Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Hei Lucky?

Er herlig med en rolig kveld hjemme iblant. Absolutt lov å snike seg tidligere hjem, og hvertfall når dere var der en time før tida ;)

Ha en fin kveld med lesing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lucky?

Er herlig med en rolig kveld hjemme iblant. Absolutt lov å snike seg tidligere hjem, og hvertfall når dere var der en time før tida ;)

Ha en fin kveld med lesing!

Ja det var det jeg synes også :fnise: Var bare gamlinger igjen der også, og så liker jeg ikke marsipankake heller, så da var det ikke noe å vente på :sjenert::fnise: Fikk jordbær og is etter maten da, så fått kvota mi egentlig ;)

Har ikke kommet meg i seng ennå....så får se hvordan det går med lesingen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt. Så dumt å lese at tanta fortsetter å tulle sånn. Håper det blir orden på kroppen din snart, nå er det på tide. :regler:

Ha en fin kveld, Lucky?vennen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har flotte dagar i :sol:-skinet. Nå gjenstår berre tantebesøket (eller tantestopp i eit tosifra antall månader :lur: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt. Så dumt å lese at tanta fortsetter å tulle sånn. Håper det blir orden på kroppen din snart, nå er det på tide. :regler:

Ha en fin kveld, Lucky?vennen. :klemmer:

Ja håper kroppen kommer på bedre tanker snart ;) Ser nok ut til at det blir provera start i morgen i allefall...

Ha en fin kveld du også vennnen :klemmer:

Ser ut som du har flotte dagar i :sol:-skinet. Nå gjenstår berre tantebesøket (eller tantestopp i eit tosifra antall månader :lur: ).

Ja koser meg masse i det fine været :) Elsker sommeren! Kunne tenkt meg et tantebesøk snart ja, så jeg kan begynne på pergoen snart :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det kvelden igjen a gitt ;)

Etter jobben i dag dro jeg ut på en liten shoppingrunde :) Deilig ;)

Så var det en tur innom iss, for så å dra i bursdag til en kusine :) Koselig! Etter bursdagen dro jeg innom iss igjen :fnise: Ikke så ofte jeg har tid til å besøke iss, så da må jeg jo gjøre det ofte når jeg først har tid ;) Kusine bor i nabogaten til iss, så måtte jo stoppe når jeg kjørte forbi ;)

Sambo jobber i kveld/natt også, så blir alene legging i kveld også.... jaja godt det ikke er el i disse tider ;)

Ikke noe tantebesøk i dag, så da blir det provera start i morgen :) Blir spennende og håper jeg slipper unna bivirkningene i allefall :)

Må bare reklamere litt for min nye deodorant....aliminiumklorid :) Jeg svette mye, men etter jeg begynte å bruke den er jeg så og si helt tøff under armene, og det er fantastisk deilig!!! Skal tas på 1-2 ganger i uken...svir veldig når man har tatt det på da, men absolutt verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tåler ikke aluminiumklorid jeg. :forvirret:

Skulle ønske jeg gjorde det i disse svette dager! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler ikke aluminiumklorid jeg. :forvirret:

Skulle ønske jeg gjorde det i disse svette dager! :ler:

Brukt det en gang før også, men da fikk jeg skikkelig sår under armene :( Men ville gi det en sjangse til nå og ser ut som om det går bedre denne gangen :)

Veldig deilig i dissse svettedager ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::hjerte: Sjekk tickeren min a :hjerte::bolledeig:

Ikka akkurat noe romantisk frieri da, men sambo er ikke særlig romantisk :fnise: Har snakket om den datoen en stund da, men når vi spiste middag i dag sa sambo at jeg snart måtte se å bestille den kirken da, så da får jeg ringe kirken i løpet av de nærmeste dagene å booke 7.august :)

Nå i juli er det fire år siden vi forlovet oss da, så da er det jo virkelig på tide :)

Håper bare vi rekker å lage å få ut en liten :babysmokk: før neste sommer da..

:hjerte:

:hjerte::hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerte::hjerte:

:hjerte:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::hjerte: Sjekk tickeren min a :hjerte::bolledeig:

Ikka akkurat noe romantisk frieri da, men sambo er ikke særlig romantisk :fnise: Har snakket om den datoen en stund da, men når vi spiste middag i dag sa sambo at jeg snart måtte se å bestille den kirken da, så da får jeg ringe kirken i løpet av de nærmeste dagene å booke 7.august :)

Nå i juli er det fire år siden vi forlovet oss da, så da er det jo virkelig på tide :)

Håper bare vi rekker å lage å få ut en liten :babysmokk: før neste sommer da..

Gratulerer så mye Lucky?!!!!! :nigo:

Så koselig å ha en dato og et bryllup å se fram til! Bare å si fra om du trenger å kjøpe brudekjole, så har jeg en til salgs her ;) Hehe. Jeg fikk ikke heller noe romantisk frieri, men det gjør ingenting syns jeg. Er jo ikke frieriet som er viktigst :fnise:

Krysser fingrene for at dere får laget og fått ut en liten :babysmokk: innen august neste år!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med forlovelse! Håper dere rekker å feire bryllup med en liten :babysmokk: på et par mnd ;) Evnt at du blir en høygravid brud :fnise: Vet ikke hva som er å foretrekke jeg?

Håper det blir dreis på den syklusen din snart, så dere får satt i gang med produksjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Lucky?!!!!! :nigo:

Så koselig å ha en dato og et bryllup å se fram til! Bare å si fra om du trenger å kjøpe brudekjole, så har jeg en til salgs her ;) Hehe. Jeg fikk ikke heller noe romantisk frieri, men det gjør ingenting syns jeg. Er jo ikke frieriet som er viktigst :fnise:

Krysser fingrene for at dere får laget og fått ut en liten :babysmokk: innen august neste år!!!

Takk for det :) Blir spennende og deilig å ha noe positivt å se frem til også :) Er jo ikke frieriet som er det viktigste nei, har jo tross alt vært sammen i 10 år nå snart....

Kjole trenger jeg jo! Send gjerne et bilde på pm hvis det går ;)

Hvis det blir klaff på første pergo nå, så er det jo muligheter for å bli ferdig med babyprosjektet før bryllupet i allefall :fnise:

Gratulerer Lucky :)

Tusen takk vennen :klemmer:

Gratulerer så mye med forlovelse! Håper dere rekker å feire bryllup med en liten :babysmokk: på et par mnd ;) Evnt at du blir en høygravid brud :fnise: Vet ikke hva som er å foretrekke jeg?

Håper det blir dreis på den syklusen din snart, så dere får satt i gang med produksjonen!

Forlovelsen skjedde for fire år siden...men takk :fnise: Håper babyprosjektet blir ferdig før august ja, hvis ikke kan man jo gifte seg med mage eller rett og slett utsette bryllupet :) Vi får se hva året bringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart 10 års jubileum på dere også :rødme:

Ja tiden flyr ;) Dere vært sammen i 10 år også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hygglig med frieri, selv om det ikke ble så rommlemantisk.

Så lenge han ikke ringte fra jobben og ga beskjed om datoen, så får du være fornøyd. :ler:

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin ticker!

Takk :klemmer:

Hygglig med frieri, selv om det ikke ble så rommlemantisk.

Så lenge han ikke ringte fra jobben og ga beskjed om datoen, så får du være fornøyd. :ler:

:fnise: Skulle ikke forundret meg om han hadde gjort det helller da :fnise:

Så da får du holde av datoen vet du ;)

Deilig kveld, varmt og godt :) Kaffe og is med svigermor, vanning av blomster og plen og til slutt skravlings med svigerinne :)

Nå er det snart nattan....begynner seint i morgen, men vaskedama kommer halv åtte, så får ikke sovet så lenge alikevel :( Men men heller rent hus enn å sove lenge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...