honning Skrevet 7. september 2009 #1781 Del Skrevet 7. september 2009 Hei Lucky! Høres ut som du har hatt ei kjempeflott helg i Oslo. Det er absolutt noe man bør gjøre oftere ja! Nå er det bare 4 dager igjen til helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. september 2009 Forfatter #1782 Del Skrevet 7. september 2009 skal se de 5 dagene går kjempefort Ha en fin mandag ja de kommer nok til å gå veldig fort Nå er det jo bare fire dager igjen Hei Lucky! Høres ut som du har hatt ei kjempeflott helg i Oslo. Det er absolutt noe man bør gjøre oftere ja! Nå er det bare 4 dager igjen til helg.. Ja deilig å komme seg bort litt og absolutt noe vi burde gjøre oftere Bare fire dager igjen til helg nå ja, deilig Da var denne arbeidsdagen over I morgen skal jeg på kurs og resten av uka er vi en mindre på jobb pga sykemelding og ikke setter de inn vikar Så uka kommer til å bli slitsom... Men men er vel bare å brette opp armene og gjøre så godt vi kan Fått ordnet og ryddet litt her hjemme i kveld, trengtes virkelig nå.... og vaske klær I dag er det 11mnd til vi gifter oss :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. september 2009 #1783 Del Skrevet 7. september 2009 For noen høye krav dere setter til meg Skjønner godt det med underbemanning Men det går jo som regel bra. Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 7. september 2009 #1784 Del Skrevet 7. september 2009 Hmm, har du hatt den signaturen lenge eller har det skjedd noe nylig? Kjempemorsomt med nedtelling til noe sånt i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. september 2009 Forfatter #1785 Del Skrevet 7. september 2009 For noen høye krav dere setter til meg Skjønner godt det med underbemanning Men det går jo som regel bra. Ha en fin uke ikke så lett å glemme london forstår jeg Kjipt med underbemanning ja...går jo som regel bra, men føler liksom ikke jeg får gjort den jobben jeg er ansatt for når det er lite folk på jobb Men gjennom dagen kommer vi Hmm, har du hatt den signaturen lenge eller har det skjedd noe nylig? Kjempemorsomt med nedtelling til noe sånt i alle fall Har vel hatt den der en måneds tid tenker jeg Veldig moro å ha dette å telle ned til..."bare" 11 mnd igjen, men det kommer nok til å gå fort Da er jeg hjemme etter besøk hos en venninne Kommer meg liksom aldri av gårde derfra og nå er det jo langt på natt til meg å være Men men....veldig koselig da I morgen er det kurs hele dagen...slitsomt å sitte stille en hel dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. september 2009 #1786 Del Skrevet 8. september 2009 Så bra dere koste dere i Oslo! Ja, man burde helt klart vært mye flinkere til å ta sånne turer. Jeg er sånn at når jeg har gjort noe sånt, setter jeg så stor pris på det og lover meg selv at NÅ skal jeg bli flinkere, og så går tiden... og jeg glemmer liksom bort hva jeg har lovt meg selv. Etter at vi var på Les Misérables i vår, var jeg fast bestemt på å bestille billetter til Mamma Mia, var inne og kikket når det gikk osv, uten at jeg fikk somlet meg til å bestille. Og vips - høsten er her, og jeg har enda ikke fått bestilt. Det var det der med å få ut fingeren, liksom.. Håper du har en fin dag på kurs i dag, tross rangling i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. september 2009 Forfatter #1787 Del Skrevet 8. september 2009 Så bra dere koste dere i Oslo! Ja, man burde helt klart vært mye flinkere til å ta sånne turer. Jeg er sånn at når jeg har gjort noe sånt, setter jeg så stor pris på det og lover meg selv at NÅ skal jeg bli flinkere, og så går tiden... og jeg glemmer liksom bort hva jeg har lovt meg selv. Etter at vi var på Les Misérables i vår, var jeg fast bestemt på å bestille billetter til Mamma Mia, var inne og kikket når det gikk osv, uten at jeg fikk somlet meg til å bestille. Og vips - høsten er her, og jeg har enda ikke fått bestilt. Det var det der med å få ut fingeren, liksom.. Håper du har en fin dag på kurs i dag, tross rangling i natt. Akkurat sånn tenker jeg også Skal nok se at det tar sin tid før vi kommer oss til oslo igjen... men øsnket er der i allefall Kurset gikk overraskende bra tross lite søvn Da var denne kursdagen over Veldig bra kurs, så fornøyd med dagen! Fikk hentet brillene mine etter kurset også da, så nå ser jeg verden med helt nye øyne Plutselig har verden skiftet farger og jeg kan se hva som står på skilter og sånt Nå skal jeg kjøre å levere noen filmer som skulle vært levert på søndag og så på et klesslag hos en venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. september 2009 #1788 Del Skrevet 8. september 2009 Så bra at kursdagen gikk bra! Og så deilig med nye briller. Jeg husker da jeg begynte med linser, så var det som om en helt ny verden åpenbarte seg. Tenk, trærne hadde blader og kvister! Tidligere hadde det bare vært grønne ballen på en stamme. Grattis med nye briller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. september 2009 #1789 Del Skrevet 8. september 2009 Gratulerer med nye briller! Må snart på brillejakt selv også... Dagene går hvertfall kjapt mot helg når dere er underbemanna, så plutselig er det helg igjen Det pleier som regel å gå bra ja, men det er alltid litt mer stress. Kos deg i klessalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 8. september 2009 #1790 Del Skrevet 8. september 2009 Så bra at brillene er på plass! Homeparty på deg i dag også? Jeg skal på smykkeparty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. september 2009 #1791 Del Skrevet 8. september 2009 Så bra at du kan se ting nå blir det tryggere for oss andre her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2009 #1792 Del Skrevet 8. september 2009 Gratulerer med nye briller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. september 2009 Forfatter #1793 Del Skrevet 8. september 2009 Så bra at kursdagen gikk bra! Og så deilig med nye briller. Jeg husker da jeg begynte med linser, så var det som om en helt ny verden åpenbarte seg. Tenk, trærne hadde blader og kvister! Tidligere hadde det bare vært grønne ballen på en stamme. Grattis med nye briller! Ja det er helt utrolig Plutselig kunne jeg se ting klart og verden har plutselig fått nye farger Veldig deilig! Gratulerer med nye briller! Må snart på brillejakt selv også... Dagene går hvertfall kjapt mot helg når dere er underbemanna, så plutselig er det helg igjen Det pleier som regel å gå bra ja, men det er alltid litt mer stress. Kos deg i klessalg! Takk for det Ikke lett å finne briller, men tror i allefall jeg er fornøyd med mine Får satse på at helgen kommer fort nå ja, selvom det sikkert blir litt mer slitsomt... jeg er forskjølet og vondt i halsen og en annen kollega er også ikke helt i slaget, så håper alle holder ut uken Så bra at brillene er på plass! Homeparty på deg i dag også? Jeg skal på smykkeparty! Ja veldig deilig Ikke homeparty, bare klessalg så heldigvis fort gjort Moro med smykkeparty da, hadde tenkt å ringe deg i kveld jeg, men da får vi snakkes en annen dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. september 2009 Forfatter #1794 Del Skrevet 8. september 2009 Så bra at du kan se ting nå blir det tryggere for oss andre her i verden ja nå kan alle ferdes trygt på veien igjen Gratulerer med nye briller Takk for det Da var jeg hjemme igjen Ble en tunika, et skjørt og to topper. Deilig Heldigvis ikke noe party, bare innom å handle og ut igjen Har lyst til å gå en tur i kveld jeg, men blir så fort mørkt nå at jeg tror ikke jeg rekker før det blir for mørkt Her ute finnes nemmelig ikke gatelys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 8. september 2009 #1795 Del Skrevet 8. september 2009 Du må kjøpe deg hodelykt Veldig kjekt å ha noe å telle ned til og ikke minst se fram til. Vi har hatt mange jern i ilden den siste tiden/de siste årene med bryllup, fest, hus osv. osv. og det er utrolig deilig at det er så mye annet som kan ta opp tankene fra alt det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. september 2009 Forfatter #1796 Del Skrevet 8. september 2009 Du må kjøpe deg hodelykt Veldig kjekt å ha noe å telle ned til og ikke minst se fram til. Vi har hatt mange jern i ilden den siste tiden/de siste årene med bryllup, fest, hus osv. osv. og det er utrolig deilig at det er så mye annet som kan ta opp tankene fra alt det andre Tror jeg må få meg en hodelykt ja Deilig å ha noe annet å telle ned til en syklusdager ja Den prøvingen har tatt mye tid og fokus, så nå skal det bli "godt" å legge det litt på hylla og bare kose meg med bryllupsplanlegging Ble ikke noe tur...ble jo mørkt Men fikk gjort litt jobbting da, så da har jeg ikke så dårlig samvittighet Nå er det snart Greys! Håper virkelig denne episoden er bedre enn forrige tirsdag Fikk ikke sett i går da, men i dag er jeg klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 8. september 2009 #1797 Del Skrevet 8. september 2009 Så bra at du kan se ting nå blir det tryggere for oss andre her i verden Billigere blir det også, kan hende hun ser den lille garasjen på 200 m2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1798 Del Skrevet 9. september 2009 Billigere blir det også, kan hende hun ser den lille garasjen på 200 m2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1799 Del Skrevet 9. september 2009 2 dager igjen til helg Dagen i dag har gått veldig fort, deilig Tenkte jeg skulle gå ut å jobbe litt i hagen jeg nå da....få bort vissne sommerblomster og rydde opp ute Greit å ta det på dager hvor været er bra da Kjøpte også noe lyng til å ha på trappen, så skal bli deilig å komme i orden ute før høsten setter inn for fullt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. september 2009 #1800 Del Skrevet 9. september 2009 Du kan komme hit og ta hagen min også? Grattis med brillene! Og Grey's synes jeg har blitt helt tullete egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå