Lucky? Skrevet 23. september 2009 Forfatter #1881 Del Skrevet 23. september 2009 Går bedre med pusen i dag Synes veldig synd på ho i går da stakkar...slapp og klarte ikke få frem en eneste lyd... men i dag mjauer hun som bare det igjen, så det er nok et tegn på at hun har det bra Måtte ta henne med meg opp i sengen når jeg la meg i går og la henne inntil meg under dyna, vakre pusen min :rødme: Etter jobb hadde jeg time hos legen for å fjerne en føflekk....hadde time kl 15 og kom inn kl 16.15...er det mulig :dåne: Men nå er føflekken borte og jeg er sydd igjen I kveld skal jeg passe skjønningen, blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. september 2009 #1882 Del Skrevet 23. september 2009 Hehe... colgate cat! Håper kommer på besøk til deg snart, kjempekjedelig å gå og vente sånn! Hun kan få komme til deg i stedet for meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. september 2009 Forfatter #1883 Del Skrevet 23. september 2009 Hehe... colgate cat! Håper kommer på besøk til deg snart, kjempekjedelig å gå og vente sånn! Hun kan få komme til deg i stedet for meg også! Colgate katt ja Synes denne syklusen har vært lang nok nå ja Tar gjerne tanta di en stund jeg Men håper egentlig ho holder seg borte et par dager til...føflekken jeg tok bort er ikke så langt fra høna (øverst på innsiden av låret..) Så hadde vært praktisk at det kunne grodd litt først Da er vakre skjønningen i seng :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 23. september 2009 #1884 Del Skrevet 23. september 2009 Nå er mi sendt i ekspress i din retning. Håpar ho finn vegen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. september 2009 #1885 Del Skrevet 23. september 2009 Håper du koste deg med skjønningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. september 2009 Forfatter #1886 Del Skrevet 24. september 2009 Nå er mi sendt i ekspress i din retning. Håpar ho finn vegen! Takk Håper virkelig hun finner veien fra deg til meg nå ja! Dag 48 i dag...jada... Håper du koste deg med skjønningen Koste meg masse med skjønningen :rødme: Hun er bare til å spise opp 2 dager igjen til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 24. september 2009 #1887 Del Skrevet 24. september 2009 Ikke lov å spise opp skjønningen. Takk for att du passet henne i går igjen, du er bare god til å stille opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. september 2009 #1888 Del Skrevet 24. september 2009 Spise opp Skjønningen da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. september 2009 Forfatter #1889 Del Skrevet 24. september 2009 Ikke lov å spise opp skjønningen. Takk for att du passet henne i går igjen, du er bare god til å stille opp. La du ikke merke til at venstre lilletå var borte?? Bare hyggelig å passe henne vet du Spise opp Skjønningen da gitt. Ja man får lyst til det når man ser noe så søtt Elsker søtsaker jeg... Da er jeg hjemme igjen fra jobb Dagen har gått kjempefort, så det er deilig Nå er det opprydning som står på planen her hjemme... Skal hente klumpen på skolen i morgen etter jobb og ha han til lørdags kveld og så fest her på lørdagskvelden, så da er det greit å shine litt i dag 1 dag igjen til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. september 2009 Forfatter #1890 Del Skrevet 24. september 2009 trøtt og uten energi i kveld... synes egentlig livet har vært supert i det siste, men i dag er det skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. september 2009 #1891 Del Skrevet 24. september 2009 trøtt og uten energi i kveld... synes egentlig livet har vært supert i det siste, men i dag er det skikkelig Hei Lucky Innom med en på en sløv kveld hos deg. Håper du er opplagt igjen til i morgen, for da er det jo helga etter noen timer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2009 #1892 Del Skrevet 24. september 2009 *energistøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 25. september 2009 #1893 Del Skrevet 25. september 2009 Innom å litt jeg også... Håper helgen din blir fin Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. september 2009 #1894 Del Skrevet 25. september 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. september 2009 Forfatter #1895 Del Skrevet 25. september 2009 Hei Lucky Innom med en på en sløv kveld hos deg. Håper du er opplagt igjen til i morgen, for da er det jo helga etter noen timer!! Denne dagen kjennes i allefall bedre ut så langt *energistøv* Takk, det trengtes Innom å litt jeg også... Håper helgen din blir fin Lucky Takk helgen blir nok super tenker jeg God helg! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. september 2009 Forfatter #1896 Del Skrevet 25. september 2009 Endelig helg!! Da er det endelig helg og jeg har kommet meg hjem Hentet klumpen etter jobb, så nå sitter jeg her litt og klumpen ser på playhouse litt Ingen planer med han, så får ta det litt som det kommer Tenkte kanskje en deilig skogtur i morgen hvis det blir bra vær I morgen kveld skal jeg ut med noen venninner Skal være her hos meg da, så blir spennende å se om jeg klarer å gjøre ferdig huset....skal levere klumpen kl 18 i morgen kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. september 2009 #1897 Del Skrevet 25. september 2009 Innom å oppdaterer meg litt. Håper formen og energien er bedre i dag. God helg - kose deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. september 2009 Forfatter #1898 Del Skrevet 26. september 2009 Formen var bedre i går Hadde bare en litt downs dag på torsdag God helg til deg også Klumpen sov til rundt halv åtte, hørte han lekte inne på rommet sitt så jeg ble liggende i senga å småsove til litt over åtte Deilig Nå har vi spist frokost og slapper av i sofaen før vi skal møte iss og skjønningen for en liten tur i skogen Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 27. september 2009 #1899 Del Skrevet 27. september 2009 Formen var bedre i går Hadde bare en litt downs dag på torsdag Så bra da! Dagene går litt opp og ned og sånn er det bare. Ha en deilig søndag! *pusher på tanta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 27. september 2009 #1900 Del Skrevet 27. september 2009 Håper helgen har vært fin! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå