Lucky? Skrevet 22. november 2009 Forfatter #2281 Del Skrevet 22. november 2009 Takk for en koselig dag i går snuppa Håper du har en super helg lucky! Helgen har vært fin den Full fart, men koselig! Ha en fin helg videre! Takk Ha en fin søndag Hadde en koselig dag på lekeland i går sammen med iss, skjønningen, klumpen og tanteungen Tanteungen ville også være med og han leker så fint med klumpen, så det er moro I går kveld var det taco, sofa og film I dag er det bursdag til mamma og pappa For ett år siden gikk jeg rundt og var superstolt med en hemmelig liten spire i magen min Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid å bli gravid igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 22. november 2009 #2282 Del Skrevet 22. november 2009 For ett år siden gikk jeg rundt og var superstolt med en hemmelig liten spire i magen min Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid å bli gravid igjen Verden er brutal og nådeløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. november 2009 Forfatter #2283 Del Skrevet 22. november 2009 Verden er brutal og nådeløs. Helt klart Og ikke minst skikkelig urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 22. november 2009 #2284 Del Skrevet 22. november 2009 Vet ikke hva jeg skal si.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. november 2009 #2285 Del Skrevet 22. november 2009 For ett år siden gikk jeg rundt og var superstolt med en hemmelig liten spire i magen min Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid å bli gravid igjen Verden er virkelig urettferdig ja Og det er jo umulig å ikke tenke som du gjør nå også. Du hadde fortjent å blitt gravid igjen veldig, veldig snart Hørtes ut som du har hatt ei fin helg ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. november 2009 Forfatter #2286 Del Skrevet 22. november 2009 Vet ikke hva jeg skal si.... Verden er virkelig urettferdig ja Og det er jo umulig å ikke tenke som du gjør nå også. Du hadde fortjent å blitt gravid igjen veldig, veldig snart Hørtes ut som du har hatt ei fin helg ellers Ja verden er urettferdig Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg skulle være like barnløs nå ett år etter...men sånn er det altså Men det er jo alltid noen som har det værre da...jeg har jo en herlig samboer, stort nytt hus, ny bil, god jobb og ikke har vi noen pengeproblemer heller, så burde jo være fornøyd da Men et lite barn hadde betydd sååå mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. november 2009 #2287 Del Skrevet 22. november 2009 Verden er urettferdig ja! Kan bare gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. november 2009 #2288 Del Skrevet 22. november 2009 Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. november 2009 #2289 Del Skrevet 22. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. november 2009 Forfatter #2290 Del Skrevet 22. november 2009 Verden er urettferdig ja! Kan bare gi deg en Ja den er til tider det altså Takk for klem og stor til deg også! Stor Takk Da var bursdagsselskapet over og jeg er hjemme igjen Skal låne jobbebilen til sambo i morgen, så har vasket den etter jeg kom hjem. Så rett og slett ikke ut inni den.... Skal mest sannsynlig på ikea i morgen å handle ting til jobben, så da må vi ha stor bil Håper virkelig vi får til å komme oss inn dit i morgen, trenger noen bokhyller her hjemme også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. november 2009 #2291 Del Skrevet 22. november 2009 Innom med en stor på tampen av søndagkvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 24. november 2009 #2292 Del Skrevet 24. november 2009 uffda Hva kan jeg si ... En gooooo på mandagen til deg .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. november 2009 #2293 Del Skrevet 24. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. november 2009 #2294 Del Skrevet 24. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2295 Del Skrevet 25. november 2009 Innom med en stor på tampen av søndagkvelden. Takk uffda Hva kan jeg si ... En gooooo på mandagen til deg .... Verden er litt teit noen ganger ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2296 Del Skrevet 25. november 2009 Dagene flyr... på mandag var jeg på ikea sammen med en kollega og fikk handlet inn masse greier til jobben + noen nye bokhyller og litt stæsj til meg selv. Deilig Har bare fått skrudd opp den ene, så får ta den andre i kveld eller i morgen Blir sååå fint I går var jeg ute å spiste sammen med noen gamle studievenninner Vi pleier å møtes ca en gang i mnd, men nå hadde vi ikke møtt hverandre siden i sommer, så veldig koselig å se hverandre igjen i går Var litt spent ang hu ene, for de skulle begynne å prøve i sommer, men prøvingen hadde ikke gitt noen resultater ennå, så var på en måte litt godt å slippe å sitte å snakke om graviditet og sånt hele kvelden i går Selvom jeg selvfølgelig ikke unner andre å slite.... I kveld er det båtkurs igjen og neste onsdag er det eksamen! Skal bli deilig å bli ferdig med det kurset altså Ha en fin dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. november 2009 #2297 Del Skrevet 25. november 2009 For ett år siden gikk jeg rundt og var superstolt med en hemmelig liten spire i magen min Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid å bli gravid igjen Uff, vennen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2298 Del Skrevet 25. november 2009 Uff, vennen... Ja livet snur fort Men det vet jo du alt om også Men men... Da er jeg hjemme en liten tur før jeg kjører i vei til båtkurs igjen Trodde jeg hadde fått urinveisinfeksjon forrige uke, men synes liksom det gikk over litt og var kun på morgenen noen dager, men i dag har det vært i hele dag. Så var hos legen etter jobben og fikk påvist urinveisinfeksjon, så nå har jeg fått tabletter så da håper jeg det forsvinner fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 25. november 2009 #2299 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, hvem hadde vel trodd at vi skulle sitte som vi gjør nå for et år siden. Og du som var i gang liksom Det er urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. november 2009 #2300 Del Skrevet 26. november 2009 Heldigvis pleier antibiotikaen å virke fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå