bare å tippe i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5118 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dagene går i ett og jeg er ikke flink til å oppdatere her inne Alt bra og det nærmer seg ul...neste fredag da, kunne ønske det var i dag...er sååå spent Ellers er formen fortsatt fin...utrolig vondt å nyse om dagen da! Men sånn er de jo I kveld skal jeg klippe og farge håret, Det skal bli digg Honning etterspurte tipping...bare å tippe i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. oktober 2011 #5119 Del Skrevet 5. oktober 2011 Å, jeg vil tippe! Eeehh... Jeg tipper.... jente! Hehe, har du også vondt når du nyser? Kjenner det så voldsomt i ligamentene eller hva det er. Også når jeg hoster. Og jeg er selvfølgelig forkjøla med en forferdelig hoste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. oktober 2011 #5120 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg vil tippe Selvom du villeder oss med rosa ticker, så har jeg en guttefølelse på deg jeg Jeg pleier alltid å tippe feil, men på meg selv tippet jeg faktisk riktig, så kanskje det nå har snudd og jeg har blitt tippe-guru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå