angelou Skrevet 12. juli 2011 #4641 Skrevet 12. juli 2011 Gratulerer så utrolig mye Krysser alt jeg har for at det går fint denne gangen
Lucky? Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #4642 Skrevet 13. juli 2011 litt forsiktig for akkurat passe kvalme og anser det som et bra tegn Håper det er et godt tegn ja og hvis det er det, så kan det bare fortsette Gratulerer så utrolig mye Krysser alt jeg har for at det går fint denne gangen Tusen takk Håper virkelig det går veien nå ja Dagens plan er å vaske litt klær og få hengt de ut i , henge opp rullgardin på soverommet...blir gal av å våkne tidlig nå som det er ferie, så måtte kjøpe meg en rullgardin her om dagen Ellers bare slappe av så godt det lar seg gjøre
Nilla Skrevet 13. juli 2011 #4643 Skrevet 13. juli 2011 Kjære Lucky, så fantastisk en ticker jeg plutselig fikk se i ei dagbok her!!! Jeg krysser alt som krysses kan for at det går rette veien denne gangen! *krysserfingrene-smiley* Hurra!!!
Lucky? Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #4644 Skrevet 13. juli 2011 Kjære Lucky, så fantastisk en ticker jeg plutselig fikk se i ei dagbok her!!! Jeg krysser alt som krysses kan for at det går rette veien denne gangen! *krysserfingrene-smiley* Hurra!!! Takk Nilla Håper tickeren får stå her frem til mars
^^Belle^^ Skrevet 13. juli 2011 #4645 Skrevet 13. juli 2011 Åh! Gratulerer så mye! Krysser fingre, tær og alt jeg har for at spiren sitter som den skal!
Lucky? Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #4646 Skrevet 13. juli 2011 Åh! Gratulerer så mye! Krysser fingre, tær og alt jeg har for at spiren sitter som den skal! Takk for kryssinger, håper det hjelper Deilig fridag i dag Fått vasket en del klær, plukket kantarell, høstet og fryst moreller, slappet av, spist kveldsmat hos svigers og ellers bare kost meg, deilig
liv Skrevet 13. juli 2011 #4647 Skrevet 13. juli 2011 Krysser det jeg har for deg sender masse babystøv fra lille O over
Lucky? Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #4648 Skrevet 14. juli 2011 Krysser det jeg har for deg sender masse babystøv fra lille O over Takk for det liv Tar imot så mye babystøv jeg klarer Vakker liten tass du har fått
Zia Skrevet 14. juli 2011 #4649 Skrevet 14. juli 2011 Åh, HERREGUD! Så glad jeg ble når jeg så tickeren din og langsomt begynte å forstå hva den innebar! Jeg gratulerer med spiren jeg - det er jo faktisk ikke bare bare å få på plass en spire heller. Så får vi bare krysse ALT for at den blir der til mars :pls: Ble så glad på dine vegne nå Har dere tatt noe hormoner denne syklusen, eller er den homemade?
Lucky? Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #4650 Skrevet 14. juli 2011 Åh, HERREGUD! Så glad jeg ble når jeg så tickeren din og langsomt begynte å forstå hva den innebar! Jeg gratulerer med spiren jeg - det er jo faktisk ikke bare bare å få på plass en spire heller. Så får vi bare krysse ALT for at den blir der til mars :pls: Ble så glad på dine vegne nå Har dere tatt noe hormoner denne syklusen, eller er den homemade? Takk Zia Vi får håpe spiren har kommet for å bli denne gangen Den er faktisk homemade Ingen hormoner, bare vitex
Zia Skrevet 14. juli 2011 #4651 Skrevet 14. juli 2011 Herregud, sånne nyheter og hormonelle gravide er bad news :strix: :strix: Legger igjen litt babystøv og jeg - det skader jo ikke å booste den lille litt ekstre, i tillegg til crinonen
Lucky? Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #4652 Skrevet 14. juli 2011 Herregud, sånne nyheter og hormonelle gravide er bad news :strix: :strix: Legger igjen litt babystøv og jeg - det skader jo ikke å booste den lille litt ekstre, i tillegg til crinonen Veldig godt å vite at det går uten hormoner også, så da får vi bare krysse alt som krysses kan Takk for babystøv
Lucky? Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #4654 Skrevet 14. juli 2011 (endret) Blir så glad av å lese her inne om dagen. Håper jeg kan glede deg lenge Ingen store planer i dag...må bare ut å bestille nye hengsler til garasjedøren...de blåse i filler en natt da broren til mannen hadde glemt å lukke døren ordentlig Så må jeg rydde litt i kjelleren..kommer en montør fra telenor som skal ned dit i morgen, så greit at det ser ok ut der Ellers er planen bare å nyte og prøve å slappe av Kommer ikke inn på FB Endret 14. juli 2011 av Lucky?
Nótt Skrevet 14. juli 2011 #4655 Skrevet 14. juli 2011 Håper jeg kan glede deg lenge Det håper jeg også.
Lucky? Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #4656 Skrevet 14. juli 2011 Det håper jeg også. Glemte å fortelle om mobilen min Var ute å trimmet meg en tur i går kveld og i mangel på lommer la jeg mobilen i bh'en....når jeg kom hjem var den blitt fuktskadet Får håpe det tørker opp inni der etterhvert...nå er det bare mange striper inni der...men den virker da
Zia Skrevet 14. juli 2011 #4657 Skrevet 14. juli 2011 Apropos fuktskadet mobil, så bør du åpne den og bruke hårføner om du ikke allerede har gjort det. Den kan virke en tid etterpå, fordi det tar litt tid før fukten virkelig ødelegger. Det blir en slags korrosjon (?) eller noe slikt inni der, om fukten ikke tørkes opp med en gang
Ananan Skrevet 14. juli 2011 #4658 Skrevet 14. juli 2011 Kos deg masse i finværet i dag, her er det også strålende i dag, HERLIG! Håper mobilen din overlever ( Og jeg kommer heller ikke inn på facebook )
Lucky? Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #4659 Skrevet 14. juli 2011 Apropos fuktskadet mobil, så bør du åpne den og bruke hårføner om du ikke allerede har gjort det. Den kan virke en tid etterpå, fordi det tar litt tid før fukten virkelig ødelegger. Det blir en slags korrosjon (?) eller noe slikt inni der, om fukten ikke tørkes opp med en gang Det var lurt Da skal jeg gjøre det nå, så får vi håpe det går bra Kos deg masse i finværet i dag, her er det også strålende i dag, HERLIG! Håper mobilen din overlever ( Og jeg kommer heller ikke inn på facebook ) Nydelig vær og det må jo nytes Får håpe mobilen overlever ja Kommer inn på Facebook igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå