Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er med på å juble over 4 dager igjen til ferie :bolledeig:

Kos deg masse med venninnebesøk i kveld!!

:bolledeig:

Det skal jeg gjøre vet du ;)

Er ikke lenge til ferie nå nei. Blir dere lenge borte?

Nei det skal bli deilig! Skal ikke reise noe sted nå tenkte vi, men hvis det ikke blir noe sommervær må vi ta oss en tur bort litt :) Håper på å kunne bruke båten mest mulig da :)

Skal på tur med jobben i august da, langhelg til dublin ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:bolledeig:

Det skal jeg gjøre vet du ;)

Nei det skal bli deilig! Skal ikke reise noe sted nå tenkte vi, men hvis det ikke blir noe sommervær må vi ta oss en tur bort litt :) Håper på å kunne bruke båten mest mulig da :)

Skal på tur med jobben i august da, langhelg til dublin ;)

Satser på været holder seg da, utrolig godt å bare være hjemme i ferie også. Må ærlig talt si jeg angrer litt på at jeg ikke skal ha mer ferie i sommer, men jeg får trøste meg med at jeg får lenger tid med vesla når hun kommer.

Så moro med jobbtur da ;) Er ikke lenge til august heller så ;)

Skrevet
Satser på været holder seg da, utrolig godt å bare være hjemme i ferie også. Må ærlig talt si jeg angrer litt på at jeg ikke skal ha mer ferie i sommer, men jeg får trøste meg med at jeg får lenger tid med vesla når hun kommer.

Så moro med jobbtur da ;) Er ikke lenge til august heller så ;)

Ja du får jo et helt år hjemme snart du ;) Det blir nok deilig tenker jeg :)

Jeg skal ha fire uker ferie, så jobbe to dager og så drar vi i vei med jobben, så blir mye ferie på meg i år. Føler at det blir veldig godt altså ;)

Skrevet

:bolledeig: 3 dager igjen til ferie!! :bolledeig:

Skjønner ikke hva som går av meg om dagen....forsov meg i dag igjen :sjenert: Våknet halv åtte og skulle begynne på jobb halv åtte... Gikk bra i dag også da, men litt flaut å klare å forsove seg to dager på rad da :fnise: Har ikke forsovet meg på mange år liksom....

Ellers gikk det bra hos legen i dag. Fikk resept på de pillene jeg hadde sist jeg var ute å fløy, så håper de virker like bra denne gangen :) Fikk også bestilt meg time hos han til å ta en føflekk jeg har hatt planer å ta i mange år :) Fikk time til den 23.september da, greit å slippe å tenke på å ikke kunne bade eller sole seg i sommer liksom ;)

Koselig med besøk i går kveld, satt å skravlet til halv tolv, så fikk ikke gjort så mye annet her hjemme i går da, så må ta et skikkelig tak her nå i kveld :)

Og ikke minst! Kirken er ledig 7.august :bolledeig: Så da blir det 7.augst kl 14.30 :) Spennende!! Det eneste var at hun var litt usikker på om hun hadde prest da...er en prest som er i den kirken annenhver søndag og i en annen annenhver søndag. Den andre kirken skulle ha to bryllup den dagen så han måtte være der. Så hun skulle sjekke opp når de kom tilbake fra ferie om hun fikk tak i en prest :) Men får hun ikke tak i det, så får vi tak i en ;) Kirken har vi i allefall :)

Skrevet

Så flott at datoen dere ønsket var ledig! Da er det jo bare å begynne å planlegge da? :nigo: Har dere begynt å tenke litt på hvordan dere vil ha det?

Skrevet
Så flott at datoen dere ønsket var ledig! Da er det jo bare å begynne å planlegge da? :nigo: Har dere begynt å tenke litt på hvordan dere vil ha det?

Ja det var jo helt supert ;) Har ikke begynt med seriøs planlegging nei, men jeg tenker jo hele tiden jeg :fnise: Blir spennende!!

Skrevet

Jippi!!! :bryllup:

Gjett hvem som har skrevet ned datoen i boka allerede ?! :duskedame:

hmm... Føler nesten at jeg gleder meg mer til dette enn mitt eget bryllup. Hadde liksom ikke så mye å planlegge jeg, og kunne ikke dele gleden med noen, så jeg får ta det igjen nå, og dele gleden med deg!

Smask

Skrevet

Så koselig det var her da! Ferie og kirke og alle greier. :fnise:

:klemmer:

Skrevet

Kjekt med ledig kirke! :)

Ja det var jo helt supert at det var ledig :tommelsmil:

hmm... Føler nesten at jeg gleder meg mer til dette enn mitt eget bryllup. Hadde liksom ikke så mye å planlegge jeg, og kunne ikke dele gleden med noen, så jeg får ta det igjen nå, og dele gleden med deg!

Smask

:fnise: Nydelig du vennen :) Blir spennende med planlegging fremover ja, Veldig koselig at du har lyst å være med å planlegge :klemmer:

Null energi i dag....uff...ikke fått gjort stort her hjemme :( Mest lyst til å bare gå å legge meg egentlig... Men men, får vel prøve å få gjort noe før jeg legger meg :)

I morgen kommer mamma og pappa på middag! Det blir koselig :)

Skrevet
Så koselig det var her da! Ferie og kirke og alle greier. :fnise:

Ja her er det koselig om dagen synes jeg :) Deilig med litt fokus vekk fra prøvingen en liten stund i allefall ;) Blir fort litt mer positivitet her inne da :fnise:

Skrevet

Smask

:bolledeig: Endelig er fokuset borte fra meg!!

:ler:

Gleder meg masse masse!!! :hoppe:

Skrevet
:bolledeig: Endelig er fokuset borte fra meg!!

:ler:

Gleder meg masse masse!!! :hoppe:

Kan vel ikke ha bare ett bryllup neste sommer?? Sleng dere på :fnise:

Skrevet

så koselig å lese om bryllupsforberedelser.... jeg har stor tro på at "ikke-baby-obsession" lager mer baby enn det motsatte.... godt med andre ting og tenke på også! (jeg selv har lagt baby litt på hylla, iallfall i tankene mine.. og tenker nå på sunnhet og helse.. min nye obsession).. tenker det kunne vært verre, hihi..

deilig at du snart får ferie da! ;)

Skrevet
så koselig å lese om bryllupsforberedelser.... jeg har stor tro på at "ikke-baby-obsession" lager mer baby enn det motsatte.... godt med andre ting og tenke på også! (jeg selv har lagt baby litt på hylla, iallfall i tankene mine.. og tenker nå på sunnhet og helse.. min nye obsession).. tenker det kunne vært verre, hihi..

deilig at du snart får ferie da! ;)

Ja vi får håpe de ryktene stemmer da, så kanskje det blir en liten baby i tillegg ;) Merker jeg har en mer avslappet holding akkurat nå egentlig, men det er jo ikke noe jeg får gjort fra eller til slik situasjonen er nå uasnett ;)

Burde kanskje tenkt mer på sunnhet og helse jeg også :fnise:

Skal bli veldig deilig med ferie nå ja :) Har ikke hatt ferie siden i fjor sommer, kun hatt de vanlige helligdagene bare, så dette skal bli godt :)

Skrevet
Kan vel ikke ha bare ett bryllup neste sommer?? Sleng dere på :fnise:

Ja du synes vel det :fnise:

Nei du skal få all oppmerksomheten på egenhånd!! :bolledeig:

Skrevet
Ja du synes vel det :fnise:

Nei du skal få all oppmerksomheten på egenhånd!! :bolledeig:

Er jo mange fine datoer til sommeren da :sjenert:

Takler ikke så mye oppmerksomhet vet du :fnise:

Skrevet

Så bra at kirka var ledig den dagen dere ville. :hoppe:

Og hurra for bare 3 dager til ferie! Jeg har ferie denne uka her, og det er sååå deilig! :nigo:

Skrevet
:duskedame: for ledig kirke! Håper alt går på skinner i resten av planleggingen også - både for meg og deg! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...