Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guuud for en fantastisk liten ticker i signaturen din! :strix: Måtte se to ganger og satt er her med haka i fanget og tårene i øyekroken!

Håper at denne lille spiren vokser seg stor og sterk i Luckymagen! :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Det er den beste starten på ferien du kunne ha! :hoppe: Krysser fingrene alt jeg kan for at spiren klorer seg godt fast i ni mnd :klemmer:

Skrevet

Jeg krysser alt jeg eier og har for at det går bra denne gangen Luckysnuppa :hug: Jeg skjønner så godt tankene du har. :kose:

Skrevet

Å, så fantastiske nyheter, Lucky! :strix: Krysser fingrene for at dette går bra :jepp:

Skrevet

Håper det går bra denne gangen. :klemmer:

Takk :klemmer:

Eg håper så inderlig med deg, snuppa! :klemmer:

:pls:

Takk, jeg også :klemmer::pls:

Krysser alt som krysses kan for deg :klem: Tenk det er en liten spire i magen din som skal vokse seg stor og sterk :strix:

Takk :klemmer: Ja tenk at det er en liten spire der, håper virkelig den blir stor og sterk :pls:

Her krysses alt som kan krysses for at det går bra! :strix:

:jepp::klemmer:

Tusen takk, trenger det :klemmer:

Skrevet

Guuud for en fantastisk liten ticker i signaturen din! :strix: Måtte se to ganger og satt er her med haka i fanget og tårene i øyekroken!

Håper at denne lille spiren vokser seg stor og sterk i Luckymagen! :rodmer:

Ja den er søt :hjerte: Får håpe jeg kan ha den der frem til mars :pls:

:klemmer:

Gratulerer! Det er den beste starten på ferien du kunne ha! :hoppe: Krysser fingrene alt jeg kan for at spiren klorer seg godt fast i ni mnd :klemmer:

Takk :klemmer: Helt klart en flott start på ferien, men med så mye bekymringer så blir det ikke mye avslapning i hode :sukk:

Jeg krysser alt jeg eier og har for at det går bra denne gangen Luckysnuppa :hug: Jeg skjønner så godt tankene du har. :kose:

Takk snuppa :klemmer: De tankene er ikke lett å gjemme bort :sukk:

Å, så fantastiske nyheter, Lucky! :strix: Krysser fingrene for at dette går bra :jepp:

Takk :klemmer: Ikke så langt bak deg da, så hadde vært moro å fulgt hverandre :strix:

Skrevet

Takk for gode og støttende ord jenter :klemmer: Kjenner jeg gruer meg veldig til ukene som kommer....men er jo ikke annet å gjøre enn å vente å se hva som skjer :sjenert:

I dag har jeg vært en tur i byen sammen med kipa og lillemor, koselig :strix: Lunsj på brygga og litt shopping :)

Nå er det litt avslappning før mannen kommer hjem tenker jeg...sliten... :)

Skrevet

En positiv test gir masse håp :) Sender spiren masse lykkeønskninger, måtte alt gå bra..

:klemmer: Gratulerer med positiv test :)

Skrevet

En positiv test gir masse håp :) Sender spiren masse lykkeønskninger, måtte alt gå bra..

:klemmer: Gratulerer med positiv test :)

Takk :klemmer: Ja positiv test gir håp, men etter å ha mistet så mange ganger så står ikke jubelen så veldig høyt i taket her ennå :sjenert:

Skrevet (endret)

Skjønner den Lucky... :klemmer: Ikke godt når det blir slik.

Jeg velger allikevel å se på det slik (no offense) "Du har nå fått et verdifullt lodd, og kanskje denne gang er du vinneren"

Altså, du er et steg nærmere drømmen..

Ta en dag av dagen er nok lurt ;) Slapp av og nyt livet..

Endret av Aurelia
Skrevet

Kan vel hende dette står bakover i boka, men det er LITT mange sider å lete gjennom :sjenert:

Hvor mange ganger har du mistet? Har du pratet med lege om det? Var ei anna her inne som bare mistet og mistet og fikk da noen sprøyter hun skulle ta om hun ble gravid på nytt og da gikk alt bare bra..

Skrevet

Skjønner den Lucky... :klemmer: Ikke godt når det blir slik.

Jeg velger allikevel å se på det slik (no offense) "Du har nå fått et verdifullt lodd, og kanskje denne gang er du vinneren"

Altså, du er et steg nærmere drømmen..

Ta en dag av dagen er nok lurt ;) Slapp av og nyt livet..

Ja får virkelig håpe vi har fått vinnerloddet denne gangen :Nikke:

Kan jo ikke gjøre annet enn å ta en dag av gangen og håper på det beste ;)

Kan vel hende dette står bakover i boka, men det er LITT mange sider å lete gjennom :sjenert:

Hvor mange ganger har du mistet? Har du pratet med lege om det? Var ei anna her inne som bare mistet og mistet og fikk da noen sprøyter hun skulle ta om hun ble gravid på nytt og da gikk alt bare bra..

Står nok ett eller annet sted ja :fnise:

Har mistet tre ganger, riktignok over noen år da... Har pcos og får god oppfølging av gynekologen min og skal i gang med slike sprøyter regner jeg med. Det er bare det at gyn har ferie, så jeg må snakke med en annen gyn i morgen ;)

Skrevet

Håper du får en sammabeidsvillig gyn i tale i morgen :klem:

Jeg heier på dere :pls:

Skrevet

Står nok ett eller annet sted ja :fnise:

Har mistet tre ganger, riktignok over noen år da... Har pcos og får god oppfølging av gynekologen min og skal i gang med slike sprøyter regner jeg med. Det er bare det at gyn har ferie, så jeg må snakke med en annen gyn i morgen ;)

Ok, jo men selv om det er over noen år, så er det jo mye... :troest:

Og at dere har blitt gravide så mange ganger selv om du har pcos er jo kjempebra det, selv om du mister.. Håper og tror at det ikke har noe å si hvilken gynekolog du prater med!

Og krysser ALT for dette er lykkespiren, hadde vært så morsomt å følgt deg ikke mange ukene unna meg :jepp::klemmer:

Skrevet

Håper du får en sammabeidsvillig gyn i tale i morgen :klem:

Jeg heier på dere :pls:

Ja får håpe på det :) Er han jeg brukte før og som oppdaget ma'en, så han bør være samarbeidsvillig :regler:

Ok, jo men selv om det er over noen år, så er det jo mye... :troest:

Og at dere har blitt gravide så mange ganger selv om du har pcos er jo kjempebra det, selv om du mister.. Håper og tror at det ikke har noe å si hvilken gynekolog du prater med!

Og krysser ALT for dette er lykkespiren, hadde vært så morsomt å følgt deg ikke mange ukene unna meg :jepp::klemmer:

Ja det er jo kjipe uansett over hvor lang tid det har gått :( Men er jo glad at jeg faktsik kan bli gravid :) Regner med at gynekologen er samarbeidsvillig i morgen, har gått hos han før så satser på det :Nikke:

Nei er jo ikke så langt bak deg, så blir spennende å se :)

Ble en liten kvedsdupp...ca to timer frem til halv ti :sjenert:

Nå har mannen og jeg spist litt mat, så blir det sofa og avslapning resten av kvelden :)

Skrevet

Det var herlig lesing her inne etter noen dager borte fra kg. Håper virkelig at spiren sitter denne gangen :pls:

Skrevet

Det var herlig lesing her inne etter noen dager borte fra kg. Håper virkelig at spiren sitter denne gangen :pls:

Takk snuppa :klemmer: Håper virkelig den klorer seg fast denne gangen ja :pls:

Gjest boobla
Skrevet

HVa er det jeg ser... Gratulerer lucky, denne gangen skal det gå bra :jepp:

Skrevet

HVa er det jeg ser... Gratulerer lucky, denne gangen skal det gå bra :jepp:

Takk :klemmer: Håper virkelig det går bra denne gangen :Nikke:

Fikk heldigvis tak i resept på crinonen i dag, så da er første dose satt :) Var en tur innom biblioteket å lånte noen bøker og så innom å handlet litt før jeg dro hjem igjen...

Trøtt og :spy: i dag....ikke kastet opp, bare tidvis ganske kvalm... men enn så lenge er jeg glad for det ;)

Skrevet (endret)
:hoppe: litt forsiktig for akkurat passe kvalme og anser det som et bra tegn :pls: Endret av pusilus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...