pusilus Skrevet 30. juli 2009 #1521 Del Skrevet 30. juli 2009 Garasjen er en omgjort låve (vi bor på gård), så derfor den er så stor. Plass til tre biler der da Husets grunnflate er ca 130 kvadrat... da kjører jeg i vei for å få pris på skadene Takk og pris :dåne: Forventet nesten at huset var dobbelt så stort som garasjen Håper ett av de andre verkstedene har litt lavere pris på skaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #1522 Del Skrevet 30. juli 2009 Takk og pris :dåne: Forventet nesten at huset var dobbelt så stort som garasjen Håper ett av de andre verkstedene har litt lavere pris på skaden Total arealet på huset er dobbelt så stort, men over flere etasjer da Håper virkelig jeg finner et billigere verksted, hvis ikke tror jeg vi bare må leve med ripene... Har fått polert litt på ripene i kveld da, og ser litt bedre ut i allefall Nå er det snart film og middag sammen med sambo Meldt regn i morgen også Har en løs avtale med stikkedama mi i morra, så hvis det blir skikkelig drittvær tar jeg meg nok en tur innom henne og så må jeg handle gave til bryllupet vi skal i på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 30. juli 2009 #1523 Del Skrevet 30. juli 2009 Vil kalle den ny da ja Håper du finner ett billigere sted i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. juli 2009 #1524 Del Skrevet 30. juli 2009 Oi, det var dyrt! Får håpe du finner et billigere alternativ. Dumme garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. juli 2009 #1525 Del Skrevet 30. juli 2009 Hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #1526 Del Skrevet 31. juli 2009 Vil kalle den ny da ja Håper du finner ett billigere sted i alle fall Ja den er jo det Håper virkelig jeg finner et billigere sted ja, hvis ikke får vi bare vente.... Oi, det var dyrt! Får håpe du finner et billigere alternativ. Dumme garasje! Helt syke priser ja! Bare for å lakkere vekk noen riper liksom Hjemme Gleder meg til å se deg vennen For et vær i går kveld og i natt! Blåst og regna noe helt sinnsykt! Blåser fortsatt da, men har jo roet seg litt i allefall Nå skal jeg en tur til byen å fikse gave til brudepar og svigerinne og så en liten date med stikkedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. juli 2009 #1527 Del Skrevet 31. juli 2009 Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 31. juli 2009 #1528 Del Skrevet 31. juli 2009 God helg, Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #1529 Del Skrevet 31. juli 2009 Håper du får en fin helg Takk for det og god helg til deg også God helg, Lucky? Takk og god helg til deg også Dagen har gått i ett Etter gaveshopping og stikkedame kjørte jeg en tur å besøkte iss og skjønningen Koselig Så var det hjem og tenkte jeg skulle slappe av litt, men da kom tanteunge på besøk og etter en stund kom svoger og svigerinne også, og de ble her i flere timer Koselig! Så ikke fått gjort så mye som jeg hadde hatt planer om i dag da...men men det er jo ferie da En uke igjen til ikm....tiden går saaakte altså Mye stikkinger og murringer....og mye utflod....hvitt og kremete.... :klø: Er jo altfor tidlig med symptomer da...så kan jo være bivirkninger av pergoen også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. august 2009 #1530 Del Skrevet 1. august 2009 Spennende med stikkinger og murringer. Håååper virkelig det er tegn på at det er noe stort som skjer i Lucky?-magen. Kjenner jeg er så spent på dine vegne. Neste uker kommer til å bli laaang for meg også. Krysser det jeg har som krysses kan, for nå SKAL det være din tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. august 2009 #1531 Del Skrevet 1. august 2009 Good helg Lucky !!! Du må kose deg i bryllup i dag Og jeg krysser fremdeles fingrene for deg "Sol og Lykke" vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. august 2009 Forfatter #1532 Del Skrevet 1. august 2009 Spennende med stikkinger og murringer. Håååper virkelig det er tegn på at det er noe stort som skjer i Lucky?-magen. Kjenner jeg er så spent på dine vegne. Neste uker kommer til å bli laaang for meg også. Krysser det jeg har som krysses kan, for nå SKAL det være din tur! Søt du er som tenker på meg da Håper virkelig stikkinger og murringer er et tegn på at det er noe som skjer ja, synes virkelig det er på tide nå og deilig vær i dag! Skal i bryllup i dag så de har virkelg vært heldige med været Har akkurat vært å vaska bilen innvendig og utvendig nå, så nå er den klar til å plukke opp brudgommen om et par timer Så nå er det dusj og pynting her i huset God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. august 2009 #1533 Del Skrevet 1. august 2009 Som du farter i brylluper, synes ikke du gjør annet, jeg. Men bryllup er moro da, så det er vel ikke den verste aktiviteten man kan bedrive lørdagene med. Håper du får en fin dag. Tenk, neste år er det din tur. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. august 2009 #1534 Del Skrevet 1. august 2009 Kos dere i bryllup da! Synes du stadig er i brylluper jeg også Men det er jo kjempegøy da - eller jeg aner jo ikke, har bare vært i mitt eget Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. august 2009 #1535 Del Skrevet 1. august 2009 Håper du får en fin dag i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. august 2009 Forfatter #1536 Del Skrevet 2. august 2009 Som du farter i brylluper, synes ikke du gjør annet, jeg. Men bryllup er moro da, så det er vel ikke den verste aktiviteten man kan bedrive lørdagene med. Håper du får en fin dag. Tenk, neste år er det din tur. :rødme: Synes nesten ikke vi har gjort annet enn å farte i bryllup og utdrikningslag hele sommeren jeg heller.... Dagen var veldig fin og jeg gleeder meg til neste år :rødme: Kos dere i bryllup da! Synes du stadig er i brylluper jeg også Men det er jo kjempegøy da - eller jeg aner jo ikke, har bare vært i mitt eget Kos dere! Heldigvis fjerde og siste bryllup for i år i går da Veldig koselig da Det beste bryllupet er vel ens eget Håper du får en fin dag i bryllup Takk for det Var veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. august 2009 Forfatter #1537 Del Skrevet 2. august 2009 Da er fjerde og siste bryllup for å år overstått Hadde det veldig koselig i går og brudeparet var sååå vakre :rødme: Sambo inviterte til nach her hjemme etter bryllupet, så her var det full fart frem til kl seks på morgenen Veldig moro for meg som ikke drakk mener jeg Dumme sambo I dag har jeg hatt en skikkelig downs morgen Tårene bare renner og jeg klarer ikke tenke på annet enn at jeg er helt mislykket som ikke klarer å få barn Uff....bare lyst til å gi opp hele babyprosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. august 2009 #1538 Del Skrevet 2. august 2009 Og teite mannfolk hjelper jo ikke akkurat! Er noen dager hvor man bare har lyst til å grave seg ned... Sender deg en jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. august 2009 Forfatter #1539 Del Skrevet 2. august 2009 Og teite mannfolk hjelper jo ikke akkurat! Er noen dager hvor man bare har lyst til å grave seg ned... Sender deg en jeg. Takk vennen Lyst til å gå å hente en gravemaskin å grave meg et stooort hull, ta med en sprengladning og legge meg der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. august 2009 #1540 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Kjipe samboeren Du Lucky, jeg vil ikke at du skal grave deg ned Jeg vet alt om den følelsen du har, mange ganger har det vært like før jeg har tatt med meg spaden og begynt å hakke et hull eller har bare villet ligge i sengen under dynen til alt har ordnet seg Det er ikke en bra følelse. Men hold ut vennen Det ordner seg vet du Endret 2. august 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå