Gjest Fisk73 Skrevet 8. juli 2009 #1381 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan vel ikke ha bare ett bryllup neste sommer?? Sleng dere på Neste år?!?! :dåne: Jeg var sikker på at det var i ÅR jeg.... Var litt imponert over hvor kjapt det skulle skje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #1382 Del Skrevet 9. juli 2009 Så bra at kirka var ledig den dagen dere ville. Og hurra for bare 3 dager til ferie! Jeg har ferie denne uka her, og det er sååå deilig! Veldig glad for at kirken var ledig ja Kunne nok ikke ringt så mye seinere for det skal allerede være ett bryllup til i den kirken den dagen Høres deilig ut med ferie nå ja, i morgen på denne tiden har jeg det også! for ledig kirke! Håper alt går på skinner i resten av planleggingen også - både for meg og deg! Ja mye som skal planlegges fremover, så godt vi har et år på oss Tenker du å lage bryllupsdagbok eller? Neste år?!?! :dåne: Jeg var sikker på at det var i ÅR jeg.... Var litt imponert over hvor kjapt det skulle skje.... Nei får nok vente ett år til...hadde nok blitt litt knapt med tid å planlagt alt på en mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #1383 Del Skrevet 9. juli 2009 1 dag igjen til ferie!! Tordnet og lynet her i går og rasultatet av det ble at nettverkskortet på pcen røyk Men service mannen kom hjem hit i går kveld og fikk fikset et nytt nettverkskort, så nå er alt i orden igjen Bare en dag igjen til ferie!! Det skal bli deilig Tatt min siste pille med provera i dag, så nå er det bare å vente på at tanta skal dukke opp Håper hun kommer veldig snart! Skal til stikkedamen etter jobben i morgen, så håper hun kan hjelpe til med å lokke frem tanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. juli 2009 #1384 Del Skrevet 9. juli 2009 for snart ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #1385 Del Skrevet 9. juli 2009 for snart ferie! Ja det skal bli såååå deilig! Har ikke hatt ferie siden i fjor sommer, så disse fire ukene skal virkelig nyyyytes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. juli 2009 #1386 Del Skrevet 9. juli 2009 Snart ferie Så lite ferie selv at jeg må glede meg på andres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #1387 Del Skrevet 9. juli 2009 Snart ferie Så lite ferie selv at jeg må glede meg på andres vegne trøtt i dag...sovet nesten to timer etter jobb nå og er helt skutt... Hadde det ikke regnet hadde jeg nok hatt godt av å gå ut en tur, men vet ikke om jeg gidder det når det regner rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. juli 2009 #1388 Del Skrevet 9. juli 2009 Snart ferie på oss!!! Da skal vi treffes masse og kose oss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. juli 2009 #1389 Del Skrevet 9. juli 2009 Så bra med ferie i sikte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 10. juli 2009 #1390 Del Skrevet 10. juli 2009 Så deilig med ferie !!! Håper du får en kjempefin sommer !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. juli 2009 #1391 Del Skrevet 10. juli 2009 Ikke mange timer igjen nå Ha en flott ferie når den begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. juli 2009 #1392 Del Skrevet 10. juli 2009 Ha en herlig start på ferien! Håper du får godvær, deilig avslapping, nye opplevelser og masse, masse mere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 10. juli 2009 #1393 Del Skrevet 10. juli 2009 Snart ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. juli 2009 #1394 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Lenge siden jeg har lagt igjen spor her inne nå. Og hva ser jeg!!! gratulerer så masse med satt bryllupsdato!!! Endret 10. juli 2009 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. juli 2009 #1395 Del Skrevet 11. juli 2009 gooood ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #1396 Del Skrevet 11. juli 2009 Snart ferie på oss!!! Da skal vi treffes masse og kose oss!!! Ja nå er det ferie!!v Deilig Så bra med ferie i sikte Ja det er helt fantastisk og virkelig velfortjent Så deilig med ferie !!! Håper du får en kjempefin sommer !!! Ja det skal bli deilig med noen uker nå Håper sommeren blir fruktbar for både deg og meg Ikke mange timer igjen nå Ha en flott ferie når den begynner Takk for det Skal bli godt med ferie nå kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #1397 Del Skrevet 11. juli 2009 Ha en herlig start på ferien! Håper du får godvær, deilig avslapping, nye opplevelser og masse, masse mere! Takk for det Blir skikkelig deilig med ferie nå altså Snart ferie Helt fantastisk Lenge siden jeg har lagt igjen spor her inne nå. Og hva ser jeg!!! gratulerer så masse med satt bryllupsdato!!! Takk for det Ja her går det unna Blir moro med bryllupsplanlegging fremover nå ja gooood ferie Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #1398 Del Skrevet 11. juli 2009 Dumme nettet mitt virker ikke igjen Kommer fra telenor på tirsdag å skal sjekke linjen, så håper de finner ut av det da Nå har jeg tatt med meg pcen hjem til iss og sitter her å oppdaterer meg. Sambo har utdrikningslag for en kompis hjemme hos oss, så da rømte jeg huset Og ikke minst! Ferie og tantebesøk Var hos stikkedama etter jobben i går og begynte å blø litt i går kveld og masse i dag! Da blir det pergostart igjen på tirsdag Denne gangen må det da gå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. juli 2009 #1399 Del Skrevet 11. juli 2009 for både ferie og tantebesøk. Da satser vi på at det går veien nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #1400 Del Skrevet 11. juli 2009 for både ferie og tantebesøk. Da satser vi på at det går veien nå Ja det hadde vært helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå