Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Hadde vært typisk det ja...Men med el funn i helgen, drøyer hun nok to uker til skal du se ;)

:strix:

Eg må ta ein tur innom bloggen, skjønar eg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:vinke::klemmer:

El i helgen? Spennende :) Temper du?

Vet ikke hvor spennende det blir jeg da :sjenert: Med jentebesøk her på fredag og syk sambo i går, så er det nok ikke mye håp...

Temper ikke nei...el på dag 78 denne syklusen, så tror jeg hadde blitt gal av å tempe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::klemmer:

Vet ikke hvor spennende det blir jeg da :sjenert: Med jentebesøk her på fredag og syk sambo i går, så er det nok ikke mye håp...

Temper ikke nei...el på dag 78 denne syklusen, så tror jeg hadde blitt gal av å tempe :fnise:

Gjorde dere et forsøk, vennen?? Håper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde dere et forsøk, vennen?? Håper det :)

Ble litt :sengekos: i går i allefall, så får håpe at det ikke var for seint da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt :sengekos: i går i allefall, så får håpe at det ikke var for seint da :sjenert:

Krysser fingrene for at det var akkurat i tide til et helt klart egg hos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at det var akkurat i tide til et helt klart egg hos deg! :klem:

Ja vi får håpe på det, selvom jeg har mine tvil :sjenert:

Da er middagen spist og hatt besøk av tanteunge et par timer :) Sabeltann, potetgull og kakao i dag også :fnise: Han er veldig glad i å kose seg, og klart han må bli litt skjemt bort hos tante ;)

Prøve å være litt efftektiv resten av kvelden da vel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: 3 dager igjen til helg :bolledeig:

Ukene går virkelig rasende fort....snart er vel jula her også :fnise:

Etter jobben i dag har jeg endelig fått på vinterdekkene, så nå er bilen klar for vinteren og glatt føre :) Ikke det at jeg vil ha glatt føre ennå da, men vil jo gjerne ikke ha bulket bil heller...

I kveld er det aerobic og pilates igjen! Gleder meg :)

I morgen skal jeg på linsesjekk etter jobben og så skal jeg begynne på båtførerkurs ;) Blir spennende!

Nå er det pølse og potetstappe til middag...veldig enkelt, men orker ikke så mye mat før treningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: 3 dager igjen til helg :bolledeig:

Jeeei, deilig! :danse:

Så moro med båtførerprøven! :hoppe: Har tenkt litt på den jeg også, men det har foreløpig blitt med tanken. ;)

Flink du er som skal på trening! God trening og ha en flott kveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med trening :skya:

Jeg er en av de som får lov å kjøre båt uten båtførerprøven, jeg som har mest erfaring med å sitte på :fnise:

Kjære som omtrent ble født i en båt og har tilbragt månedsvis på sjøen alene fra han var en 10-11 år, må ta den for å kjøre lovlig :roll: Supert system :ironi:

Vurderer faktisk å ta den jeg også, må bare bestemme meg :sjenert:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeei, deilig! :danse:

Så moro med båtførerprøven! :hoppe: Har tenkt litt på den jeg også, men det har foreløpig blitt med tanken. ;)

Flink du er som skal på trening! God trening og ha en flott kveld. :klemmer:

Ja blir moro å ta båtførerprøven :) Er vokst opp i båt, men må jo ta den for å kunne kjøre båt neste år :) Men det blir sikkert lærerikt uansett ;)

Deilig med trening! Er med på en gruppe som trener her ute jeg bor, så da har vi aerobic og pilates hver tirsdag :)

:klemmer:

Herlig med trening :skya:

Jeg er en av de som får lov å kjøre båt uten båtførerprøven, jeg som har mest erfaring med å sitte på :fnise:

Kjære som omtrent ble født i en båt og har tilbragt månedsvis på sjøen alene fra han var en 10-11 år, må ta den for å kjøre lovlig :roll: Supert system :ironi:

Vurderer faktisk å ta den jeg også, må bare bestemme meg :sjenert:

Kjempedeilig å trene litt, men kjenner lår og legger kommer til å bli litt støle i morgen, gikk hardt utover de i dag :fnise:

Hadde jeg vært født 13 dager tidligere enn jeg er, så hadde jeg fått lov å kjøre uten å ta prøven også :kjefte: Jeg er vokst opp i båt jeg da, så kan jo en del, men alltid noe nytt å lære :)

Er i grunnen et veldig merkelig system det greine der ja....

Da er jeg tilbake etter en deilig treningsøkt :tommelsmil:

Nå er det litt rydding og ordning før det er Greys :hjerte:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt båtførerprøven, helt greit. Er hvertfall greit å vite at man kan litt hvertfall...

Det er nok litt vanskelig for myndighetene å kontrollere hvor mye erfaring ulike mennesker har, så det å bare sette en linje... Vel, jeg tror man kanskje bare må ha det slik? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt båtførerprøven, helt greit. Er hvertfall greit å vite at man kan litt hvertfall...

Det er nok litt vanskelig for myndighetene å kontrollere hvor mye erfaring ulike mennesker har, så det å bare sette en linje... Vel, jeg tror man kanskje bare må ha det slik? :vetikke:

Ja ett sted må jo grensen være for de som behøver å ta den :) Gjør meg egentlig ingenting, gleder meg til å lære noe nytt jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nærmar seg helg. Og det nærmar seg jul. Og det nærmar seg bryllup - og ny babyprøving! :hoppe:

Kos deg med trening i kveld! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Herregud for en rar setning. Men jeg gidder ikke rette på den. :rolleyes:

Kos deg med Grey's i kveld. :klem:

:fnise:

Gleeeder meg til Grey's! Forrige tirsdag sovnet jeg på sofaen i reklamen før det begynte, så får prøve å holde meg våken litt lengre i dag :sjenert:

Det nærmar seg helg. Og det nærmar seg jul. Og det nærmar seg bryllup - og ny babyprøving! :hoppe:

Kos deg med trening i kveld! :trene:

Mye som nærmer seg og mye å glede seg til ja :tommelsmil:

Treningen var super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nesten sett ferdig Grey's i går da...før jeg sovnet på sofaen igjen :sukk:

Nå er det :kaffekopp: og snart jobb :) Har gått underbamannet en del forrige uke og hele denne uken, så slitsomt på jobben om dagen... Men går på med friskt mot i dag igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne arbeidsdagen over også, går veldig fort når man er lite folk på jobb da... Men slitsomt når man føler man ikke får gjort alt man kunne tenke seg å gjøre :( Men men...sånn er det bare!

Dagens tema på pauserommet var par som ikke kunne få barn, og alle hadde en historie om folk de kjente som ikke kunne få barn, hadde adoptert eller noen som hadde fått det til med ivf :fnise: Jeg sa ikke så veldig mye, men "moro" å sitte å høre på andres tanker rundt det temaet da :) De skulle bare visst tenker nå jeg :sjenert:

Nå er jeg snart klar for båtførerkurs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt at det blir snakka litt om slike problem også, vil eg tru. At det ikkje berre er snakk om kor lett det er å få barn. :jepp:

Kos deg på båtførarkurset. Spennande! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...