Happy Feet Skrevet 18. juni 2009 #1261 Del Skrevet 18. juni 2009 Så bra du skal begynne på pergo igjen! Får satse på at dette er siste runden som resulterer i et lite vårbarn. Det skal det være og det skal det gjøre! Lykke til med taleskriving, hvis du ikke allerede er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1262 Del Skrevet 18. juni 2009 Så bra du skal begynne på pergo igjen! Får satse på at dette er siste runden som resulterer i et lite vårbarn. Det skal det være og det skal det gjøre! Lykke til med taleskriving, hvis du ikke allerede er ferdig. Ja veldig deilig å få klarsignal til pergoen igjen Orker ikke mange måneder med uastabile sykluser nå kjenner jeg Går for et vårbarn til deg og et til meg Ikke ferdig med talen nei....tror jeg skal gjøre resten i morgen, må tenke litt til Da er det snart nattan her kjenner jeg....må bare rydde litt grovt her hjemme for vaskedama kommer i morgen Blir en slitsom helg, så greit å samle all energi man kan få tak i! Ble ikke ferdig med talen i kveld, men har kommet godt i gang i allefall, så får gjøre den ferdig i morgen Så glad jeg fikk bestilt time til gyn i dag og at prøvingen ser lysere ut nå enn på lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. juni 2009 #1263 Del Skrevet 18. juni 2009 Går for et vårbarn til deg og et til meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. juni 2009 #1264 Del Skrevet 18. juni 2009 Syns du er tøff som skriver tale altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #1265 Del Skrevet 19. juni 2009 :rødme: Syns du er tøff som skriver tale altså! uff...som forlover har jeg nok ikke noe valg Men det går nok bra skal du se Har jo holdt noen taler før og vært toastmaster noen ganger Da er det fredag og bare noen timer til helg Jobben kaller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 19. juni 2009 #1266 Del Skrevet 19. juni 2009 Håper virkelig det blir en vårbaby på deg God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. juni 2009 #1267 Del Skrevet 19. juni 2009 Så bra at du har fått klarsignal til å begynne på pergo igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #1268 Del Skrevet 19. juni 2009 Håper virkelig det blir en vårbaby på deg God helg! Ja det hadde vært kjempestas Håper på en vårbaby til deg også da God helg til deg også Så bra at du har fått klarsignal til å begynne på pergo igjen Ja det er veldig bra Hadde liksom sett for meg en sommer med helt ville sykluser, men da slipper jeg jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #1269 Del Skrevet 19. juni 2009 Da var det endelig helg Vet ikke om det er så deilig da, for har nok å gjøre hele helgen tror jeg I kveld må jeg: -lakke negler på hender og føtter - nappe bryna - shave legger +++ - stryke skjorta til sambo - gjøre klar dress og alt sambo skal ha på seg - gjøre klart alt jeg skal ha på og med meg - vaske masse klær - skrive ferdig talen - kjøpe kort til brudeparet...helt glemt.... Sikkert mer også... Blir nok en lang dag i morgen, skal være hos frisøren halv ti! Men blir nok veldig koselig også da På søndag reiser jeg på kurs og kommer ikke hjem igjen før torsdags kveld. Så derfor må jeg vaske masse klær i dag, så jeg har noe å ha med meg Fått kjøpt inn pergo i dag da, så har jeg det klart dersom mensen skulle komme av seg selv i helgen eller mens jeg er på kurs....spotter fortsatt brunt i dag, så vet ikke om det er tegn på at mensen er på vei eller hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. juni 2009 #1270 Del Skrevet 19. juni 2009 Hei Lucky? Så bra at du snart kommer igang med pergo igjen!! Kos deg masse i bryllup i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 19. juni 2009 #1271 Del Skrevet 19. juni 2009 Ha en strålende helg og kose deg masse i bryllupet! God tur på kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #1272 Del Skrevet 19. juni 2009 Hei Lucky? Så bra at du snart kommer igang med pergo igjen!! Kos deg masse i bryllup i helga! Ja veldig deilig å snart være igang med prøvingen igjen Skal kose meg masse i morgen Ha en strålende helg og kose deg masse i bryllupet! God tur på kurs Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. juni 2009 #1273 Del Skrevet 19. juni 2009 Så bra at det ikke blir en sommer med ville sykluser Håper du får det strålende i bryllup God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #1274 Del Skrevet 19. juni 2009 Så bra at det ikke blir en sommer med ville sykluser Håper du får det strålende i bryllup God helg Ja ble veldig lettet etter gyn besøket i går Kjenner jeg har mer energi også, så det er deilig! Bryllup og helg blir nok veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. juni 2009 #1275 Del Skrevet 19. juni 2009 KOs deg i bryllup i morgen, og lykke til med talen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #1276 Del Skrevet 19. juni 2009 KOs deg i bryllup i morgen, og lykke til med talen Takk for det Jobber iherdig med talen nå Bruden har vært her i kveld, så ikke fått gjort så mye som jeg hadde planer om, så nå sitter jeg å prøver å få ferdig talen Ikke lett, men skal nok bli ferdig i løpet av natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #1277 Del Skrevet 20. juni 2009 Da er alt i boks Tror jeg i allefall Bilen er ferdig pakket med kjoler stæsj, baguetter er smurt til lunsj og champagnen er klar! Ble ferdig med talen til slutt også, tror den ble bra Nå kjører jeg snart til friøser og dagen er i gang! 1000 sommerfugler i magen nå... Rekker ingen dagbokrunde i dag Så god helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. juni 2009 #1278 Del Skrevet 20. juni 2009 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. juni 2009 #1279 Del Skrevet 20. juni 2009 Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. juni 2009 #1280 Del Skrevet 20. juni 2009 Lykke til i dag, kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå