Lucky? Skrevet 18. november 2009 Forfatter #2261 Del Skrevet 18. november 2009 Så godt å være i gang med jule innkjøpene. Kos deg på kurs i morgen Deilig å være i gang, men det er maaange gaver igjen Kurset blir nok bra, men skal bli deilig å bli ferdig med det også... bare tre kvelder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. november 2009 #2262 Del Skrevet 18. november 2009 Så godt å være igang med julegavene Er alltid masse gaver å kjøpe, men godt å kjenne at man er igang hvertfall Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. november 2009 #2263 Del Skrevet 18. november 2009 Så flink du er som har kommet i gang med julegavene. Det har ikke jeg gjort enda, men jeg har i alle fall begynt å tenke på det, så det er jo et framskritt. Alltid deilig å få kjøpt de første gavene, bare man har kommet i gang, så går det som regel greit med resten også. Lange dager på deg om dagen, ser jeg! Godt det bare er 2 dager igjen til helg! Juuhuu! Ha en finfin kveld, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. november 2009 #2264 Del Skrevet 18. november 2009 Flink du er som har handla julegaver. Det er så deilig å kunna kryssa av på lista. Det nærmar seg helg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. november 2009 Forfatter #2265 Del Skrevet 19. november 2009 Så godt å være igang med julegavene Er alltid masse gaver å kjøpe, men godt å kjenne at man er igang hvertfall Håper du får en fin kveld Ja veldig deilig å være i gang i allefall Så kommer forhåpentlig resten på løpende bånd Så flink du er som har kommet i gang med julegavene. Det har ikke jeg gjort enda, men jeg har i alle fall begynt å tenke på det, så det er jo et framskritt. Alltid deilig å få kjøpt de første gavene, bare man har kommet i gang, så går det som regel greit med resten også. Lange dager på deg om dagen, ser jeg! Godt det bare er 2 dager igjen til helg! Juuhuu! Ha en finfin kveld, vennen! Veldig deilig å være i gang Kjøpte de som var lettest først da...til barn er det jo ikke noe problem å handle liksom Denne uken har vært full av lange dager synes jeg....så deilig med hjemme kveld i kveld Flink du er som har handla julegaver. Det er så deilig å kunna kryssa av på lista. Det nærmar seg helg nå! Ja får se å få oppdatert listen i bloggen Deilig for alt som er gjort! Ikke lenge igjen til helg nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. november 2009 Forfatter #2266 Del Skrevet 19. november 2009 Hvor har denne uken blitt av egentlig? Synes dagene går så utrolig fort, og denne uken har det liksom vært fullt opp på både dagen og kvelden Men i kveld har jeg bare planer om å være hjemme! Deilig Skulle egnetlig på et møte i kveld, men det er heldigvis avlyst, så ble ikke akkurat lei meg når jeg hørte det I morgen skal jeg hente klumpen på skolen etter jobb og han skal være her frem til lørdagskvelden Koselig På søndag er det bursdagsfeiring for mamma og pappa! Så planen for i kveld er å vaske masse klær...rydde og vaske huset og ikke minst slappe av litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. november 2009 #2267 Del Skrevet 19. november 2009 Så deilig å slippe møte og heller være hjemme og ordne litt 1 dag igjen til helg! Kos deg masse med klumpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. november 2009 #2268 Del Skrevet 19. november 2009 Takk for tilbud om lufting i kveld, men var middag etter seminar på jobben idag, og en skjønningen som ikke er helt frisk. Så jeg ble hjemme jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. november 2009 #2269 Del Skrevet 19. november 2009 Kjekt med klumpen på besøk da I morgen er første dagen denne uken jeg ikke har planer på kveldstid, det skal bli godt å slappe av forran tven med heklingne min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. november 2009 #2270 Del Skrevet 20. november 2009 Innom med en liten god helg- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. november 2009 #2271 Del Skrevet 20. november 2009 Innom og ønsker deg god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. november 2009 Forfatter #2272 Del Skrevet 20. november 2009 Så deilig å slippe møte og heller være hjemme og ordne litt 1 dag igjen til helg! Kos deg masse med klumpen! Ja det var kjempedeilig Trenger noen kvelder hjemme også, ikke bare fly Nå er det helg og jeg koser meg med klumpen Takk for tilbud om lufting i kveld, men var middag etter seminar på jobben idag, og en skjønningen som ikke er helt frisk. Så jeg ble hjemme jeg. Skjønner jeg godt Får ta det igjen en annen dag Kjekt med klumpen på besøk da I morgen er første dagen denne uken jeg ikke har planer på kveldstid, det skal bli godt å slappe av forran tven med heklingne min Veldig kjekt med klumpebesøk Håper du får slappet godt av i kveld Noen uker er bare så travle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 20. november 2009 #2273 Del Skrevet 20. november 2009 God fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. november 2009 Forfatter #2274 Del Skrevet 20. november 2009 Innom med en liten god helg- Takk God helg til deg også Innom og ønsker deg god helg Takk God helg til deg også Da er det endelig helg Hentet klumpen etter jobb i dag og har kost oss masse Nå sover han og jeg nyter stillheten Sambo er på julebord i kveld, så her er det stille og rolig. Egentlig deilig på en fredagskveld det Vet ikke hva jeg finner på med klumpen i morgen, får ta det litt som det kommer... Blir det sånn drittvær som har vært i dag, drar vi nok et eller annet sted for å få ut litt energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. november 2009 #2275 Del Skrevet 20. november 2009 Tenker at hvis vi skal dra ut og finne på noe inne, så må det vel bli lekeland??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 21. november 2009 #2276 Del Skrevet 21. november 2009 Kos deg med klumpen i dag !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. november 2009 Forfatter #2277 Del Skrevet 21. november 2009 Tenker at hvis vi skal dra ut og finne på noe inne, så må det vel bli lekeland??? Blir moro Kos deg med klumpen i dag !! Det skal jeg gjøre Blir lekeland på iss, skjønningen, klumpen og meg i dag Koselig Klumpen våknet først kl 7 i dag, men så gikk jeg inn å la meg hos han og våknet igjen rett før halv ti Deilig! Så nå har vi spist frokost og er snart klare for å dra på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. november 2009 #2278 Del Skrevet 21. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 21. november 2009 #2279 Del Skrevet 21. november 2009 Håper du har en super helg lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 21. november 2009 #2280 Del Skrevet 21. november 2009 Ha en fin helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå