Miss I.W. Skrevet 11. juli 2011 #4621 Skrevet 11. juli 2011 Guuud for en fantastisk liten ticker i signaturen din! Måtte se to ganger og satt er her med haka i fanget og tårene i øyekroken! Håper at denne lille spiren vokser seg stor og sterk i Luckymagen!
*Lollipop* Skrevet 11. juli 2011 #4622 Skrevet 11. juli 2011 Gratulerer! Det er den beste starten på ferien du kunne ha! Krysser fingrene alt jeg kan for at spiren klorer seg godt fast i ni mnd
pusilus Skrevet 11. juli 2011 #4623 Skrevet 11. juli 2011 Jeg krysser alt jeg eier og har for at det går bra denne gangen Luckysnuppa Jeg skjønner så godt tankene du har.
Klematis Skrevet 11. juli 2011 #4624 Skrevet 11. juli 2011 Å, så fantastiske nyheter, Lucky! Krysser fingrene for at dette går bra
Lucky? Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4625 Skrevet 11. juli 2011 Håper det går bra denne gangen. Takk Eg håper så inderlig med deg, snuppa! Takk, jeg også Krysser alt som krysses kan for deg Tenk det er en liten spire i magen din som skal vokse seg stor og sterk Takk Ja tenk at det er en liten spire der, håper virkelig den blir stor og sterk Her krysses alt som kan krysses for at det går bra! Tusen takk, trenger det
Lucky? Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4626 Skrevet 11. juli 2011 Guuud for en fantastisk liten ticker i signaturen din! Måtte se to ganger og satt er her med haka i fanget og tårene i øyekroken! Håper at denne lille spiren vokser seg stor og sterk i Luckymagen! Ja den er søt Får håpe jeg kan ha den der frem til mars Gratulerer! Det er den beste starten på ferien du kunne ha! Krysser fingrene alt jeg kan for at spiren klorer seg godt fast i ni mnd Takk Helt klart en flott start på ferien, men med så mye bekymringer så blir det ikke mye avslapning i hode Jeg krysser alt jeg eier og har for at det går bra denne gangen Luckysnuppa Jeg skjønner så godt tankene du har. Takk snuppa De tankene er ikke lett å gjemme bort Å, så fantastiske nyheter, Lucky! Krysser fingrene for at dette går bra Takk Ikke så langt bak deg da, så hadde vært moro å fulgt hverandre
Lucky? Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4627 Skrevet 11. juli 2011 Takk for gode og støttende ord jenter Kjenner jeg gruer meg veldig til ukene som kommer....men er jo ikke annet å gjøre enn å vente å se hva som skjer I dag har jeg vært en tur i byen sammen med kipa og lillemor, koselig Lunsj på brygga og litt shopping Nå er det litt avslappning før mannen kommer hjem tenker jeg...sliten...
Pasjonsblomst Skrevet 11. juli 2011 #4628 Skrevet 11. juli 2011 En positiv test gir masse håp Sender spiren masse lykkeønskninger, måtte alt gå bra.. Gratulerer med positiv test
Lucky? Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4629 Skrevet 11. juli 2011 En positiv test gir masse håp Sender spiren masse lykkeønskninger, måtte alt gå bra.. Gratulerer med positiv test Takk Ja positiv test gir håp, men etter å ha mistet så mange ganger så står ikke jubelen så veldig høyt i taket her ennå
Pasjonsblomst Skrevet 11. juli 2011 #4630 Skrevet 11. juli 2011 (endret) Skjønner den Lucky... Ikke godt når det blir slik. Jeg velger allikevel å se på det slik (no offense) "Du har nå fått et verdifullt lodd, og kanskje denne gang er du vinneren" Altså, du er et steg nærmere drømmen.. Ta en dag av dagen er nok lurt Slapp av og nyt livet.. Endret 11. juli 2011 av Aurelia
FrkHøne Skrevet 11. juli 2011 #4631 Skrevet 11. juli 2011 Kan vel hende dette står bakover i boka, men det er LITT mange sider å lete gjennom Hvor mange ganger har du mistet? Har du pratet med lege om det? Var ei anna her inne som bare mistet og mistet og fikk da noen sprøyter hun skulle ta om hun ble gravid på nytt og da gikk alt bare bra..
Lucky? Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4632 Skrevet 11. juli 2011 Skjønner den Lucky... Ikke godt når det blir slik. Jeg velger allikevel å se på det slik (no offense) "Du har nå fått et verdifullt lodd, og kanskje denne gang er du vinneren" Altså, du er et steg nærmere drømmen.. Ta en dag av dagen er nok lurt Slapp av og nyt livet.. Ja får virkelig håpe vi har fått vinnerloddet denne gangen Kan jo ikke gjøre annet enn å ta en dag av gangen og håper på det beste Kan vel hende dette står bakover i boka, men det er LITT mange sider å lete gjennom Hvor mange ganger har du mistet? Har du pratet med lege om det? Var ei anna her inne som bare mistet og mistet og fikk da noen sprøyter hun skulle ta om hun ble gravid på nytt og da gikk alt bare bra.. Står nok ett eller annet sted ja Har mistet tre ganger, riktignok over noen år da... Har pcos og får god oppfølging av gynekologen min og skal i gang med slike sprøyter regner jeg med. Det er bare det at gyn har ferie, så jeg må snakke med en annen gyn i morgen
pusilus Skrevet 11. juli 2011 #4633 Skrevet 11. juli 2011 Håper du får en sammabeidsvillig gyn i tale i morgen Jeg heier på dere
FrkHøne Skrevet 11. juli 2011 #4634 Skrevet 11. juli 2011 Står nok ett eller annet sted ja Har mistet tre ganger, riktignok over noen år da... Har pcos og får god oppfølging av gynekologen min og skal i gang med slike sprøyter regner jeg med. Det er bare det at gyn har ferie, så jeg må snakke med en annen gyn i morgen Ok, jo men selv om det er over noen år, så er det jo mye... Og at dere har blitt gravide så mange ganger selv om du har pcos er jo kjempebra det, selv om du mister.. Håper og tror at det ikke har noe å si hvilken gynekolog du prater med! Og krysser ALT for dette er lykkespiren, hadde vært så morsomt å følgt deg ikke mange ukene unna meg
Lucky? Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4635 Skrevet 11. juli 2011 Håper du får en sammabeidsvillig gyn i tale i morgen Jeg heier på dere Ja får håpe på det Er han jeg brukte før og som oppdaget ma'en, så han bør være samarbeidsvillig Ok, jo men selv om det er over noen år, så er det jo mye... Og at dere har blitt gravide så mange ganger selv om du har pcos er jo kjempebra det, selv om du mister.. Håper og tror at det ikke har noe å si hvilken gynekolog du prater med! Og krysser ALT for dette er lykkespiren, hadde vært så morsomt å følgt deg ikke mange ukene unna meg Ja det er jo kjipe uansett over hvor lang tid det har gått Men er jo glad at jeg faktsik kan bli gravid Regner med at gynekologen er samarbeidsvillig i morgen, har gått hos han før så satser på det Nei er jo ikke så langt bak deg, så blir spennende å se Ble en liten kvedsdupp...ca to timer frem til halv ti Nå har mannen og jeg spist litt mat, så blir det sofa og avslapning resten av kvelden
Småkjekset Skrevet 11. juli 2011 #4636 Skrevet 11. juli 2011 Det var herlig lesing her inne etter noen dager borte fra kg. Håper virkelig at spiren sitter denne gangen
Lucky? Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #4637 Skrevet 12. juli 2011 Det var herlig lesing her inne etter noen dager borte fra kg. Håper virkelig at spiren sitter denne gangen Takk snuppa Håper virkelig den klorer seg fast denne gangen ja
Gjest boobla Skrevet 12. juli 2011 #4638 Skrevet 12. juli 2011 HVa er det jeg ser... Gratulerer lucky, denne gangen skal det gå bra
Lucky? Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #4639 Skrevet 12. juli 2011 HVa er det jeg ser... Gratulerer lucky, denne gangen skal det gå bra Takk Håper virkelig det går bra denne gangen Fikk heldigvis tak i resept på crinonen i dag, så da er første dose satt Var en tur innom biblioteket å lånte noen bøker og så innom å handlet litt før jeg dro hjem igjen... Trøtt og i dag....ikke kastet opp, bare tidvis ganske kvalm... men enn så lenge er jeg glad for det
pusilus Skrevet 12. juli 2011 #4640 Skrevet 12. juli 2011 (endret) litt forsiktig for akkurat passe kvalme og anser det som et bra tegn Endret 12. juli 2011 av pusilus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå