Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Du er jo mye flinkere enn meg da! Skulle vært sååå mye flinkere til å trimme altså, men det var det å gjøre det da :sjenert:

:klemmer:

Eg er berre flink når det er favorittinstruktøren min som tar ekstratimar. Ellers er eg farlig lat... :sjenert:

Slapp av på sofaen med gooood samvittighet! :jepp: Det gjer eg i kveld.

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så snill du er som pakker klær til samboeren din! Så snill er ikke jeg, har får pakke sjæl hvis han skal noe... :sjenert::fnise:

Kjenner til den med at kvelden går fort ja. Men akkurat disse dagene her har jeg vært så trøtt at jeg nesten ønsker at kvelden skal gå enda fortere så jeg kan få lagt meg. :fnise:

Ha en god kveld! :klemmer:

Ja sambo er litt bortskjemt på det meste egentlig :sjenert: En svigermor som har sydd stooore puter under armene hans og ikke vært i militæret så blir det vel sånn.... ;)

Deilig når kvelden går fort når man er trøtt ja, men ellers synes jeg den kunne vart i flere timer :)

Ha en fin kveld du også :klemmer:

Eg er berre flink når det er favorittinstruktøren min som tar ekstratimar. Ellers er eg farlig lat... :sjenert:

Slapp av på sofaen med gooood samvittighet! :jepp: Det gjer eg i kveld.

Godt å være litt lat også da :fnise:

Har slappet av litt på sofaen nå og det er veldig deilig :) Får vel ta en liten shining her før sambo kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for oppdatering.

Hvis jeg måtte pakke for Snoppen (les: hvis han ikke klarte det selv) så hadde jeg helt sikkert funnet på noe bøll, som å pakke klær som er helt feil for enten klima eller anledning. Dunjakke til sydentur f.eks. :fnise: Du må være et godt menneske. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Syklusen din er helt på bærtur den nå?? Så kjedelig! Temper du?

Snilt av deg å pakke for samboeren, hadde jeg gjort også om han trengte det. Men med hans jobb så har han lært seg å pakke selv, selv om jeg bare må steppe inn av og til når han ikke har mer plass og jeg på magisk vis kan skape mer plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Det er ikke bare bare skjønner du ;)

Innom for oppdatering.

Hvis jeg måtte pakke for Snoppen (les: hvis han ikke klarte det selv) så hadde jeg helt sikkert funnet på noe bøll, som å pakke klær som er helt feil for enten klima eller anledning. Dunjakke til sydentur f.eks. :fnise: Du må være et godt menneske. ;)

:fnise: Kanskje det var det jeg skulle gjort ja ;) Neida han hadde sikkert klart å pakke selv, men jeg liker å pakke og ordne litt jeg da.... og liker å vite at han har med seg klær som matcher og slikt ;)

Hva gjør man ikke for kjærligheten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Syklusen din er helt på bærtur den nå?? Så kjedelig! Temper du?

Snilt av deg å pakke for samboeren, hadde jeg gjort også om han trengte det. Men med hans jobb så har han lært seg å pakke selv, selv om jeg bare må steppe inn av og til når han ikke har mer plass og jeg på magisk vis kan skape mer plass ;)

Ja syklusen er virkelig på tur igjen nå...dag 41 i dag :sukk: Temper ikke, men tenkte kanskje å gjøre det neste syklus bare for å se hvordan ting ligger ann :) Må bare få kjøpt meg et termometer med to desimaler :sjenert:

Rart hvor fort det blir fullt i en koffert når menn pakker ja :fnise: Sambo har ikke en jobb hvor han reiser mye, så blir ikke ofte han trenger å pakke selv...så er nok litt bortskjemt der også...men men liker å ha kontroll over hva han har med seg jeg da :)

Innom å oppdaterer meg litt jeg da :)

Ha en fin dag! :klemmer:

Så koselig å se deg :)

Ha en fin dag du også :klemmer:

Da er det bare en dag igjen til det er helg! Deilig :)

Sambo har dratt i vei og kommer ikke hjem før på søndag, så nå er jeg hjemme alene...

