Lucky? Skrevet 12. november 2009 Forfatter #2221 Del Skrevet 12. november 2009 Så kjedelig at du har vært syk Litersvis med vann og halstabletter er når men er på forelesing Prøvede det selv ut nylig.. Håper du har hatt en fin kveld Hjalp veldig med vann og halstabletter ja Er så flaut å sitte å hoste i store forsamlinger Kvelden var fin den, men sliten når jeg kom hjem Håper formen er bedre! Går litt opp og ned.... Fin på dagen, men i går kveld var det ikke så bra Ble en lang dag i går, først med kurs og så båtkurs i tre timer etter det. Var helt skutt når jeg kom hjem, så da var det rett i seng...lå å leste litt før jeg sovnet da Kroppen er ikke helt i slaget kjenner jeg, men så lenge det ikke er noe feber er det vel bare å brette opp armene å komme seg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 12. november 2009 #2222 Del Skrevet 12. november 2009 Får håpe du blir frisk snart! Det bruker å hjelpe på å ta det litt med ro...... Ellers, håper du får en strålende dag i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 12. november 2009 #2223 Del Skrevet 12. november 2009 Ja kanskje du skal roe det ned en dag eller to for å bli frisk ? Håper dagen i dag er en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. november 2009 #2224 Del Skrevet 12. november 2009 God torsdag Håper du får tatt livet litt med ro i dag og blir i bedre form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. november 2009 Forfatter #2225 Del Skrevet 12. november 2009 Får håpe du blir frisk snart! Det bruker å hjelpe på å ta det litt med ro...... Ellers, håper du får en strålende dag i dag!! Ta det litt med ro ja Dårlig på det altså...liker ikke å være borte fra jobben Dagen har vært fin sålangt i allefall Ja kanskje du skal roe det ned en dag eller to for å bli frisk ? Håper dagen i dag er en strålende dag Ja er nok ikke dumt det...men klarer ikke holde meg hjemme fra jobb så lenge jeg ikke er sååå syk liksom... Ha en fin dag du også God torsdag Håper du får tatt livet litt med ro i dag og blir i bedre form. Takk Har ingen planer i kveld, så blir nok å slappe av å drikke litt god te og litt honning kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. november 2009 Forfatter #2226 Del Skrevet 12. november 2009 Sliten etter jobben i dag...kjenner jeg har lite engergi og slapp i kroppen.. Men har klart å vært på jobb i dag også, så lenge feberen ikke er der, så synes jeg det er vanskelig å være hjemme Er ikke muligheter for vikarer om dagen, så har rett og slett ikke samvittighet til å være hjemme når jeg ikke MÅ I kveld er det ingen store planer, så blir avslapning, strikking og lesing av en bok jeg kjøpte i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. november 2009 #2227 Del Skrevet 12. november 2009 Kos deg med te og honning i kveld, Lucky! Vet hvordan det er... Jeg vil heller ikke være hjemme fra jobb uten å være skikkelig syk. Man føler seg jo ofte ikke så dårlig at man er nødt til å ligge på sofaen hele dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. november 2009 Forfatter #2228 Del Skrevet 12. november 2009 Kos deg med te og honning i kveld, Lucky! Vet hvordan det er... Jeg vil heller ikke være hjemme fra jobb uten å være skikkelig syk. Man føler seg jo ofte ikke så dårlig at man er nødt til å ligge på sofaen hele dagen... Nei det er akkurat det Hadde jeg hatt en jobb hvor det ikke gikk utover så mange at jeg var borte hadde jeg nok vært hjemme, men siden vi ikke har mulighet til vikarer føler jeg det er vanskelig når jeg ikke er sengeliggende Men litt te og honning hjelper nok godt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 12. november 2009 #2229 Del Skrevet 12. november 2009 Du er tapper! Håper sjefen din skjønner hva det koster deg å komme på jobb når formen er såpass shabby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. november 2009 Forfatter #2230 Del Skrevet 12. november 2009 Du er tapper! Håper sjefen din skjønner hva det koster deg å komme på jobb når formen er såpass shabby! Ja jeg håper det Hun sa i stad: "du gir deg jo ikke før du stuper du" Kjenner meg tydeligvis godt, har kun vært borte fra jobben når jeg har vært sykemeldt...to ganger pga lungebetennelse, en gang pga ma'en og en gang pga sa'en og det er jo ikke mye på seks år synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. november 2009 #2231 Del Skrevet 12. november 2009 Da vet hvertfall sjefen din at det er med god grunn du er hjemme fra jobb de få gangene du er hjemme. Er ikke akkurat tulleting du har vært hjemme for vil jeg si! Litt sta også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. november 2009 Forfatter #2232 Del Skrevet 12. november 2009 Da vet hvertfall sjefen din at det er med god grunn du er hjemme fra jobb de få gangene du er hjemme. Er ikke akkurat tulleting du har vært hjemme for vil jeg si! Litt sta også kanskje? Ja tror ikke hun tviler på at det er en grunn for at jeg er borte når jeg er borte nei Sta? Jeg? Heller litt for pliktoppfyllende tenker jeg....tenker altfor mye på andre til tider føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. november 2009 #2233 Del Skrevet 12. november 2009 Må pleie seg selv når men er syk Da blir en mye fortere frisk, det tok meg noen år før jeg lærte det God fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2009 #2234 Del Skrevet 12. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 13. november 2009 #2235 Del Skrevet 13. november 2009 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 13. november 2009 #2236 Del Skrevet 13. november 2009 God helg! Håper helgen bringer med seg bedre helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. november 2009 Forfatter #2237 Del Skrevet 13. november 2009 Må pleie seg selv når men er syk Da blir en mye fortere frisk, det tok meg noen år før jeg lærte det God fredag Ja det er viktig å pleie seg selv når man er syk, men ikke alltid like lett Formen er bedre i dag, så tror honningen i går gjorde susen God helg Takk God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. november 2009 Forfatter #2238 Del Skrevet 13. november 2009 God helg! Håper helgen bringer med seg bedre helse. Takk for det Formen er bedre i dag, så tror honning og melk gjorde susen i går God helg til deg også Endelig helg!! Da er det endelig helg her i luckyheimen Dagen i dag har gått superfort, deilig på en fredag det Formen er bedre i dag, hoster litt, men nesen er i allefall ikke tett lenger I kveld skal jeg i bursdag til mamma og i morgen skal vi passe tanteungen Han skal sove over fra i morgen til søndag, så helgen kommer nok til å rase av sted... men uansett deilig med fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. november 2009 #2239 Del Skrevet 13. november 2009 God helg, vennen. Godt at formen er bedre, men nå må du være flink å slappe litt av og ta var på deg selv i helgen, så du blir helt frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. november 2009 #2240 Del Skrevet 14. november 2009 Godt at du er bedre Lucky !! Håper du får en strålende helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå