Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme kvelden som meg da! :fnise: Har spist, sovet, sløvet og kost og puslet litt med snuppa. Kjære er utenfor og jobber, mens jeg har ikke stort andre planer enn å kose meg i sofaen! ;) Skal rulle meg litt sushi og er kjempefornøyd med å tatt ut av oppvaskmaskinen! :gjeiper:

Ha ei god helg! :klemmer:

Deilig kveld :tommelsmil:

Sushi ja! Fått helt dilla på det om dagen jeg :sikle:

God helg til deg også :klemmer:

God helg :klemmer:

God helg til deg også :klemmer:

Effektiv morgen i lucky heimen i dag :) Mannen sier ifra når han drar på jobb at han kommer hjem i 10 tiden for å ha et møte med en kunde her hjemme.... kjekt å vite!! Da var det jo bare å stå opp å shine stue, kjøkken, gang og bad da....jaja...da er det i allefall gjort :fnise: Føler ikke jeg får gjort noe ellers om dagen, er ikke mye energi i kroppen, så deilig å få tatt et tak også :)

Skrevet

Hjelpes! Det var litt av en beskjed å få ja :overrasket:

Godt å få det unna fort uansett.. slipper du å tenke på det mer :) Ha en strålende helg lucky :klem:

Skrevet
:vinke: Bare innom. Tenk, nå har du snart rundet 12 uker! :hoppendeglad:
Skrevet

Innom og jubler litt for enda en uke jeg også. Snart 12, hurra! :hoppe:

Skrevet

Fine dagboktittelen :strix:

Over 11 uker :hoppe:

Skrevet

Hjelpes! Det var litt av en beskjed å få ja :overrasket:

Godt å få det unna fort uansett.. slipper du å tenke på det mer :) Ha en strålende helg lucky :klem:

Ja gikk litt unna her hjemme da kan du si, men veldig godt å være ferdig med det, så kunne jeg jo slappe av resten av dagen ;)

:vinke: Bare innom. Tenk, nå har du snart rundet 12 uker! :hoppendeglad:

Ja tenk det, helt utrolig :rodmer:

Elsker nye undertittelen din :strix:

Ja får håpe den får stå frem til mars :pls:

Innom og jubler litt for enda en uke jeg også. Snart 12, hurra! :hoppe:

Ja det går fremover, så nå håper jeg virkelig det går hele veien :Nikke:

Fine dagboktittelen :strix:

Over 11 uker :hoppe:

Ja nå håper jeg det går hele veien og at du veldig snart kommet etter :pls:

:klemmer:

Ble en liten bytur sammen med mamma på formiddagen i dag :) Litt shopping og noen nye topper :)

Når jeg kom hjem ble det noen timer på øyet, deilig :)

Så nå er det litt mat etterhvert, sofa og film :tommelsmil:

Skrevet

Herlig med helg og nyshina hus. Aldri så vondt at det ikkje er godt for noko. Sjølv om det sikkert ikkje føltes så veldig greit å måtta shina hus så tidlig på morgonen. :gjeiper: Nyt kvelden! :strix:

Skrevet

Hehe, menn!! Men godt med alt som er unnagjort:)

Syns det har vært mye sushi snakk rundt i flere bøker nå.. Nesten så jeg også fikk litt lyst på, og det er godt gjort for jeg har aldri smakt det :)

Kos deg og nyt helga og mannen og magen <3

Skrevet
:fnise: typsik at det skal være rotete når man får "besøk" :) Håper du koser deg med magen! :gravid:
Skrevet

Oversender avslappingsvibber fra skumbadet:)

Må jo selvsagt ha med tlf så jeg kan surfe litt på kg ellers blir det jo bare kjedelig, hehe:)

Håper alt er bra!

Skrevet

dreia, skytte, boobla og lollipop :klemmer:

Her går det bare bra om dagen :) Full fart på jobb og kjenner jeg er sliten når jeg kommer hjem....kjenner det en del i bekkenet :( Men det er mye gåing og ståing og tøy og bøy på jobben, så er jo ikke rart at det kjennes :)

Ellers er formen veldig fin, nesten litt for fin synes nå jeg da :sjenert: Men har vært å sett på lille klumpen igjen i dag og alt ser bare fint ut, så da er det jo ikke noe å bekymre seg for egentlig.... :sjenert:

Ellers er det 12 uker i dag :strix: Hadde aldri trodd jeg skulle komme meg hit, så nå må bare lille klumpen bli her frem til mars :Nikke:

Skrevet

YEY!! 12 uker!!

:danser: :danser: :strix::duskedame::strix::danser: :danser:

Gratulerer med milepæl! Det må være fantastisk deilig! Endelig ser det virkelig ut til å gå veien :hoppe:

Skrevet

YEY!! 12 uker!!

:danser: :danser: :strix::duskedame::strix::danser: :danser:

Gratulerer med milepæl! Det må være fantastisk deilig! Endelig ser det virkelig ut til å gå veien :hoppe:

Veldig godt å ha kommet hit :strix: Får litt mer troen på at dette skal gå veien for hver dag som går nå :)

Gratulerer så mye med 12 uker! :klemmer:

Tusen takk :klemmer: Godt å være på vei over i andre trimester ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...