I morgen skal jeg på fest hos en på jobben og tenker vel at jeg sover over hos mamma og pappa siden hun bor ikke så langt fra dem :) Så slipper jeg å styre med taxi og henting av bil og slikt....

Kjøpte meg rett og slett en fjordland middag i dag og planen er å bare slappe av og kose meg i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky :klemmer:

Håper du har hatt en fin kveld. Er deilig å kjøpe enkel mat og slippe å bruke tid på matlaging iblant.

Uff, dumme og ustabile sykluser er noe dritt. Det vet jeg også alt om! (Heldigvis ei stund siden nå)

Kos deg masse på fest i morgen! Ikke lenge igjen til helg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky :klemmer:

Håper du har hatt en fin kveld. Er deilig å kjøpe enkel mat og slippe å bruke tid på matlaging iblant.

Uff, dumme og ustabile sykluser er noe dritt. Det vet jeg også alt om! (Heldigvis ei stund siden nå)

Kos deg masse på fest i morgen! Ikke lenge igjen til helg nå ;)

Ja veldig deilig med noe enkelt når sambo ikke er hjemme :) Men har jeg fått spist det?? ...nei.... :fnise:

Ustabile sykluser er noe dritt ja :(

Skal kose meg i morgen ja, festlig gjeng jeg jobber med, så det blir nok helt supert :tommelsmil:

Da er det nattan igjen....bare slappet av i kveld :) Deilig! Snakket med en venninne i tlf i over en time nå i kveld da :) Koselig :)

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg, Lucky? og kos deg på fest. :kristin:

Jeg er også alene hjemme i helga. Kjære skal på hyttetur fra lørdag til søndag. Men søster skal ligge hos meg da, så jeg er vel egentlig ikke alene hjemme. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg på fest i morgen :skaal:

Takk for det :) Blir nok en super fest tenker jeg :skaal:

Ha en fin helg, Lucky?

Takk :) God helg til deg også loffen :klemmer:

Ha en fin helg, Lucky? og kos deg på fest. :kristin:

Jeg er også alene hjemme i helga. Kjære skal på hyttetur fra lørdag til søndag. Men søster skal ligge hos meg da, så jeg er vel egentlig ikke alene hjemme. :ler:

Takk for det :) Blir nok supert med en fest i kveld, må bare slappe av litt nå først :fnise:

Deilig med litt tid med søster også da :) Er det mange år mellom dere eller?

Ha en super helg :klemmer:

God tur på fest! :skaal:

Takk for det :):skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Da er det endelig helg igjen!! :bolledeig:

Synes denne uken har gått veldig fort, er jo ikke lenge siden det var fredag sist :sjenert: Men alltid like deilig når fredagen kommer ;)

Gått unna på jobb i dag...to syke blandt personalet i dag og ingen vikar, så da er det godt det er fredag og noen dager med fri :)

I kveld blir det partay! Blir moro tenker jeg, en gjeng med gale damer som jeg jobber sammen med, så blir nok helt supert :)

Skal sove hos mamma og pappa i natt da siden de bor ikke så langt fra kollega som vi skal være hos. Koselig :) Mamma og pappa gleder seg veldig i allefall :fnise: Håper bare formen er fin i morgen så jeg kan være litt sosial med dem og ikke sove bort hele lørdagen :fnise: Vi får se :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alltid bra med helg :skya:

Helt klart :tommelsmil:

Festen er vel i gang tenker jeg ;) koooooos deg masse !!!!

Festen var i gang da ja :) Koste meg masse!

Da er jeg hjemme igjen :) Hadde en superkoselig kveld i går, mine kollegaer er bare helt fantastiske! Støl i magen etter utallige latterkuler :fnise:

Var så smarte at vi fant ut at vi skulle begynne å shotte litt tequila kl tre i natt da...jada....formen er ikke akkurat på topp i dag liksom ;)

Men men har kommet meg hjem og skal slappe av litt før jeg skal å spise middag hos mamma og pappa i kveld :) Koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Heeeelg! :hoppe:

Det er godt når vekene går raskt mellom ei helg og neste. *lever for helgene* :fnise:

Håpar tømmermennene har pakka og dratt nå. Kos deg på middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...