Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Kos deg på båttur! :klemmer:

:klemmer:

Hadde en superkoselig dag på vannet i går :) Sol, skravling og grilling :rødme:

Blåste ganske mye, men satt i le så gikk bra helt til vi skulle legge oss i båten....båten lå å gnisset på noen steiner i vannet og jeg og sambo var oppe å strammet tauene maaange ganger. Helt mørkt og blåste helt sinnsykt....så endte med at vi startet båten å kjørte hjem kl tre på natten :) Veldig deilig å komme hjem til senga da ja. Regna på morgenen i dag også, så veldig greit å ha kommet hjem da :fnise:

I dag har vi sovet lenge, spist frokost og jeg har sett ferdig en film vi begynte å se her om dagen (jeg sovnet fra den som vanlig :sjenert: )

Nå er sambo ute å ordner noen slanger til vaskemaskinen. Fikk ny vaskemaskin til jul og den står fortsatt umontert :sjenert: Så det er det eneste kravet jeg har til sambo i ferien...skal bli deilig å ta i bruk den nye maskinen ;)

Ellers er det ikke veldig store planer i dag. Vaske kjolen som jeg skal ha i bryllupet på lørdag må jeg gjøre i dag i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har bilen fått sin første ripe :sjenert: Svingte visst litt tidlig når jeg skulle ut av garasjen og dermed skrapte jeg opp forskjermen litt ja :flau:

Gleder meg virkelig til å fortelle det til sambo :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått sin første ripe :sjenert: Svingte visst litt tidlig når jeg skulle ut av garasjen og dermed skrapte jeg opp forskjermen litt ja :flau:

Gleder meg virkelig til å fortelle det til sambo :fnise:

Æsj så kjedelig. Dumma garasjen som var i veien :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjedelig. Dumma garasjen som var i veien :fnise:

:fnise: Skulle bygd større garasje altså :fnise:

ah, kjedelig :(

Ja det er kjedelig :( Den første ripa er den værste da, men har jo snart hatt den i ett år da :)

Snakk om slækk og trøtt dag i dag da.... føler ikke jeg har gjort noen ting i dag jeg... Men deilig å ikke gjøre så mye når man har ferie også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, så kjipt med ripe i lakken. :(

Jeg har også vært utrolig trøtt og daff i dag. Har liksom aldri kommet helt i gang, bare surret rundt og vips, så er klokka sju. Men det er godt og da, det er jo tross alt ferie, så det er sånn luksus vi kan unne oss. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, så kjipt med ripe i lakken. :(

Jeg har også vært utrolig trøtt og daff i dag. Har liksom aldri kommet helt i gang, bare surret rundt og vips, så er klokka sju. Men det er godt og da, det er jo tross alt ferie, så det er sånn luksus vi kan unne oss. ;)

Ja det er kjipt :(

Godt det ikke bare er jeg som har vært slapp og trøtt i dag da ;) Er jo superdeilig å bare gå rundt å loffe og ligge på sofaen og sånt da. Ikke ofte jeg gjør det ellers når jeg jobber :)

Litt stikking og stølhetsfølelse i høyre side i dag....lurer på om det betyr noe :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lure så mye du vil... men spørs om du får noe svar... hehe.. (ikke vondt ment altså.. jeg må bare le litt av oss damer som LURER og LURER og LURER..., men sjelden får noe svar.. iallfall ikke før IKM nærmer seg)

;) men kanskje kanskje en prosess er startet inni deg nå..... er ikke det artig og tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit garasje :nei:

Gjerde hos ene venninna mi flyttet seg minst 15 cm da jeg skulle parkere hos henne sist, døde ting skal da ikke flytte slik på seg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme garasjen!! :kjefte:

Helt enig :kjefte:

Teit garasje :nei:

Gjerde hos ene venninna mi flyttet seg minst 15 cm da jeg skulle parkere hos henne sist, døde ting skal da ikke flytte slik på seg :roll:

:fnise: Nei de burde jo ikke det ;) Tror jeg må be om større garasje...150 kvadrat holder tydeligvis ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lure så mye du vil... men spørs om du får noe svar... hehe.. (ikke vondt ment altså.. jeg må bare le litt av oss damer som LURER og LURER og LURER..., men sjelden får noe svar.. iallfall ikke før IKM nærmer seg)

;) men kanskje kanskje en prosess er startet inni deg nå..... er ikke det artig og tenke på?

Ja man kan jo lure seg helt grønn til tider :sjenert: Tenk så morsomt om det var noe på gang... *håpe*

Den garasjen er 1/2 gang større enn huset mitt. :fnise:

:fnise:

Sambo kom seint hjem i går så fikk ikke fortalt om bilen før i dag... Da sier han "hvorfor rygget du ikke helt ut før du svingte da??"" :fnise: Ja hvorfor gjorde jeg ikke det :murvegg: Jaja...skal en tur på skade og lakk og sjekke hva det koster å gjøre bilen fin igjen nå... uff...håper det ikke blir altfor dyrt :sjenert:

Ellers ingen planer i dag. Sambo skal hjelpe kompis i dag også, så da får jeg se hva jeg finner på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Nei de burde jo ikke det ;) Tror jeg må be om større garasje...150 kvadrat holder tydeligvis ikke :fnise:

150 kvadrat :hakeslepp: kåken vår er ca 50 den :fnise:

Hvor stort er huset da?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150 kvadrat :hakeslepp: kåken vår er ca 50 den :fnise:

Hvor stort er huset da?? :klø:

:fnise: Garasjen er en omgjort låve (vi bor på gård), så derfor den er så stor. Plass til tre biler der da ;)

Husets grunnflate er ca 130 kvadrat...

:reise: da kjører jeg i vei for å få pris på skadene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo kom seint hjem i går så fikk ikke fortalt om bilen før i dag... Da sier han "hvorfor rygget du ikke helt ut før du svingte da??"" :fnise: Ja hvorfor gjorde jeg ikke det :murvegg: Jaja...skal en tur på skade og lakk og sjekke hva det koster å gjøre bilen fin igjen nå... uff...håper det ikke blir altfor dyrt :sjenert:

:ler: Det var jo ett bra spørsmål det da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Det var jo ett bra spørsmål det da :fnise:

Ja ikke sant :fnise:

Fikk bare hørt på pris på ett sted, de to andre hadde ferie....Det ble ikke en billig tur ut av garasjen i går akkurat...10 000 kr skulle de ha :flau:

Så da får vi se hva vi gjør...tenkte å høre på de andre stedene først i allefall. Det ene åpner igjen på mandag :)

Ellers har jeg fått handlet bursdagsgave til to av tanteungene som snart har bursdag. Deilig å være ferdig med det ;)

Nå kommer snart pappa en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dyrt uansett da så fort de må lakke. I alle fall hvis de skal gjøre det ordentlig.

Er det helt ny bil dere har eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dyrt uansett da så fort de må lakke. I alle fall hvis de skal gjøre det ordentlig.

Er det helt ny bil dere har eller?

Ja det er kjempedyrt :( Bilen var ny i oktober i fjor, så vil jo kalle den rimelig ny egentlig ;) Greit å prøve å holde den fin litt til i allefall ;)

Har vært å kjøpt polish i samme farge som bilen nå da, så skal prøve å polere bort de værste ripene med den i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...