dreia Skrevet 6. august 2009 #1581 Del Skrevet 6. august 2009 SOL og HELL, SOL og HELL Sidan Sunny har vore lucky, er det vel Lucky sin tur til å skinna nå? Og på alle dumme tankar som måtte forvilla seg din veg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. august 2009 #1582 Del Skrevet 6. august 2009 Neimen..... du kan jo ikke gi opp før du er kommet til IKM vel??? Det kan vel skje denne måneden, for en fin måned... hur bra som helst!! Keep the faith... and you`ll be truly lucky one day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. august 2009 #1583 Del Skrevet 7. august 2009 Sidan Sunny har vore lucky, er det vel Lucky sin tur til å skinna nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 8. august 2009 #1584 Del Skrevet 8. august 2009 Såg innlegget ditt på Prøvere :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. august 2009 #1585 Del Skrevet 9. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. august 2009 #1586 Del Skrevet 9. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. august 2009 #1587 Del Skrevet 9. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. august 2009 #1588 Del Skrevet 9. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. august 2009 Forfatter #1589 Del Skrevet 9. august 2009 Honning, pusilus, dreia, Aurelia, Happy Feet, Strix, liv, angelou og imli Takk for heiing og klemmer, dere er herlige Da gikk det altså ikke min vei denne gangen heller Hvorfor skal dette være så forbaska vanskelig da?? Dumme, dumme tante som ikke kjenner sin besøkelsestid Da blir det vel å bestille time hos gyn for henvisning til ivf som neste skritt på veien tenker jeg....hadde håpet jeg skulle slippe det da, men ser ikke ut som om vi har noe annet valg Så da får jeg se om jeg får med meg sambo på det da... Ellers har vi hatt noen flotte dager ute med båten Full sol og varme sommerkvelder :rødme: I går var vi på 80 talls fest, kjempemoro! Og siden tanta hadde kommet, kunne jo jeg ta meg en skikkelig fest også! Ville jo såklart sluppet å drikke da, men når situasjonen ble som den ble, synes jeg virkelig at jeg fortjente en skikkelig fest I morgen er det første dag på jobb etter ferien Jeg vil ha mer ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 9. august 2009 #1590 Del Skrevet 9. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 9. august 2009 #1591 Del Skrevet 9. august 2009 Er ferien din allerede over. Syns det virker som du nettopp begynte ferien jeg. Trist og høre at tanta kom igjen, men godt du i alle fall fikk tatt det ordentlig ut i går da. Man vet aldri når siste gang på en god stund blir vettu. Er selv spent på når neste gang blir for meg Skal ikke nekte for at jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. august 2009 #1592 Del Skrevet 9. august 2009 Akkurat sånn jeg også tenker i dag. Dumme, dumme tante! Regner med det blir ivf på oss også, men vi har lap'en først som får bli unnagjort, så er det vel sikkert bare å sette igang tipper jeg. Er noe dritt hele greia. Godt å høre at du har hatt en fin sommer, og at du fikk tatt deg en god fest i går. Ble vin på meg også i går gitt! Nyt den siste fridagen din! Er alltid hardt å begynne på jobb igjen etter ferien ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. august 2009 Forfatter #1593 Del Skrevet 9. august 2009 Er ferien din allerede over. Syns det virker som du nettopp begynte ferien jeg. Trist og høre at tanta kom igjen, men godt du i alle fall fikk tatt det ordentlig ut i går da. Man vet aldri når siste gang på en god stund blir vettu. Er selv spent på når neste gang blir for meg Skal ikke nekte for at jeg gleder meg. Ja den har virkelig gått fort, men samtidig føler jeg det er veldig lenge siden jeg var på jobben også Har jo hatt fire uker Ja fikk tatt meg en skikkelig fest, deilig! Vet jo aldri når siste gang blir nei, men sånn som det ser ut nå kan jeg sikkert drikke masse fremover tenker jeg.... er vel et halvt års venting på ivf tror jeg Skjønner godt at du gleder deg til å drikke snart ja, ikke lenge til du kan nyte noen deilge glass nå Akkurat sånn jeg også tenker i dag. Dumme, dumme tante! Regner med det blir ivf på oss også, men vi har lap'en først som får bli unnagjort, så er det vel sikkert bare å sette igang tipper jeg. Er noe dritt hele greia. Godt å høre at du har hatt en fin sommer, og at du fikk tatt deg en god fest i går. Ble vin på meg også i går gitt! Nyt den siste fridagen din! Er alltid hardt å begynne på jobb igjen etter ferien ja... Må man ha lap før man får ivf? Ikke peiling på sånt jeg altså Skikkelig dritt ja! Deilig å ta seg en skikkelig fest, godt du også fikk kost deg i går da Feriedagen skal nytes til det fulle og jeg skal ikke gjøre noen ting! Bare vaske litt klær for jeg reiser på tur på onsdag, så da må jeg jo ha litt klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 9. august 2009 #1594 Del Skrevet 9. august 2009 Man må ikke ha lap. før ivf. Det kommer mye an på legen som ytreder deg før henvisning blir sendt og på evt. plager/symptomer du måtte ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 9. august 2009 #1595 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg mener de fleste krever laproskopi før ivf, men ikke om du går privat. Uansett, det å ta en laproskopi (og hysteroskopi) er fornuftig, da ved en UL ikke kan se om det er tette eggledere som er årsaken, etter hva jeg har forstått. Og det trenger ikke ta lang tid for å få ivf. Jeg var inne på lap i slutten av august og i januar hadde jeg første uttak, men det kommer litt an på tidspunktet man søker og hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. august 2009 #1596 Del Skrevet 9. august 2009 Kan kanskje være fornuftig med laproskopi, hvis det kan øke sjangsene for vellykket IVF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. august 2009 #1597 Del Skrevet 9. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. august 2009 Forfatter #1598 Del Skrevet 9. august 2009 Man må ikke ha lap. før ivf. Det kommer mye an på legen som ytreder deg før henvisning blir sendt og på evt. plager/symptomer du måtte ha Ok Da får jeg høre med gyn når jeg får time der. Regner ikke med at det blir før i semptember da.... Jeg mener de fleste krever laproskopi før ivf, men ikke om du går privat. Uansett, det å ta en laproskopi (og hysteroskopi) er fornuftig, da ved en UL ikke kan se om det er tette eggledere som er årsaken, etter hva jeg har forstått. Og det trenger ikke ta lang tid for å få ivf. Jeg var inne på lap i slutten av august og i januar hadde jeg første uttak, men det kommer litt an på tidspunktet man søker og hvor. Tror nok vi kommer til å gå offentlig i første omgang i allefall. Det tar jo litt lengre tid, men tror kroppen har godt av noen måneder uten stress nå... Gikk ikke lang tid for deg da nei, får håpe det går fort med oss også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. august 2009 Forfatter #1599 Del Skrevet 9. august 2009 Kan kanskje være fornuftig med laproskopi, hvis det kan øke sjangsene for vellykket IVF? Ja det kan i allefall ikke ødelegge noe tror jeg Koselig å se deg For en slapp dag i dag..... Litt resudert etter gårsdagen da, men mest av alt tiltaksløs i dag Ble bestillingspizza til middag Vasket klær til den store gullmedalje da. Skal ut å reise fra onsdag til søndag denne uken, så greit å ha med seg litt rene klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 9. august 2009 #1600 Del Skrevet 9. august 2009 Forbasket !!! Jeg som sendte over til deg og alt !!! Uff, Lucky ... Vet ikke hva jeg skal si Jeg hadde så absolutt gått for lap først om det er mulig.. Bare se på vår historie ... Masse til deg .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå