Lucky? Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3581 Skrevet 8. november 2010 Jammen har hun meninger den lille frøkna Godt å høre at dere koste dere Takk for hjelpen på rommet hennes!!! Ja ho vet hvordan hun vil ha det Alltid koselig å være sammen med skjønningen Moro å rydde på rommet hennes, begynte bare litt seint så ble ikke ferdig Ha en fin ny uke Lucky? ! Takk for det loffen Tror det blir en fin uke hei.. Hvordan går d med deg? Hei Her går det bare bra Dagene mot ikm nærmer seg og det er jo alltid spennende Høres ut som om du har hatt en fin helg ja vi lurte litt på om vi skulle gå å se det showet vi også, har veldig lyst Håper du har en fin mandag En super helg Bør absolutt ta dere en tur på det showet om det kommer i nærheten av deg Da var en ny uke i gang Fikk en strekk i nakken på lørdag og den var fortsatt vond i dag, så vært hos akudama mi å fått stukket litt, så nå håper jeg det løsner Etter det var jeg hos optikeren for kontroll og alt så bra ut, deilig Nå blir det litt avslapning på sofaen tenker jeg
Skytte Skrevet 9. november 2010 #3584 Skrevet 9. november 2010 Innom og sniker litt:) Har vurdert å pakke en av disse massasjedamene her i kofferten og ta henne med hjem. Kan ta med ei til deg også! Tenk så herlig da, å ha sin private massør:) Trivsel! Krysser uansett alt jeg har for deg når ikm nærmer seg!! Because you deserve it <3
Lucky? Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3585 Skrevet 10. november 2010 Håper du får en flott tirsdag Tirdagen ble fin den Ha en fin dag Takk Innom og sniker litt:) Har vurdert å pakke en av disse massasjedamene her i kofferten og ta henne med hjem. Kan ta med ei til deg også! Tenk så herlig da, å ha sin private massør:) Trivsel! Krysser uansett alt jeg har for deg når ikm nærmer seg!! Because you deserve it <3 Pakk gjerne med en til meg også Mannen er ikke god på det området der, så tar gjerne en jeg Skal rydde plass til henne i kjelleren jeg Kos deg videre i varmen
Lucky? Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3586 Skrevet 10. november 2010 God morgen Nakken er fremdeles ikke helt god Når jeg kom hjem fra jobben i går verket det veldig, så da var det bare å to noen smertestillende å legge seg i boblebadet leeeenge Deilig og det hjalp litt Tok smertestillende før jeg la meg også, og jeg har sovet mye bedre i natt, deilig Begynner seint i dag, så kunne ligge å slumre til kl 8, det er deilig det Våknet til melding av mannen da som informerte om at det var veldig glatt i dag og at jeg må kjøre pent Har nemmelig kommet snø her I dag er det full fart på jobb, så hjem en liten tur og til slutt zumba hvis nakken min tillater det.... Ha en fin onsdag jenter
Gjest boobla Skrevet 10. november 2010 #3587 Skrevet 10. november 2010 hørtes ikke bra ut det der med nakken din nei.. Kos deg på Zumba, om du tar turen..
pusilus Skrevet 10. november 2010 #3588 Skrevet 10. november 2010 Håper nakken er bra nok for trening i dag Det er så godt å få brukt kroppen og svettet litt
Lucky? Skrevet 11. november 2010 Forfatter #3589 Skrevet 11. november 2010 hørtes ikke bra ut det der med nakken din nei.. Kos deg på Zumba, om du tar turen.. Nei den nakken er ikke snill Men tok meg en tur på zumba og det gikk veldig fint Håper nakken er bra nok for trening i dag Det er så godt å få brukt kroppen og svettet litt Gikk fint å trene i går, deilig Tok meg et varmt bad før treningen så det myknet nok opp for en liten stund I dag er det vondt igjen.... Fortsatt ikke noe god nakke, så var til behandling i dag også Rygg og nakke ser ikke ut etter to bahandlinger med kopper Ser ut som om jeg har store sugemerker over hele ryggen... Men håper det hjelper etterhvert I kveld er det rydding av hus som står på planen...skal ha jentekveld her i morgen, så greit at det ser ok ut her da Prøve å få gjort mest mulig nå i kveld, for skal til tannlegen etter jobben i morgen
loffen Skrevet 11. november 2010 #3590 Skrevet 11. november 2010 litt på nakken din! Lykke til hos tannlegen i morra. Jentekveld høres koselig ut. Utrolig rart at det er fredag allerede i morra. :dåne:
Lucky? Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3591 Skrevet 12. november 2010 litt på nakken din! Lykke til hos tannlegen i morra. Jentekveld høres koselig ut. Utrolig rart at det er fredag allerede i morra. :dåne: Takk vennnen Fredagen kommer like plutselig hver uke synes jeg, deilig Ukene bare fly og før vi vet ordet av det er det nok jul... Da er det endelig helg Full fart på jobb i dag og rett til tannlegen etter det. Gikk veldig bra, så skal bare tilbake på mandag nå så er denne rotfyllingen ferdig Slapp bedøvelse i dag, det er deilig Føler seg ikke veldig fresh når man går rundt å er bedøvet akkurat Nå er det opprydning av stuen og klargjøring av mat og div til jentekvelden, gleder meg Ha en fin fredagskveld jenter
loffen Skrevet 13. november 2010 #3594 Skrevet 13. november 2010 Håper jentekvelden ble bra! Rotfylling er ikke så verst ser du..det er MYE verr å klippe håret.
Lucky? Skrevet 13. november 2010 Forfatter #3596 Skrevet 13. november 2010 kos deg på jentekvelden... Jentekvelden var superkoselig Kos deg med jentekveld Takk Vi hadde det supert Håper jentekvelden ble bra! Rotfylling er ikke så verst ser du..det er MYE verr å klippe håret. Aldri feil med jentekveld Jeg går vel heler til frisøren enn til tannlegen jeg da Hadde en superkoselig jentekveld i går Ost, kjeks, vin, sjokoladefondant og is Og masse skravlings såklart Tanta kom i går, så jeg trøstet meg med noen glass vin, smakte ikke feil på en fredag det I dag er planen en liten tur til byen å møte en venninne og shoppe litt med henne og så må jeg finne noen bursdagsgaver
Miss I.W. Skrevet 13. november 2010 #3597 Skrevet 13. november 2010 Det blir ikke feil med et glass rødvin eller to når tanta kommer nei! Spesielt ikke i godt lag! Håper du hadde en koslig tur på shopping. Skulle du ikke kanskje ha begynt med julegavene også? Ha en fortsatt god helg!
Lucky? Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3600 Skrevet 14. november 2010 Det blir ikke feil med et glass rødvin eller to når tanta kommer nei! Spesielt ikke i godt lag! Håper du hadde en koslig tur på shopping. Skulle du ikke kanskje ha begynt med julegavene også? Ha en fortsatt god helg! Aldri feil med et glass vin når den dumme tanta kommer på besøk Ble bursdagsgaver til mamma og pappa i går, men ingen julegaver....skulle helt klart vært mye lengre i vei med de julegavene Takk for idag Du er super Takk for i går ja Du er super du også Det er lov i dag også.. Ble ikke noe vin i går...prøver å holde meg mest mulig unna, men innimellom smaker det himmelskt Deilig og rolig søndag sålangt Skal til svigers på middag etterhvert, så jeg baker kake Fikk en oppskrift av en kollega her om dagen. Den smaker sååå godt, men har ikke samvittighet til å bake til bare meg og mannen, så da så jeg mitt snitt til å prøve den i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå