Lucky? Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #1421 Del Skrevet 17. juli 2009 Er det her du holder til innimellom "datene" våre hos stikkedama? Jammen meg på tide at jeg fikk somla meg inn i dagboka di nå. Du har min fulle sympati når det gjelder pergo, bivirkninger og annet sånt. Er kjempeslitsomt. Håper det hjelper med pergo da, for da er det jo absolutt verdt det Kos deg på fisketur! Du er tydeligvis motsatt av meg, for jeg hater fisketurer men steker gjerne makrell når mannen kommer hjem med dem. Ja det er her jeg holder til Koselig å se deg her Takk for sympati ang pergo! Det er slitsomt ja I dag har jeg vært kvalm helt fra morgenen Dette er min sjette pergorunde, så håper virkelig det er nå det skal skje Hvis ikke tror jeg nok ikke jeg får mer pergo Ble ikke noe fisketur i går alikevel. Blåste såpass at vi ikke orket å styre med det. Ble heller en tur på brygga for å spise shushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #1422 Del Skrevet 17. juli 2009 Koselig med fiske tur med faren din Er veldig glad i både slike turer og fisken jeg Savner sommer og makrellfiske med pappa Veldig koselig å fiske ja Pappa er ikke med da, bare låner snekka hans Men blåste såpass i går at vi droppet fiskingen da Jeg er nok heller ikke den født fisker.. liker ikke å spise den, og synes så synd på den at jeg bare slipper den ut igjen! Bra at TR fungere som hun skal (sånn, nå har hun bevist at hun kan, så nå kan hun stikke av igjen... i 9 mnd..). Har du hatt lapraskopi? Skal inn i september jeg (forhåpentligvis trengs det ikke, men...), og gruer meg veldig... Jaja... kos deg på fisketur! det er jo synd på den stakkars fisken som ikke får treffe mammaen eller vennene sine igjen da Håper virkelig tanta har planer om å holde seg veldig langt borte fra meg fremover nå ja Ikke hatt lapraskopi nei, men blir vel noe sånt når vi sendes videre til høsten tenker jeg Gjør det vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #1423 Del Skrevet 17. juli 2009 Ble ikke noe fisketur på oss i går alikevel. Blåste såpass at vi droppet turen og tok heller en tur på brygga å spise sushi Deilig iss, kipa og jeg Etter bryggeturen dro vi hjem til meg å satt å skravlet til sene kveld før iss kjørte hjem og jeg og kipa la oss. Tidlig oppe i dag siden kipa måtte kjøre tidlig og jeg hadde lovet å kjøre tante til frisøren Frisøren ligger ikke så langt unna der iss bor, så da ble det en tur innom der for litt kaffe og skravling Så nå er jeg endelig hjemme igjen og tenkte legge meg ut litt på verandaen Blåser litt, så håper det er deilig der nå! Enda en bivirkning kommet....kvalm....mener ikke jeg har vært plaget med det på de andre kurene, men i dag har jeg vært kvalm siden jeg sto opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. juli 2009 #1424 Del Skrevet 17. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. juli 2009 #1425 Del Skrevet 17. juli 2009 Fisketur med gode venninner er heller ikke til å forakte Eller bryggetur for den saks skyld ********* Så et teit spørsmål fra en uvitende sjel Hva er forskjell på enkel og dobbel pergo :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #1426 Del Skrevet 17. juli 2009 Fisketur med gode venninner er heller ikke til å forakte Eller bryggetur for den saks skyld ********* Så et teit spørsmål fra en uvitende sjel Hva er forskjell på enkel og dobbel pergo :klø: Får håpe vi får til i allefall en fisketur i løpet av sommeren da Er sååå koselig å sitte sånn å fiske og skravle Forskjellen på enkel og dobbel pergo er at ved enkel tar man en tablett hver dag i 5 dager, og dobbel tar man to Skal vel gi dobbel effekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #1427 Del Skrevet 17. juli 2009 Deilig og varmt i dag, så har sittet ute på verandaen i min nye solstol og kost meg Fått skikkelig farge i dag altså! Deilig Etter soling gikk jeg en tur til svigers og har sittet der en liten stund og drukket kaffe I kveld skal vi å se på huset til et vennepar. De har overtatt huset i dag, så blir spennende å se hvordan det ser ut der De har kjøpt hus ikke så langt fra oss, koselig at det kommer fler ut på landet til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. juli 2009 #1428 Del Skrevet 17. juli 2009 Deilig med sol og ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #1429 Del Skrevet 18. juli 2009 Deilig med sol og ferie Ja i går var det helt nydelig Men i dag... hva skjedde med solen som var her i går da :klø: i dag....sovet skikkelig dårlig i natt. En sambo som har lagt helt inntil meg/armer og bein rundt meg i hele natt, blandet med solstekt kropp, hetetokter og varmt ute gir ingen god søvn Så nå tenkte jeg gå å legge meg litt igjen for å få sovet litt i allefall Skal ut med båten om noen timer. Skal på konsert i kveld, så skal kjøre båten dit da, men først en tur til strømstad for å spise litt tenkte vi Ikke meldt spes bra vær da, men vi har kalesje, så det går nok bra Ser ut som om jeg skal få de fleste bivirkningene på pergo denne gangen altså De andre gangene har det stort sett bare vært hetetokter, men nå er det kvalme, hodepine, hetetokter, litt synsforstyrrelser i går kveld og masse buksmerter Håper virkelig dette blir siste gangen med pergo Nå er jeg lei og går konstant å er redd for at dette ikke skal virke Var veldig rolig i førsten synes jeg da, men liker ikke disse buksmertene.... Nok syt og klaging....god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 18. juli 2009 #1430 Del Skrevet 18. juli 2009 Vi får virkelig håpe at all Pergobruken gir fantastiske resultater, det bør det jammen når du må gå gjennom alt dette. I enden av tunnelen er det forhåpentligvis en liten du får se. Konsert i kveld høres topp ut, båttur også. Vi avventer været for å se om vi reiser på besøk over fjorden til bror eller om de kommer hit en tur. Koselig blir det uansett! God helg, Lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #1431 Del Skrevet 18. juli 2009 Vi får virkelig håpe at all Pergobruken gir fantastiske resultater, det bør det jammen når du må gå gjennom alt dette. I enden av tunnelen er det forhåpentligvis en liten du får se. Konsert i kveld høres topp ut, båttur også. Vi avventer været for å se om vi reiser på besøk over fjorden til bror eller om de kommer hit en tur. Koselig blir det uansett! God helg, Lucky! Får virkelig håper det er en som venter i enden av denne veien ja Blir bra med konsert ja, regner nå, så litt usikker på om det blir båt eller bil. Sambo vil gjerne kjøre båt, så vi får se Koselig med besøk av bror og familie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juli 2009 #1432 Del Skrevet 18. juli 2009 masse på stakkar Lucky? med alle bivirkningane. Dumt at det skal vera så vanskelig! Denne gongen bør det virkelig klaffa! Ellers høyrest det ut som du har fine dagar! *sende litt din veg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. juli 2009 #1433 Del Skrevet 18. juli 2009 Dette SKAL være siste gang med Pergo ja - i alle fall i denne omgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juli 2009 #1434 Del Skrevet 18. juli 2009 Håper dere får en bra konsert *krysser fingrene for en Pergo baby* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #1435 Del Skrevet 19. juli 2009 masse på stakkar Lucky? med alle bivirkningane. Dumt at det skal vera så vanskelig! Denne gongen bør det virkelig klaffa! Ellers høyrest det ut som du har fine dagar! *sende litt din veg* Ja disse bivirkningene er noe dritt Men det viser vel bare at kuren funker kanskje?? *prøver å overbevise meg selv* Deilig med ferie nå ja, send gjerne mer sol hitover Dette SKAL være siste gang med Pergo ja - i alle fall i denne omgang Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #1436 Del Skrevet 19. juli 2009 Håper dere får en bra konsert *krysser fingrene for en Pergo baby* Konserten var veldig bra! Koste oss tross det dårlige været da Takk for fingerkryssing! Vil ha pergobaby nå ja Da er det søndag og tre uker igjen med ferie! Deilig Hadde det veldig koselig på konsert i går da Kjørte båt sammen med broren til sambo og dama hans. Var ikke hjemme før kl fire i natt da, så litt sliten i dag.... Sambo har bursdag til uka, så i dag kommer mamma og pappan min og sambo sine foreldre hit på kaffe Orker ikke noe stort bursdagsopplegg i år, så da blir det kun kaffe med foreldre Sambo synes det er helt supert å slippe også da, så da er det like greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. juli 2009 #1437 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja disse bivirkningene er noe dritt Men det viser vel bare at kuren funker kanskje?? *prøver å overbevise meg selv* Deilig med ferie nå ja, send gjerne mer sol hitover for kur som virkar. Kuren har nå virka på deg tidligare også, så kvifor ikkje fungera sånn heilt på ordentlig denne gongen? I dag har eg dessverre inga sol å senda deg. Men om du vil ha ei regnskur, har eg maaaaange å tilby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #1438 Del Skrevet 19. juli 2009 for kur som virkar. Kuren har nå virka på deg tidligare også, så kvifor ikkje fungera sånn heilt på ordentlig denne gongen? I dag har eg dessverre inga sol å senda deg. Men om du vil ha ei regnskur, har eg maaaaange å tilby. Ja hvorfor skal den ikke virke denne gangen liksom Håper virkelig den gjør det, men klarer liksom ikke å være 100% positiv lenger jeg altså Har vært litt sol her i dag da, men ingen regn så langt, men ser ut som om det kommer litt om ikke så altfor lenge.... Da har kaffebesøket dratt hjem igjen Koselig med besøk av mams og paps da Svigers også da, men de ser jeg jo mye oftere.... Mamma og pappa har vært ute å reist og jeg fikk ny parfyme (som jeg hadde bestilt da ) http://www.esthetique.no/Merkeguide/Clean/859968000689/ Den lukter helt fantastisk :rødme: Nå er sambo i vei for å leie film og jeg inntar snart sofaen I morgen skal jeg ha klumpen noen timer, så det blir koselig! Vet ikke helt hva vi skal finne på enda da, men tenkte kanskje prøve å ta han med på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. juli 2009 #1439 Del Skrevet 19. juli 2009 Kanskje jeg må sniffe på den mens jeg er på ferie? Hørtes god ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #1440 Del Skrevet 19. juli 2009 Kanskje jeg må sniffe på den mens jeg er på ferie? Hørtes god ut! Ja den er veldig god. Hadde ikke hørt om den før jeg, men så lukta jeg den på kipa her om dagen og falt helt for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå