Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Du kan komme hit og ta hagen min også? :pls:

Grattis med brillene! :skya:

Og Grey's synes jeg har blitt helt tullete egentlig. :fnise:

SÅ morsomt er det ikke med hagen :fnise: Er et ork hver gang jeg skal ut å gjøre noe der synes nå jeg da...derfor jeg ikke har noen bed eller trær i den.. Og gressklippingen gjør morfaren til sambo :sjenert:

Har følt meg ganske brillefin i dag ja :fnise:

Synes Greys har tapt seg veldig....men svigerinnen min har sett hele sesongen og sier at det blir bedre utover i sesongen :) Får håpe hun har rett ;)

Da er jeg ferdig med hagen for denne gang :) Fått bort alle krukker med blomster og plantet lyng i de som står på trappen :) Skrubbet begge trappene og luket alt som var av ugress :stolt:

Nå er det litt støvsuging som trengs inne ser det ut som, så får hive meg rundt med det før det er kvelden og cæsar :)

Pergoen virker tydeligvis ikke to mnd på denne kroppen....hadde pergo forrige syklus og denne syklusen tror jeg ikke jeg har hatt el og er på dag 33 :kjefte: Møkkakropp :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke EL på pause måneden, noe herk :sjenert:

"Godt" at det ikke bare er meg da... har du lange sykluser i pausemnd da?

Nå må enkelte kropper lese seg litt opp på hvilke regler som gjelder :regler:

Jeg har også sett hele Grey´s sesongen ;)

Ja det synes virkelig jeg også :kjefte:

Blir Greys bedre utover i sesongen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pergoen virker tydeligvis ikke to mnd på denne kroppen....hadde pergo forrige syklus og denne syklusen tror jeg ikke jeg har hatt el og er på dag 33 :kjefte: Møkkakropp :kjefte:

:klemmer:

Jeg håper det blir bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir bedre snart!

Har vel mine tvil på at det blir noe bedre....er jo pcos'en som gjør det og den blir jeg jo ikke kvitt :(

Var ikke cæsar jo....sendte tidligere i dag, så var ferdig i det jeg satt på tv :( Men men...får heller satse på torsdagskveld fra nydalen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Her nyter vi synet av korallrev i Palau, med kommentar fra mannen om at dit kan vi dra når vi drar på jordomseiling :hoppe:

Ha en god kveld, her tror jeg jeg må ta kvelden. Mulig jeg brygger på noe, mannen har ligget i hele dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt" at det ikke bare er meg da... har du lange sykluser i pausemnd da?

Tja, kan vel ikke si det, ca 2 dager lengre enn med pergo tror jeg. Jeg hadde for et år tilbake sykluser etter klokka på 28 dager. Men nå er de mellom 32 og 35 dager. Vet ikke hva som skjedde :vetikke:

Synes det jeg ja :) (jeg så forresten hele sesongen på 3 dager :ler: )

:fnise: Det gjorde jeg med sesong 3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nyter vi synet av korallrev i Palau, med kommentar fra mannen om at dit kan vi dra når vi drar på jordomseiling :hoppe:

Ha en god kveld, her tror jeg jeg må ta kvelden. Mulig jeg brygger på noe, mannen har ligget i hele dag.

Jordomseiling høres helt fantastisk ut :rødme: Tenk å kunne fått til å gjort det da :)

Håper formen din er bedre i dag :klemmer:

Synes det jeg ja :) (jeg så forresten hele sesongen på 3 dager :ler: )

:fnise: 3 dager ja, ikke dårlig ;) Godt den blir bedre utover, ellers tror jeg nesten jeg hadde sluttet å se på det... :)

Tja, kan vel ikke si det, ca 2 dager lengre enn med pergo tror jeg. Jeg hadde for et år tilbake sykluser etter klokka på 28 dager. Men nå er de mellom 32 og 35 dager. Vet ikke hva som skjedde :vetikke:

:fnise: Det gjorde jeg med sesong 3 ;)

2 dager er jo ikke så ille nei, men kjedelig at 28 dagers syklusen har begynt å tulle :regler:

Greys maraton hos deg også ja :fnise: Like greit å bli ferdig med det, så slipper man å vente i spenning en hel uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk høstdag!

:sol: skinner og trærne speiler seg i det blikkstille vannet :rødme:

Tenk om hver morgen kunne vært så fiiin :)

Begynner seint på jobb i dag, deilig å sove litt lengre innimellom også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å sove frempå innimellom ja ;) Jeg skal gå å ta meg en blund nå jeg :fnise: Må jo opp tidlig med Vesla hver dag så her er det ingen bønn (utenom i helgene) ...

Det er jo faktisk snart helg :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å sove frempå innimellom ja ;) Jeg skal gå å ta meg en blund nå jeg :fnise: Må jo opp tidlig med Vesla hver dag så her er det ingen bønn (utenom i helgene) ...

Det er jo faktisk snart helg :nigo:

Deilig å kunne sove litt lengre noen dager ja :) Jobber vanligvis fast vakt og klokka ringer 6.15 hver eneste da... så de dagene jeg bytter vakt og jobber seint er det deilig å sove litt ;)

Deilig å kunne slappe av litt etter du har sendt vesla til skolen da ;)

:strix: Nå er det helg :strix:

Da var fredagen endelig her :) Har akkurat hatt en lite besøk av svigermor og en av tanteungene. Koselig :)

Nå blir det litt jobbing med noe jobbgreier før jeg slenger meg på sofaen og blir der resten av kvelden :fnise:

Klarte å klemme fingeren i en dør på jobben i dag da :( Neglen ble blå med en gang, så gjett om det gjorde vondt :grine: Gråt ikke da, men hadde jeg vært hjemme å gjort det hadde jeg nok felt noen tårer ja...fingern er hoven og det presser i den hele tiden :( Men men....får huske å ta med meg fingerne neste gang jeg lukker døra da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auuu, den fingeren hørtes vond ut! :cry: *blåse forsiktig på* God bedring! :troest:

Håper du får en fin helg, og at fingeren oppfører seg pent uten for mye press og dunking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Auuu, den fingeren hørtes vond ut! :cry: *blåse forsiktig på* God bedring! :troest:

Håper du får en fin helg, og at fingeren oppfører seg pent uten for mye press og dunking.

Var ikke noe godt nei, men mye bedre nå :) Fortsatt litt blå da, men gjør kun vondt hvis jeg komme borti den ;)

Helgen har vært fin :tommelsmil:

:kose:

Auuuuu.. Det er vondt :( *blåse på*

Takk :klemmer:

:kose: Kos går det med deg?

Går bra med meg ;) Fingern er bedre nå :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det søndag igjen.... helgen går så altfor fort altså :(

Var uten nett i hele går, dumme telenor :kjefte: Men nå er feilen fikset og nettet fungerer igjen :)

I går hadde jeg besøk av mamma, pappa og ungene til broren min :) Koselig :) Pappa skulle komme med båten for å legge den her i brygga og ta den opp til uken, så da kom mamma og ungene å var her mens vi ventet på pappa :) Kosa oss masse :rødme:

I går kveld var vi i bursdag hos broren til sambo og så ut på byen :) Ble seint og formen er ganske redusert i dag :fnise: Iss og skjønningen kom å vekket meg kl to ;) Så nå har de dratt igjen og jeg har dusjet og er klar for å komme meg en tur ut i det fine været :)

CD 37 i dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en flott helg! :) Gratulerer med tre poeng i går! :tommelsmil: Jeg sitter og ser mitt lag spille nå, og det ser ikke akkurat lovende ut. :sukk:

CD 37 i dag :sukk:

__

Ha en fortsatt fin dag, den har jo nesten akkurat begynt for ditt vedkommende. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...