Lucky? Skrevet 27. august 2011 Forfatter #4942 Skrevet 27. august 2011 Samme kvelden som meg da! Har spist, sovet, sløvet og kost og puslet litt med snuppa. Kjære er utenfor og jobber, mens jeg har ikke stort andre planer enn å kose meg i sofaen! Skal rulle meg litt sushi og er kjempefornøyd med å tatt ut av oppvaskmaskinen! :gjeiper: Ha ei god helg! Deilig kveld Sushi ja! Fått helt dilla på det om dagen jeg God helg til deg også God helg God helg til deg også Effektiv morgen i lucky heimen i dag Mannen sier ifra når han drar på jobb at han kommer hjem i 10 tiden for å ha et møte med en kunde her hjemme.... kjekt å vite!! Da var det jo bare å stå opp å shine stue, kjøkken, gang og bad da....jaja...da er det i allefall gjort Føler ikke jeg får gjort noe ellers om dagen, er ikke mye energi i kroppen, så deilig å få tatt et tak også
*Lollipop* Skrevet 27. august 2011 #4943 Skrevet 27. august 2011 Hjelpes! Det var litt av en beskjed å få ja Godt å få det unna fort uansett.. slipper du å tenke på det mer Ha en strålende helg lucky
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2011 #4944 Skrevet 27. august 2011 Bare innom. Tenk, nå har du snart rundet 12 uker!
Kommode Skrevet 27. august 2011 #4946 Skrevet 27. august 2011 Innom og jubler litt for enda en uke jeg også. Snart 12, hurra!
Lucky? Skrevet 27. august 2011 Forfatter #4948 Skrevet 27. august 2011 Hjelpes! Det var litt av en beskjed å få ja Godt å få det unna fort uansett.. slipper du å tenke på det mer Ha en strålende helg lucky Ja gikk litt unna her hjemme da kan du si, men veldig godt å være ferdig med det, så kunne jeg jo slappe av resten av dagen Bare innom. Tenk, nå har du snart rundet 12 uker! Ja tenk det, helt utrolig Elsker nye undertittelen din Ja får håpe den får stå frem til mars Innom og jubler litt for enda en uke jeg også. Snart 12, hurra! Ja det går fremover, så nå håper jeg virkelig det går hele veien Fine dagboktittelen Over 11 uker Ja nå håper jeg det går hele veien og at du veldig snart kommet etter Ble en liten bytur sammen med mamma på formiddagen i dag Litt shopping og noen nye topper Når jeg kom hjem ble det noen timer på øyet, deilig Så nå er det litt mat etterhvert, sofa og film
dreia Skrevet 27. august 2011 #4949 Skrevet 27. august 2011 Herlig med helg og nyshina hus. Aldri så vondt at det ikkje er godt for noko. Sjølv om det sikkert ikkje føltes så veldig greit å måtta shina hus så tidlig på morgonen. :gjeiper: Nyt kvelden!
Skytte Skrevet 27. august 2011 #4950 Skrevet 27. august 2011 Hehe, menn!! Men godt med alt som er unnagjort:) Syns det har vært mye sushi snakk rundt i flere bøker nå.. Nesten så jeg også fikk litt lyst på, og det er godt gjort for jeg har aldri smakt det Kos deg og nyt helga og mannen og magen <3
Gjest boobla Skrevet 27. august 2011 #4951 Skrevet 27. august 2011 typsik at det skal være rotete når man får "besøk" Håper du koser deg med magen!
Skytte Skrevet 29. august 2011 #4952 Skrevet 29. august 2011 Oversender avslappingsvibber fra skumbadet:) Må jo selvsagt ha med tlf så jeg kan surfe litt på kg ellers blir det jo bare kjedelig, hehe:) Håper alt er bra!
Lucky? Skrevet 1. september 2011 Forfatter #4954 Skrevet 1. september 2011 dreia, skytte, boobla og lollipop Her går det bare bra om dagen Full fart på jobb og kjenner jeg er sliten når jeg kommer hjem....kjenner det en del i bekkenet Men det er mye gåing og ståing og tøy og bøy på jobben, så er jo ikke rart at det kjennes Ellers er formen veldig fin, nesten litt for fin synes nå jeg da Men har vært å sett på lille klumpen igjen i dag og alt ser bare fint ut, så da er det jo ikke noe å bekymre seg for egentlig.... Ellers er det 12 uker i dag Hadde aldri trodd jeg skulle komme meg hit, så nå må bare lille klumpen bli her frem til mars
Zia Skrevet 1. september 2011 #4955 Skrevet 1. september 2011 YEY!! 12 uker!! :danser: :danser: Gratulerer med milepæl! Det må være fantastisk deilig! Endelig ser det virkelig ut til å gå veien
Lucky? Skrevet 1. september 2011 Forfatter #4957 Skrevet 1. september 2011 YEY!! 12 uker!! :danser: :danser: Gratulerer med milepæl! Det må være fantastisk deilig! Endelig ser det virkelig ut til å gå veien Veldig godt å ha kommet hit Får litt mer troen på at dette skal gå veien for hver dag som går nå Gratulerer så mye med 12 uker! Tusen takk Godt å være på vei over i andre trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå