Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Sånn bare for å ha det sagt, båtførereksamen er veldig enkel :)

Om de ikke har endret den siden jeg tok den da. Det var bare multiple choice, og alle de som tok kurset sammen med meg besto :)

Så moro å få kontakt med gamle venninner igjen! Det er det jeg også virkelig liker med FB. Selv har jeg flyttet så veldig mange ganger og har dermed mistet kontakten med nesten alle gamle kjente. Nå greier jeg hvertfall å få med meg litt av hva som skjer i hverdagen deres.

Ha en skikkelig super torsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn bare for å ha det sagt, båtførereksamen er veldig enkel :)

Om de ikke har endret den siden jeg tok den da. Det var bare multiple choice, og alle de som tok kurset sammen med meg besto :)

Så moro å få kontakt med gamle venninner igjen! Det er det jeg også virkelig liker med FB. Selv har jeg flyttet så veldig mange ganger og har dermed mistet kontakten med nesten alle gamle kjente. Nå greier jeg hvertfall å få med meg litt av hva som skjer i hverdagen deres.

Ha en skikkelig super torsdag!

:klem:

Ja har hørt den er veldig enkel, så regner med at det kommer til å gå bra :) Men greit å lese litt også da :)

FB er et supert sted for å treffe gamle kjente og oppdatere seg på sladder :fnise:

:klemmer:

Håper du får en fin torsdag :klemmer:

Takk :) Vært fin sålangt i allefall :tommelsmil:

Bare 1 dag til helg :hoppe: :hoppe:

Ja og det skal bli deilig!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin kveld :)

Takk for det vennen :klemmer: Ha en fin kveld du også :)

Minifredag i dag, og ordentlig i morgen.

:strix: HURRA FOR FREDAGER :strix:

Elsker alt som har med fredag å gjøre :fnise:

I morgen er det helg igjen :strix:

Effektiv dag på jobben i dag, deilig!

Etter jeg kom hjem har jeg spist middag, holdt på med jobb ting og hatt badebesøk av lille tanteunge. De har ikke badekar hjemme, så da kom de en tur så hun fikk badet litt :) Vakker :rødme:

Nå er det sofaen og strikking hadde jeg tenkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag og helg! :strix:

Håper du får en super helg, vennen! :klemmer:

Ja det er deilig :strix:

Ha en super helg du også vennen :klemmer:

Endelig helg for deg også nå! :strix: Mange planar?

God helg, vennen! :klem:

Ja nå er det endelig helg for meg også! Deilig :)

Tja hva skjer i helgen? Skal på et show i morgen kveld sammen med iss i allefall :) Ellers trenger huset virkelig en rydde/vaske runde :sjenert:

God helg til deg også vennen :klemmer:

Da var det endelig helg :strix:

Hadde tidligvakt i dag så klokka ringte 5.15 :Gjesp: Så har blitt en liten time på øyet etter jeg kom hjem :)

I kveld blir det gullrekka og sofaen. Har begynt å strikke på et lappeteppe, så blir vel litt strikking i løpet av kvelden også :fnise:

Kjenner humøret ikke er på topp idag :sukk::kjefte::murvegg:

I morgen skal jeg og iss på show på kvelden, gleder meg :)

Søndag er det farsdag og vi skal på middag til besteforeldrene til sambo...hater denne dagen, så ikke veldig lyst til å dra :sukk:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Her sto klokka på 5:00, sjølv på ein fridag. Tempetida mi. ;) Men guri, kor herlig det var å legga seg til å snorka igjen etterpå. :sove:

Kos deg med lappeteppestrikking! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Her sto klokka på 5:00, sjølv på ein fridag. Tempetida mi. ;) Men guri, kor herlig det var å legga seg til å snorka igjen etterpå. :sove:

Kos deg med lappeteppestrikking! :tommelsmil:

Ja hadde jeg bare kunnet legge meg igjen, så hadde det ikke vært så ille :fnise:

Men sover dårlig de dagene jeg har tidligvakt...livredd for å forsove meg for da er det jo ingen andre til å ta imot barna der liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har eg nesten alltid mannen som passar på at eg kjem meg opp i tide. Han står stort sett opp ca. 5 minutt før meg. Men eg er alltid bekymra for å forsova meg når eg er aleine eller han skal opp seinare. Då må det 1-2 ekstra klokker på for sikkerhets skyld. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har eg nesten alltid mannen som passar på at eg kjem meg opp i tide. Han står stort sett opp ca. 5 minutt før meg. Men eg er alltid bekymra for å forsova meg når eg er aleine eller han skal opp seinare. Då må det 1-2 ekstra klokker på for sikkerhets skyld. :fnise:

Så heldig du er som har en mann som våkner når klokka ringer da :) Sambo er helt dø på morgenen og her er det jeg som må røske og rive i han for å få liv i han :fnise: Vekkeklokka hører han aldri...men om telefonen ringer derimot...den hører han :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har en mann som våkner når klokka ringer da :) Sambo er helt dø på morgenen og her er det jeg som må røske og rive i han for å få liv i han :fnise: Vekkeklokka hører han aldri...men om telefonen ringer derimot...den hører han :sjenert:

Eg er litt som samboaren din. Heilt dau på morgonen. :fnise:

Mannen må ofta gjera meg oppmerksom på at det er min mobil som hyler med vekkelyd. :sjenert:

Slik er det når eg er B-menneske og han A-menneske. Ikkje alltid like bra klaff. Men sikkert ein fordel når me får barn - eg tar kveldsvakta og han morgonvakta. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er litt som samboaren din. Heilt dau på morgonen. :fnise:

Mannen må ofta gjera meg oppmerksom på at det er min mobil som hyler med vekkelyd. :sjenert:

Slik er det når eg er B-menneske og han A-menneske. Ikkje alltid like bra klaff. Men sikkert ein fordel når me får barn - eg tar kveldsvakta og han morgonvakta. :lur:

Ja jeg er jo helt dø på kveldene, mens sambo ofte kan jobbe til langt på natt, så motsatt her ja ;)

Håper det vedvarer dersom vi får barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer gang på gang på hva det er som uler om morgenen jeg, ikke akkurat noe solstråle :ler: Har ofte vært imponert over hvor tidlig du har vært her inne, jeg rekker ikke noe mye før jeg må fyke ut døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer gang på gang på hva det er som uler om morgenen jeg, ikke akkurat noe solstråle :ler: Har ofte vært imponert over hvor tidlig du har vært her inne, jeg rekker ikke noe mye før jeg må fyke ut døren.

:fnise:

Jeg liker å ha god tid på morgenen jeg da :) Har ca en time hvor jeg dusjer, slapper av, tar en kopp kaffe og oppdatere meg litt her og der ;) Deilig med en rolig start på dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det er deilig å ha god tid om morgenen, Lucky! Lage frokost, lese avisen mens jeg spiser, god tid på badet etc. Men det hender jo at jeg trykker noen ekstra ganger på slumreknappen og forsaker den gode tida, men jammen er det deilig å sove noen minutter ekstra til tider!

Sprekt med en vekkerklokke som ringer kl 05:15, jeg synes 06:30 er mer enn tidlig nok. Fra nå av skal jeg nyte hver eneste natt jeg kan sove gjennom, før man vet ordet av det kommer det en liten Blåbebis som holder en våken. Hjertelig velkommen er h*n, så vi får nyte sovingen så lenge vi kan.

Superrolig kveld her også, data og tv. Har sovet tre timer på ettermiddagen, så spent på hvordan det blir å legge seg. Etter formen å tyde så går det helt greit.

Goood fredagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det er deilig å ha god tid om morgenen, Lucky! Lage frokost, lese avisen mens jeg spiser, god tid på badet etc. Men det hender jo at jeg trykker noen ekstra ganger på slumreknappen og forsaker den gode tida, men jammen er det deilig å sove noen minutter ekstra til tider!

Sprekt med en vekkerklokke som ringer kl 05:15, jeg synes 06:30 er mer enn tidlig nok. Fra nå av skal jeg nyte hver eneste natt jeg kan sove gjennom, før man vet ordet av det kommer det en liten Blåbebis som holder en våken. Hjertelig velkommen er h*n, så vi får nyte sovingen så lenge vi kan.

Superrolig kveld her også, data og tv. Har sovet tre timer på ettermiddagen, så spent på hvordan det blir å legge seg. Etter formen å tyde så går det helt greit.

Goood fredagskveld :klemmer:

Veldig deilig med litt tid på morgenen ja :) Er flittig bruker av slumreknappen jeg også :fnise: Men stiller klokka litt ekstra tidlig bare for å kunne ligge å slumre :sjenert:

5.15 er heldigvis kun når jeg har tidligvakt, ellers ringer kl 6.15 :)

Bytter gjerne ut litt søvn med en liten baby jeg altså :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...