Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

:bolledeig: Så godt å være i gang med jule :gave: innkjøpene.

Kos deg på kurs i morgen :klemmer:

Deilig å være i gang, men det er maaange gaver igjen :sukk:

Kurset blir nok bra, men skal bli deilig å bli ferdig med det også... bare tre kvelder igjen ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å være igang med julegavene :hoppe:

Er alltid masse gaver å kjøpe, men godt å kjenne at man er igang hvertfall ;)

Håper du får en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har kommet i gang med julegavene. Det har ikke jeg gjort enda, men jeg har i alle fall begynt å tenke på det, så det er jo et framskritt. ;)

Alltid deilig å få kjøpt de første gavene, bare man har kommet i gang, så går det som regel greit med resten også.

Lange dager på deg om dagen, ser jeg! Godt det bare er 2 dager igjen til helg! Juuhuu! :bolledeig:

Ha en finfin kveld, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å være igang med julegavene :hoppe:

Er alltid masse gaver å kjøpe, men godt å kjenne at man er igang hvertfall ;)

Håper du får en fin kveld :klemmer:

Ja veldig deilig å være i gang i allefall :) Så kommer forhåpentlig resten på løpende bånd ;)

Så flink du er som har kommet i gang med julegavene. Det har ikke jeg gjort enda, men jeg har i alle fall begynt å tenke på det, så det er jo et framskritt. ;)

Alltid deilig å få kjøpt de første gavene, bare man har kommet i gang, så går det som regel greit med resten også.

Lange dager på deg om dagen, ser jeg! Godt det bare er 2 dager igjen til helg! Juuhuu! :bolledeig:

Ha en finfin kveld, vennen! :klem:

Veldig deilig å være i gang :) Kjøpte de som var lettest først da...til barn er det jo ikke noe problem å handle liksom ;)

Denne uken har vært full av lange dager synes jeg....så deilig med hjemme kveld i kveld :)

Flink du er som har handla julegaver. Det er så deilig å kunna kryssa av på lista. :nigo:

Det nærmar seg helg nå! :hoppe:

Ja får se å få oppdatert listen i bloggen :) Deilig for alt som er gjort!

Ikke lenge igjen til helg nå nei :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har denne uken blitt av egentlig? Synes dagene går så utrolig fort, og denne uken har det liksom vært fullt opp på både dagen og kvelden :) Men i kveld har jeg bare planer om å være hjemme! Deilig :strix: Skulle egnetlig på et møte i kveld, men det er heldigvis avlyst, så ble ikke akkurat lei meg når jeg hørte det :fnise:

I morgen skal jeg hente klumpen på skolen etter jobb og han skal være her frem til lørdagskvelden :) Koselig :hjerte: På søndag er det bursdagsfeiring for mamma og pappa!

Så planen for i kveld er å vaske masse klær...rydde og vaske huset og ikke minst slappe av litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tilbud om lufting i kveld, men var middag etter seminar på jobben idag, og en skjønningen som ikke er helt frisk. Så jeg ble hjemme jeg.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med klumpen på besøk da :)

I morgen er første dagen denne uken jeg ikke har planer på kveldstid, det skal bli godt å slappe av forran tven med heklingne min :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å slippe møte og heller være hjemme og ordne litt :nigo:

1 dag igjen til helg! :hoppe: Kos deg masse med klumpen! :klemmer:

Ja det var kjempedeilig :) Trenger noen kvelder hjemme også, ikke bare fly :fnise:

Nå er det helg og jeg koser meg med klumpen :klemmer:

Takk for tilbud om lufting i kveld, men var middag etter seminar på jobben idag, og en skjønningen som ikke er helt frisk. Så jeg ble hjemme jeg.

:kose:

Skjønner jeg godt :) Får ta det igjen en annen dag :klemmer:

Kjekt med klumpen på besøk da :)

I morgen er første dagen denne uken jeg ikke har planer på kveldstid, det skal bli godt å slappe av forran tven med heklingne min :strix:

Veldig kjekt med klumpebesøk :hjerter:

Håper du får slappet godt av i kveld :) Noen uker er bare så travle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en liten god helg-:klem:

Takk :) God helg til deg også :klemmer:

Innom og ønsker deg god helg :klemmer:

Takk :) God helg til deg også :klemmer:

Da er det endelig helg :bolledeig:

Hentet klumpen etter jobb i dag og har kost oss masse :hjerte:

Nå sover han og jeg nyter stillheten :fnise: Sambo er på julebord i kveld, så her er det stille og rolig. Egentlig deilig på en fredagskveld det :) Vet ikke hva jeg finner på med klumpen i morgen, får ta det litt som det kommer... Blir det sånn drittvær som har vært i dag, drar vi nok et eller annet sted for å få ut litt energi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tenker at hvis vi skal dra ut og finne på noe inne, så må det vel bli lekeland???

:tommelsmil: Blir moro ;)

Kos deg med klumpen i dag !! :klem:

Det skal jeg gjøre :klemmer:

Blir lekeland på iss, skjønningen, klumpen og meg i dag :) Koselig :) Klumpen våknet først kl 7 i dag, men så gikk jeg inn å la meg hos han og våknet igjen rett før halv ti :) Deilig! Så nå har vi spist frokost og er snart klare for å dra på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...