honning Skrevet 11. juli 2009 #1401 Del Skrevet 11. juli 2009 Hurra for tantebesøk og pergo Håper dere får laga dere en liten bebis i ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. juli 2009 #1402 Del Skrevet 11. juli 2009 så bra at det er noen som jubler over tantebesøk også... hehe. Det ER jo faktisk en fin ting med sykluser og bevis på at vi er fruktbare og alt fungerer som det skal. Hurra for den kvinnelige syklus!! (og så er det ekstra gøy når syklusen stopper opp en 9 mnd av og til da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. juli 2009 #1403 Del Skrevet 12. juli 2009 Endelig ferie - og så tantebesøk i tillegg, då gitt. Denne gongen skal det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 12. juli 2009 #1404 Del Skrevet 12. juli 2009 Gøy, vennen!!! (egentlig litt spesielt at vi masse-jubler for at Lucky har fått mensen, men men). Gleder meg til å se deg snart! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #1405 Del Skrevet 15. juli 2009 Hurra for tantebesøk og pergo Håper dere får laga dere en liten bebis i ferien! Veldig deilig at kroppen er klar igjen, så da får vi bare krysse alt vi har for at sommeren blir fruktbar så bra at det er noen som jubler over tantebesøk også... hehe. Det ER jo faktisk en fin ting med sykluser og bevis på at vi er fruktbare og alt fungerer som det skal. Hurra for den kvinnelige syklus!! (og så er det ekstra gøy når syklusen stopper opp en 9 mnd av og til da..) Ja her jubles det over alt mulig Ene dagen er det h..... tante og andre ganger er den hjertelig velkommen Sånn som denne gangen Håper den har planer om å stoppe opp i ca 9mnd nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #1406 Del Skrevet 15. juli 2009 Endelig ferie - og så tantebesøk i tillegg, då gitt. Denne gongen skal det gå. Ja mye gleder om dagen Ikke det at ferie og tantebesøk er en god sammensetning da, men bare glad kroppen er klar igjen jeg Håper virkelig det går denne gangen ja! Gøy, vennen!!! (egentlig litt spesielt at vi masse-jubler for at Lucky har fått mensen, men men). Gleder meg til å se deg snart! Klem Ja jubler for mye rart her inne se Denne gangen var mensen veldig velkommen da, så da gjorde det jo ingenting at den kom Gleder meg til å se deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #1407 Del Skrevet 15. juli 2009 Da er jeg endelig på nett igjen!!! Etter en time med telenor på øret, så fikk vi det til Begynte å få rimelig store kg abstinenser nå altså Har vel egnetlig ikke skjedd stort her siden sist da, men nyter ferien og har brukt de første dagene til opprydning og vasking i huset. På langt nær ferdig da, men har i allefall begynt I dag har jeg vært en tur i byen og shoppet litt og så hos stikkedamen etterpå Skal tilbake igjen neste torsdag da, så blir el ca rundt neste helg så det passer bra Begynte på dobbel pergo i går, så da får vi håpe den gjør susen for oss denne gangen Nå trengs en oppdateringsrunde..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. juli 2009 #1408 Del Skrevet 15. juli 2009 Håper pergo gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #1409 Del Skrevet 15. juli 2009 Håper pergo gjør susen Ja håper virkelig det! Ellers blir det viderehenvisning til ivfl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1410 Del Skrevet 16. juli 2009 Da var hetetoktene i gang igjen Kjente det litt i går, men har ikke tall på hvor mange ganger jeg har våknet gjennomsvett i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. juli 2009 #1411 Del Skrevet 16. juli 2009 Håper det gir resultater denne gangen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. juli 2009 #1412 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er også plaget av hetetokter under pergoen. Føler meg så dum på jobb når de setter igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1413 Del Skrevet 16. juli 2009 Håper det gir resultater denne gangen da! Ja håper virkelig det Jeg er også plaget av hetetokter under pergoen. Føler meg så dum på jobb når de setter igang Føler meg veldig rar når jeg sitter rolig og bare svetter Lurer på hva de på jobben tenker jeg Hetetokter er jo ikke den værste bivirkningen da, men slitsom nok den også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 16. juli 2009 #1414 Del Skrevet 16. juli 2009 Så deilig at du har ferie! Det er sikkert godt å få gjort unna litt i huset de første dagene, så trenger du ikke tenke på det resten av ferien. Skal dere ut på noe morsomt? Jeg lukter bebis her i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1415 Del Skrevet 16. juli 2009 Så deilig at du har ferie! Det er sikkert godt å få gjort unna litt i huset de første dagene, så trenger du ikke tenke på det resten av ferien. Skal dere ut på noe morsomt? Jeg lukter bebis her i løpet av sommeren Ja superdeilig med ferie nå! Deilig å få ordnet litt hjemme ja, det trengs virkelig Har egentlig ingen planer, bare tar ting som det kommer egentlig. Blir det fint vær, drar vi ut med båten...blir det dårlig, så reiser vi nok vekk noen dager Kommer oss ikke så langt i vei da, skal i barnedåp, bryllup og bryllupsfest på tre helger Lukter du bebis Håper jeg kan stole på luktesansen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juli 2009 #1416 Del Skrevet 16. juli 2009 Høres deilig ut med en slik ferie Bare ta ting som det kommer Min siste ferieuke har jeg 3 ulike reisemål, ikke snakk om at jeg blir uthvilt Trenger nok noen ekstra dager for å komme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1417 Del Skrevet 16. juli 2009 Høres deilig ut med en slik ferie Bare ta ting som det kommer Min siste ferieuke har jeg 3 ulike reisemål, ikke snakk om at jeg blir uthvilt Trenger nok noen ekstra dager for å komme meg. 3 ulike reisemål på en uke Får ta en ekstra ferieuke bare til å komme deg igjen du da Veldig deilig å ta ting på sparket ja, sambo har ikke ferie ennå, så bare jeg som er hjemme denne og neste uke da Deilig med tid til å slappe av og lade batteriene også I kveld ser det jammen ut til at vi får til en aldri så liten fisketur med båten til pappa Kipa kommer og håper iss kommer seg hjem så hun rekker også Ikke spesielt glad i å spise den fisken jeg da, men vi har det alltid veldig koselig når vi fisker da Ellers må jeg bare reklamere for aliminiumklorid altså! Makan til deodorant! Jeg er en veldig varm person og har alltid svettet mye, men med denne er det null og niks Svir noe forferdelig når den tas på da, men skal kun brukes en til to ganger i uken, så det er absolutt verdt smertene Nå skal jeg prøve å få tatt et tak i stuen tenkte jeg.... energi kom til meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. juli 2009 #1418 Del Skrevet 16. juli 2009 Er det her du holder til innimellom "datene" våre hos stikkedama? Jammen meg på tide at jeg fikk somla meg inn i dagboka di nå. Du har min fulle sympati når det gjelder pergo, bivirkninger og annet sånt. Er kjempeslitsomt. Håper det hjelper med pergo da, for da er det jo absolutt verdt det Kos deg på fisketur! Du er tydeligvis motsatt av meg, for jeg hater fisketurer men steker gjerne makrell når mannen kommer hjem med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juli 2009 #1419 Del Skrevet 16. juli 2009 Koselig med fiske tur med faren din Er veldig glad i både slike turer og fisken jeg Savner sommer og makrellfiske med pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 16. juli 2009 #1420 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er nok heller ikke den født fisker.. liker ikke å spise den, og synes så synd på den at jeg bare slipper den ut igjen! Bra at TR fungere som hun skal (sånn, nå har hun bevist at hun kan, så nå kan hun stikke av igjen... i 9 mnd..). Har du hatt lapraskopi? Skal inn i september jeg (forhåpentligvis trengs det ikke, men...), og gruer meg veldig... Jaja... kos deg på fisketur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå