honning Skrevet 11. august 2011 #4841 Skrevet 11. august 2011 Å Lucky, så glad jeg er for at jeg stakk innom her etter en lang KG-pause!!! GRATULERER SÅ MASSE VENNEN!!! :strix: :strix: Er utrolig glad på dine vegne, og krysser alt jeg har for at det går veien for dere nå. Har litt lite tid nå, men skal komme tilbake snart og lese gjennom de siste sidene dine Gratulerer med vel overstått bryllupsdag også Stor klem
Lucky? Skrevet 11. august 2011 Forfatter #4844 Skrevet 11. august 2011 Så praktisk å bu så nær grensa at du kan ta ein harrytur ETTER jobb og dupp! Kjekt med nye klær, særlig når ein begynner å veksa ut av dei gamle. Eg håper du får grunn til maaaaange harryturar i månadene framover. Veldig kjekt å bo så nær grensen ja Bruker ca en halvtime, så det er supert Håper på mange turer dit for klær og babyting etterhvert Henger meg på dreia her og misunner deg for plasseringen og all den tiden du får utnyttet! Jeg er helt imponert. Hvis jeg dupper etter jobb så har jeg alltid dårlig tid til alt annet Det kommer til å gå helt fint imorgen! Det lille hjertet inni magen din pumper som bare det når du runder 9 uker Ja deilig med korte avstander Pleier ikke få gjort så mye når jeg har sovet jeg heller, men var ferdig på jobb tidlig og fikk sovet tidligere, så da ble det en effektiv dag Ååååå, i morgon KAN det jo henda det er små, små sprell frå den lille krabaten også... :rodmer: Det unner eg deg så veldig å sjå! *håpehåpehåpehåpehåpehåpehåpe* :pls: Det var faktisk små sprell i dag Det hadde jo bare vært helt supert om du får oppleve. *krysse fingrene* Ja det var et herlig syn
Lucky? Skrevet 11. august 2011 Forfatter #4845 Skrevet 11. august 2011 Så koslig det hørtes til at feiringen deres ble :rodmer : Blir artig å se lille bebis igjen i morgen - man ser jo litt mer etter hvert enn bare en liten alien :jepp : Bare å glede seg til den rører på seg - stor stas å se Kanskje dere kan se det alt i morgen som nevnt over her? Ble en koselig feiring ja Fint å ha noen å feire dagen sammen med Alltid godt å se det lille hjerte banke og i dag sprellet det også Så kjekt med nye klær! Veldig godt med noen nye klær som ikke strammer og som ikke viser en oppblåst mage Jeg hadde dupp før jeg egentlig var ferdig på jobb i dag jeg, så i dag har jeg fått utnyttet tiden Krysser fingrene for litt lett sprelling i morgen :pls : Så deilig å sove før du er ferdig på jobb da Tror jeg skal begynne å kreve at jeg skal ta hvilingen med de små på jobben jeg Hei, jeg er ny og innom for å si hei Masse lykke til i morgen! Så koselig med et nytt ansikt Velkommen skal du være Weeee!!!! Gratulerer med passert 1 årsdag med mannen!!! Men alt jeg har tenkt på mens jeg har lest de siste innleggene dine her er at jeg vil ha kake...!! Nåååå.... Og jeg liker bare gulrotkake... Så tror jeg må finne meg en liten sjokkis... Åh, så kjekt med en sånn svippharrytur da! Tar en hel dag når vi skal avgårde på sånt. Ooohh...Jobbstart ja.. Det er hardt.. Men om ikke mange mnd så skal du ha fri leeeenge!! Verdens mest fortjente fri faktisk <3 Masse lykke til imorgen også, tenker det går bra <3 Klem! Tenk at vi har vært gift i ett år allerede ja! Det året har gått utrolig fort! Veldig deilig med kort vei til harryland Håper det blir et års permisjon snart ja Synes jeg fortjener det
Lucky? Skrevet 11. august 2011 Forfatter #4846 Skrevet 11. august 2011 Lykke til idag lucky Takk snuppa Å Lucky, så glad jeg er for at jeg stakk innom her etter en lang KG-pause!!! GRATULERER SÅ MASSE VENNEN!!! :strix : :strix : :strix : :strix : :strix : Er utrolig glad på dine vegne, og krysser alt jeg har for at det går veien for dere nå. Har litt lite tid nå, men skal komme tilbake snart og lese gjennom de siste sidene dine Gratulerer med vel overstått bryllupsdag også Stor klem Tusen takk vennen Koselig å se at du er tilbake igjen da Håper sommeren har vært fin for dere også Håååååååper på gode nyheter i dag. :pls : :pls : :pls : Det var det Hvordan har det gått i dag? *spent* Gikk veldig bra i dag også Da var dagens ul unnagjort og alt ser fremdeles bra ut Lille klumpen har dobblet størrelsen sin siden sist jeg var der og den sprellet Skal tilbake igjen om en uke da, så det er godt Nå er det litt avslapning før det er tid for litt aku
dreia Skrevet 11. august 2011 #4849 Skrevet 11. august 2011 Det var faktisk små sprell i dag :grine: Det var faktisk reaksjonen i dreia-heimen. For nokre herlige nyheter! Dette ser virkelig lovande ut, altså. Eg håper du snart kan begynna å få trua på at dette går vegen, sjølv om det nok kan ta ein del veker eller månader fremdeles. Men litt etter litt kjem nok gleden over det heile. Dette unner eg deg så veldig, søte du. :strix: *made my day!* :strix:
Nótt Skrevet 11. august 2011 #4851 Skrevet 11. august 2011 Så utrolig fantastiske nyheter å komme hjem til.
*Lollipop* Skrevet 11. august 2011 #4852 Skrevet 11. august 2011 Jeg litt for 9 uker og :hoppe: for små sprell! Doblet størrelsen! Da går det rette veien for deg lucky Nå ble jeg så glaaad!
loffen Skrevet 11. august 2011 #4853 Skrevet 11. august 2011 Å! Nå ble jeg lettet og glad! Jeg har ikke lest nesten noe av det dere har skrevet, bare scrollet meg gjennom glade smileys og fått med meg at det var sprell og alt er bra!
loffen Skrevet 11. august 2011 #4854 Skrevet 11. august 2011 Ja, og komma, se det, er en fin ting, loffen.
Lucky? Skrevet 12. august 2011 Forfatter #4855 Skrevet 12. august 2011 <3 <3 <3 Herlig, herlig, herlig!!! Ja det er alltid godt å se at det fremdeles er liv der inne :hjerte: :grine: Det var faktisk reaksjonen i dreia-heimen. For nokre herlige nyheter! Dette ser virkelig lovande ut, altså. Eg håper du snart kan begynna å få trua på at dette går vegen, sjølv om det nok kan ta ein del veker eller månader fremdeles. Men litt etter litt kjem nok gleden over det heile. Dette unner eg deg så veldig, søte du. :strix: *made my day!* :strix: Takk søte dreiavennen Har veldig lyst til å ha troen på at dette går veien og klarer det innimellom, men så kommer det raskt negative tanker også Men håper veldig nå
Lucky? Skrevet 12. august 2011 Forfatter #4856 Skrevet 12. august 2011 Så utrolig fantastiske nyheter å komme hjem til. :bolledeig : Søta Veldig lettet etter den timen jeg også Jeg litt for 9 uker og :hoppe: for små sprell! Doblet størrelsen! Da går det rette veien for deg lucky : klemmer: Nå ble jeg så glaaad! :hjerte : Ja tenk 9 uker...måtte det bare klare seg over de magiske 12 nå Å! Nå ble jeg lettet og glad! :strix : Jeg har ikke lest nesten noe av det dere har skrevet, bare scrollet meg gjennom glade smileys og fått med meg at det var sprell og alt er bra! :hoppendeglad : Veldig godt å se at alt var fint i går også, så da håper vi det holder seg sånn nå Snart helg I kveld er det symøte med jentene, gleder meg i morgen er vi egentlig bedt på fest, men det er sånn skikkelig rølpefest, så tror ikke jeg gidder å sitte der edru rett og slett Og på søndag er det bursdag til to av tanteungene Men først noen timer på jobben.....vil ha fri i dag....
*Lollipop* Skrevet 12. august 2011 #4857 Skrevet 12. august 2011 Fullt kjør hele helgen! Da kan du med god samvittighet ikke dra på fest. Det er ikke i nærheten så gøy når man er edru
dreia Skrevet 12. august 2011 #4859 Skrevet 12. august 2011 Håper du får ei fin helg! Og hugs å slappa litt av også. Dreia's orders.
liv Skrevet 12. august 2011 #4860 Skrevet 12. august 2011 Det er nesten så jeg ikke tør å komme inn i boka her Men så lenge tickeren teller fremover... Alle dager er gode nyheter. Dette er rette spira for dere Den som skal bli til en liten baby som dere kan kose med, stelle for, og som skal plage dere med hyling på gulvet i butikken som toåring, som dere ikke får ut av senga som tenåring, som dere skal kjøre på i 18 år fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå