Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Avslapping og gåtur med en venninne hørtes veldig koselig ut :)

Sendte deg akkurat en PM, dersom jeg fikk det til ;)

Veldig koselig med gåtur ja :) Deilig er det også :fnise:

Takk for fin PM ;)

:klemmer:

Blogg? :sjenert:

Innom med ein helge-:hug:

Velkommen inn ;)

God helg til deg også :klemmer:

Da var det helg igjen :) Deilig!

Hentet klumpen etter jobb i dag, så vi har kost oss masse i kveld :) Nå sover han, så håper han sover leeenge i morgen :fnise:

Sambo er på fotballkamp i kveld, så jeg er hjemme alene :) Deilig det også :) I morgen skal jeg ha klumpen til kvelden og så skal vi i 30 års lag til en kompis :) Helgen kommer til å gå altfor fort kjenner jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:helen:

Så artig med ei helg med klumpen. :hjerte:

Ja det er koselig å ha han, men slitsomt også da... men vi koser oss :)

God helg! :klem:

Takk og god helg til deg også :klemmer:

Takk for :klem:

God helg :)

God helg til deg også :klemmer:

Klumpen våknet først kl 6, noe jeg synes er altfor tidlig å stå opp :fnise: Så da gikk jeg inn å la meg i senga sammen med han og så sov vi til åtte :) Deilig :)

Nå spiser vi frokost og så skal vi møte iss og skjønningen :) Blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 6 er alt for tidlig å stå opp på en lørdag ja, så godt dere fikk sovet et par timer til. :)

Ha en fin dag sammen med klumpen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 6 er alt for tidlig å stå opp på en lørdag ja, så godt dere fikk sovet et par timer til. :)

Ha en fin dag sammen med klumpen. :klemmer:

Ja det synes jeg også :) I tillegg våknet han halv to i natt, men sovnet igjen rimelig kjapt da, men jeg var jo våken en liten stund etter det... så veldig deilig å ikke stå opp kl 6 da ja :)

Hatt en fin dag med klumpen :)

Ha en super lørdag sammen med klumpen, iss og skjønningen! :)

Takk for det :) Vi har kost oss masse ;)

Hatt en fin dag sammen med klumpen, iss og skjønningen i dag :) Var en tur i gamlebyen å matet endene og tittet på frimarkedet :) Og så var det lunsj hos bakeren der :)

Nå er klumpen levert og jeg sitter å slapper av litt før vi skal i bursdag. Begynner egentlig kl 19, men sambo må jobbe litt ekstra, så da kommer vi litt seinere. Deilig å få slappet av litt før vi drar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært her nå :flau:

men så inne på prøverforumet at dere tenker å gå i gang med prøverør. Så da ville jeg bare inn og ønske dere lykke til! Måtte det klaffe fort for dere!

Ser du har hatt en sa også, så trist :(

Stor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det høyrtest ut som ein flott dag. :nigo:

Kos deg i bursdag, vennen! :kose:

Hadde en super dag både på dagen og i bursdag ja :)

Lenge siden jeg har vært her nå :flau:

men så inne på prøverforumet at dere tenker å gå i gang med prøverør. Så da ville jeg bare inn og ønske dere lykke til! Måtte det klaffe fort for dere!

Ser du har hatt en sa også, så trist :(

Stor klem :klemmer:

Så koselig å "se" deg igjen :) Gratulerer så mye med den lille :) Tenker du koser deg masse nå :rødme:

Ser ut til at det blir prøverør på oss ja, så da får vi håpe at det er det som skal til for at vi blir en familie etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at du har hatt ei fin helg så langt. Håper dere koser dere i bursdagsfeiring, og ha ei fortsatt bra helg :klem:

Takk for det :) Hatt en fin helg, litt sliten i dag bare :fnise:

God søndag :klemmer:

Takk :klemmer:

Hadde det veldig koselig i bursdag i går :) Var overraskelsesfest og han ble veldig overrasket :)

Var hjemme i fire tiden i natt så akkurat våknet nå...formen kjennes grei, men litt redusert er man jo alltid :fnise:

I dag tror jeg jeg må begynne prosjekt rent hus :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med overraskelses fest, i alle fall når hovedpersonen blir overrasket :skya:

Her blir det ikke prosjekt rent hus i dag, :riste: det får vente til i morgen. Nå skal vi kose oss med litt sløving og TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med overraskelses fest, i alle fall når hovedpersonen blir overrasket :skya:

Her blir det ikke prosjekt rent hus i dag, :riste: det får vente til i morgen. Nå skal vi kose oss med litt sløving og TV.

Ja veldig moro når man klarer å overraske :)

Er så sliten når jeg kommer hjem fra jobben om dagen jeg, så jeg bare MÅ gjøre litt i dag :) Men blir nok en del sofakos med film og sløving også tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...