Lucky? Skrevet 2. august 2009 Forfatter #1541 Del Skrevet 2. august 2009 Kjipe samboeren Du Lucky, jeg vil ikke at du skal grave deg ned Jeg vet alt om den følelsen du har, mange ganger har det vært like før jeg har tatt med meg spaden og begynt å hakke et hull eller har bare villet ligge i sengen under dynen til alt har ordnet seg Det er ikke en bra følelse. Men hold ut vennen Det ordner seg vet du Du er god du vennen Ingen god følelse nei Hvorfor skal dette være så j.... vanskelig?? Er så drittlei av å ta hensyn til alt jeg gjør i tiden fra el til ikm og som oftest er det til ingen nytte uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. august 2009 #1542 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Tiden fra EL til IKM er den som er vanskeligst og mest frustrerende synes jeg. Det er jo den tiden som skulle vært fyllt med håp og optimisme, men når man har holdt på så lenge som du og jeg har, krever det enorme mengder med krefter for å ha en slik innstilling Hadde det bare vært lettere Jeg har innsett at jeg ikke tenker så hardt på hva jeg ikke burde og burde gjøre lenger. De siste PP´ene har jeg spist akkurat det jeg har hatt lyst på uten å ofre det en liten tanke, eller det var ikke helt riktig. I det jeg tok en stor bit av roastbeef rundstykket for to måneder siden, tenkte jeg i to sekunder at jeg ikke burde spise resten, men det var før jeg gav *aen i det og tenkte at det klaffer jo ikke denne gangen heller Så nå koser jeg meg med spekemat og andre "fyfy" matvarer når jeg har lyst på det, til den dagen jeg på et mirakuløst vis får en positiv test. Nå til uken reiser jeg på besøk til ei venninne, og da tror jeg faktisk at jeg skal ta meg et glass med cider på pub´en også Ikke flatfylla, men et glass eller to i solen. Tenker, det kan jo ikke skade hvis det mot alle odds skulle ha klaffet denne gangen. Hva med alle de som har vært på flatfylla to-tre ganger før de har oppdaget graviditeten, som har friske, normale barn. Da kan vel ikke et glass eller to skade Håper dagen din kommer seg Lucky Heier på deg og håper at det klaffer denne gangen. Endret 2. august 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. august 2009 #1543 Del Skrevet 2. august 2009 I mangel av noe bedre å si så sender jeg bare over en DIGER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. august 2009 Forfatter #1544 Del Skrevet 2. august 2009 Tiden fra EL til IKM er den som er vanskeligst og mest frustrerende synes jeg. Det er jo den tiden som skulle vært fyllt med håp og optimisme, men når man har holdt på så lenge som du og jeg har, krever det enorme mengder med krefter for å ha en slik innstilling Hadde det bare vært lettere Jeg har innsett at jeg ikke tenker så hardt på hva jeg ikke burde og burde gjøre lenger. De siste PP´ene har jeg spist akkurat det jeg har hatt lyst på uten å ofre det en liten tanke, eller det var ikke helt riktig. I det jeg tok en stor bit av roastbeef rundstykket for to måneder siden, tenkte jeg i to sekunder at jeg ikke burde spise resten, men det var før jeg gav *aen i det og tenkte at det klaffer jo ikke denne gangen heller Så nå koser jeg meg med spekemat og andre "fyfy" matvarer når jeg har lyst på det, til den dagen jeg på et mirakuløst vis får en positiv test. Nå til uken reiser jeg på besøk til ei venninne, og da tror jeg faktisk at jeg skal ta meg et glass med cider på pub´en også Ikke flatfylla, men et glass eller to i solen. Tenker, det kan jo ikke skade hvis det mot alle odds skulle ha klaffet denne gangen. Hva med alle de som har vært på flatfylla to-tre ganger før de har oppdaget graviditeten, som har friske, normale barn. Da kan vel ikke et glass eller to skade Håper dagen din kommer seg Lucky Heier på deg og håper at det klaffer denne gangen. Pusilus Ikke lett å ha innstillingen på håp og optimisme nei. Håper jo alltid, men tør ikke håpe så veldig for skuffelsen blir så stor Spiser egentlig det meste i tiden fra el til ikm, men prøver å holde meg helt unna alkohol da...har jo blitt ett glass nå og da, men ingen flatfyll.. Jeg og sambo er i grunnen veldig glad i fest og da holder det som regel ikke med bare ett glass, dermed blir det heller til at jeg ikke drikker noe.... Jeg har flere venninner som har drukket før de visste at de har vært gravide og det har jo gått veldig bra det, så alkohol er sikkert ikke så farlig, men vil jo ikke ødelegge de små sjangsene jeg har da Dagen har blitt litt bedre, fått ut litt frustrasjon i vaskebøtta Men kjenner at jeg er i dårlig humør og at svigermor helst bør holde seg unna dørene her i dag.... Stor til deg vennen I mangel av noe bedre å si så sender jeg bare over en DIGER Takk Hjelper det også Fått ut litt frustrasjon med støvsuger og vaskebøtte Men kjenner lunten er veldig kort i dag... Sambo måtte jobbe litt i dag da, kanskje like greit Godt å få ut litt frustrasjon innimellom når man er lei, så får håpe morgendagen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 2. august 2009 #1545 Del Skrevet 2. august 2009 Uff, vennen! Ikke noe kjekt å høre at du føler sånn! Håper ting har blitt litt lysere utover dagen! Hva med en liten jenteskravlekveld i morra hvis vi får til det? Skal høre med kællen om det passer, også kanskje frk. ISS får det til også? Glad i deg! Alt ordner seg, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. august 2009 #1546 Del Skrevet 2. august 2009 Håper dagen i morgen blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. august 2009 #1547 Del Skrevet 2. august 2009 Pusilus Ikke lett å ha innstillingen på håp og optimisme nei. Håper jo alltid, men tør ikke håpe så veldig for skuffelsen blir så stor Spiser egentlig det meste i tiden fra el til ikm, men prøver å holde meg helt unna alkohol da...har jo blitt ett glass nå og da, men ingen flatfyll.. Jeg og sambo er i grunnen veldig glad i fest og da holder det som regel ikke med bare ett glass, dermed blir det heller til at jeg ikke drikker noe.... Jeg har flere venninner som har drukket før de visste at de har vært gravide og det har jo gått veldig bra det, så alkohol er sikkert ikke så farlig, men vil jo ikke ødelegge de små sjangsene jeg har da Dagen har blitt litt bedre, fått ut litt frustrasjon i vaskebøtta Men kjenner at jeg er i dårlig humør og at svigermor helst bør holde seg unna dørene her i dag.... Stor til deg vennen Takk Hjelper det også Fått ut litt frustrasjon med støvsuger og vaskebøtte Men kjenner lunten er veldig kort i dag... Sambo måtte jobbe litt i dag da, kanskje like greit Godt å få ut litt frustrasjon innimellom når man er lei, så får håpe morgendagen blir bedre Vaskebøtta er en fin venn i grunnen Har hatt mye hjelp i den og vaskemusikken min. Alkoholen har jeg holdt meg unna mellom EL og IKM, har faktisk savnet et glass cider i sommervarmen noe jeg ikke trodde jeg kom til å gjøre. Når vi skal på tur blir det nok pub liv, og da takker jeg ikke nei til en ordentlig eplecider fra tappetårn. Det blir rett tilbake på vanvogna når vi kommer fra tur. Jeg har litt av de samme tankene som du, at jeg ikke vil ødelegge de sjangsene vi har. Eller jeg vet jo ikke om vi har sjangs i det hele tatt, det er akkurat det som gjør at prosjektet for tiden virker så nyttesløst hos oss. Noe gale er det jo, men hva? Unskyld for at jeg kupper boken din Lucky Skulle ønske jeg hadde halvdelen av den optimismen og pågangsmotet som Sunny har Håper at dagen din i morgen blir mye bedre ( håper jeg ikke har ødelagt med mine frustrasjoner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. august 2009 #1548 Del Skrevet 2. august 2009 Og så en god Vi gir ikke opp Det er alltid håp. Dette skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. august 2009 #1549 Del Skrevet 2. august 2009 Det er ikke lett vennen Håper du får en mye bedre dag i morgen !!!! Og jeg heier fortsatt :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. august 2009 #1550 Del Skrevet 2. august 2009 Leit å lese at dagen har vært dum... Men skjønner at de kommer de også! Men håper virkelig at det bare blir happy dager fremover Skal vi leke litt sammen til uka?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. august 2009 #1551 Del Skrevet 2. august 2009 Trist å lese at du har hatt en tung dag i dag. Noen dager er bare utrolig dumme, men heldigvis pleier morgendagen å se mye lysere ut. Måtte litt for meg selv når jeg leste trusselen om at svigermor burde holde seg unna. Håper du føler deg bedre og at dagen i morgen blir fin. Tenker på deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 3. august 2009 #1552 Del Skrevet 3. august 2009 Ser du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1553 Del Skrevet 3. august 2009 Uff, vennen! Ikke noe kjekt å høre at du føler sånn! Håper ting har blitt litt lysere utover dagen! Hva med en liten jenteskravlekveld i morra hvis vi får til det? Skal høre med kællen om det passer, også kanskje frk. ISS får det til også? Glad i deg! Alt ordner seg, det er jeg sikker på! Ja noen dager er skikkelig kjipe...men dagen ble bedre etterhvert Jentekveld hadde vært kjempehyggelig Glad i dag også vennen Håper dagen i morgen blir bedre! Føles litt bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 3. august 2009 #1554 Del Skrevet 3. august 2009 Det er bra! Jeg kan komme innover i ettermiddag/ kveld! Ble et øyeblikk bekymret i går. Lurte på om du virkelig hadde gravd deg ned med en sprengladningk, siden du ikke tok turen innom dagboken noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1555 Del Skrevet 3. august 2009 Vaskebøtta er en fin venn i grunnen Har hatt mye hjelp i den og vaskemusikken min. Alkoholen har jeg holdt meg unna mellom EL og IKM, har faktisk savnet et glass cider i sommervarmen noe jeg ikke trodde jeg kom til å gjøre. Når vi skal på tur blir det nok pub liv, og da takker jeg ikke nei til en ordentlig eplecider fra tappetårn. Det blir rett tilbake på vanvogna når vi kommer fra tur. Jeg har litt av de samme tankene som du, at jeg ikke vil ødelegge de sjangsene vi har. Eller jeg vet jo ikke om vi har sjangs i det hele tatt, det er akkurat det som gjør at prosjektet for tiden virker så nyttesløst hos oss. Noe gale er det jo, men hva? Unskyld for at jeg kupper boken din Lucky Skulle ønske jeg hadde halvdelen av den optimismen og pågangsmotet som Sunny har Håper at dagen din i morgen blir mye bedre ( håper jeg ikke har ødelagt med mine frustrasjoner ) Vaskebøtte og vaskemusikk gjør susen det ja Ikke lett det alkoholgreiene altså...lei av å være den kjipe som aldri drikker og alltid har en unnskyldning for å ikke drikke....ikke så mange som av vennene våre som vet om prøvingen nemlig... Men et glass deilig eplecider fra tappetårnet må man jo kunne unne seg Finnes virkelig ikke maken til optimismen og pågangsmotet til sunny nei, tar gjerne imot litt av det Dagen i dag kjennes bedre ut, så var godt å få ut litt i går... Stor til deg Og så en god Vi gir ikke opp Det er alltid håp. Dette skal gå bra Nei vi gir ikke opp! Dette SKAL gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1556 Del Skrevet 3. august 2009 Det er ikke lett vennen Håper du får en mye bedre dag i morgen !!!! Og jeg heier fortsatt :duskedame: Nei det er virkelig ikke lett alltid Men deilig å få det ut noen ganger og dagen i dag virker litt lysere Takk for at du heier! SOL og HELL Leit å lese at dagen har vært dum... Men skjønner at de kommer de også! Men håper virkelig at det bare blir happy dager fremover Skal vi leke litt sammen til uka?? Ja noen dager blir sånn...kjedelig altså Leke sammen ja, klar for det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1557 Del Skrevet 3. august 2009 Trist å lese at du har hatt en tung dag i dag. Noen dager er bare utrolig dumme, men heldigvis pleier morgendagen å se mye lysere ut. Måtte litt for meg selv når jeg leste trusselen om at svigermor burde holde seg unna. Håper du føler deg bedre og at dagen i morgen blir fin. Tenker på deg, vennen! Ja noen dager er skikkelig dumme Men dagen i dag ser bedre ut, så håper den holder seg sånn nå Svigermor ja... Bør ikke være i nærheten når jeg er et krigsskip ho akkurat Veldig koselig svigermor altså...men har så mye rart for seg Stor til deg Det er bra! Jeg kan komme innover i ettermiddag/ kveld! Ble et øyeblikk bekymret i går. Lurte på om du virkelig hadde gravd deg ned med en sprengladningk, siden du ikke tok turen innom dagboken noe mer Ja jeg har jo tilgang på både gravemaskin og sprengladning jeg, så kan ikke være trygg her Kjempekoselig hvis du kommer etterpå altså Når ca tenkte du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. august 2009 #1558 Del Skrevet 3. august 2009 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. august 2009 #1559 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg er klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1560 Del Skrevet 3. august 2009 Innom med en Takk Jeg er klar Så bra Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå