Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1241 Skrevet 18. juni 2009 Hehe, jo, regner med det Hadde vært skikkelig kult om dere faktisk lyktes skikkelig denne gangen! Ja det hadde jo vært helt fantastisk Hvis ikke det skjer noe før september, så sender hun oss videre for ivf...så håper virkelig vi klarer dette nå
Gjest Fisk73 Skrevet 18. juni 2009 #1242 Skrevet 18. juni 2009 Får håpe dere slipper IVF. Greit at pergo også er en påkjenning for kroppen, men IVF synes mange er verre. Selv synes jeg pergo var verst, eller, overstimuleringen kunne jeg da ha styrt meg for, men ellers så har det ikke vært så ille.
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1243 Skrevet 18. juni 2009 Får håpe dere slipper IVF. Greit at pergo også er en påkjenning for kroppen, men IVF synes mange er verre. Selv synes jeg pergo var verst, eller, overstimuleringen kunne jeg da ha styrt meg for, men ellers så har det ikke vært så ille. Tror nok ivf kommer til å slite mer på kroppen enn pergoen har gjort ja Har heldigvis sluppet unna de største bivirkninger med pergoen tidligere, kun hetetokter egentlig og litt vektoppgang da Ble du overstimulert av pergoen? Hva skjedde da?
Gjest Fisk73 Skrevet 18. juni 2009 #1244 Skrevet 18. juni 2009 Tror nok ivf kommer til å slite mer på kroppen enn pergoen har gjort ja Har heldigvis sluppet unna de største bivirkninger med pergoen tidligere, kun hetetokter egentlig og litt vektoppgang da Ble du overstimulert av pergoen? Hva skjedde da? Nei... Hehe, formulerte meg litt skjevt her, alt var klart i mitt hode :gjeiper: Ble overstimulert av ivf... Jeg fikk innmari humørsvigninger av pergo, kvalme, hetetokter... Nektet å gå på det flere enn en gang jeg...
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1245 Skrevet 18. juni 2009 Nei... Hehe, formulerte meg litt skjevt her, alt var klart i mitt hode :gjeiper: Ble overstimulert av ivf... Jeg fikk innmari humørsvigninger av pergo, kvalme, hetetokter... Nektet å gå på det flere enn en gang jeg... Ikke lett å få skrevet alt riktig ned selvom det er riktig i hode Får håpe du slipper overstimulering denne gangen da. De passer vel godt på deg nå?Ikke noe moro med bivirkninger nei Har hatt tilsammen fem pergokurer jeg nå da, så dette blir min sjette
Gjest Fisk73 Skrevet 18. juni 2009 #1246 Skrevet 18. juni 2009 Hehehe, nei, noen ganger går det litt fort i svingene, selv om det ikke går like fort nå... Jeg hadde aldri maktet så mange pergokurer, da tror jeg jeg hadde blitt kastet ut av alle butikker i mils omkrets... Har fortsatt dårlig samvittighet overfor butikkdamen på obs bygg.... Nå tar jeg ingen medisiner, har jo egg på frys og skal sette inn i naturlig syklus.
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1247 Skrevet 18. juni 2009 Hehehe, nei, noen ganger går det litt fort i svingene, selv om det ikke går like fort nå... Jeg hadde aldri maktet så mange pergokurer, da tror jeg jeg hadde blitt kastet ut av alle butikker i mils omkrets... Har fortsatt dårlig samvittighet overfor butikkdamen på obs bygg.... Nå tar jeg ingen medisiner, har jo egg på frys og skal sette inn i naturlig syklus. ikke lett å styre disse humørsvingningene nei Håper dette blir min siste pergokur også Så du skal ha innsetning i naturlig syklus ja, spennende! Greit å slipper unna alle hormoner og sprøyter og sånt da
Gjest Fisk73 Skrevet 18. juni 2009 #1248 Skrevet 18. juni 2009 Krysser fingrene for at du slipper flere runder med pergo ja! Må ta en del medisiner etter innsetting da, men satser på at de ikke er så ille... Nu, bok Ha en super kveld!
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1250 Skrevet 18. juni 2009 Krysser fingrene for at du slipper flere runder med pergo ja! Må ta en del medisiner etter innsetting da, men satser på at de ikke er så ille... Nu, bok Ha en super kveld! Får satse på at de er snillere med deg enn de du hadde sist Kos deg med bok og ha en super helg du også! Pergo er herk Egentlig vært veldig heldig med bivirkningene jeg da, men skjønner det er mange som får mye rart av de....
iss Skrevet 18. juni 2009 #1251 Skrevet 18. juni 2009 Nå satser vi friskt mot ett vårbarn! Det er det du får nå vettu!
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1252 Skrevet 18. juni 2009 Nå satser vi friskt mot ett vårbarn! Det er det du får nå vettu! Har vi alt kommet dit hvor det er mulighet for et vårbarn igjen.... Jaja vårbarn er vel heller ikke dumt det Sliter med talen min.....
Gjest imli Skrevet 18. juni 2009 #1253 Skrevet 18. juni 2009 Håper det går denne gangen ja, så dere slipper IVF! Ikke bare pga bivirkninger, men det er vel mere "styr" også, og ikke minst dyrere... Kos deg med talen
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1254 Skrevet 18. juni 2009 Håper det går denne gangen ja, så dere slipper IVF! Ikke bare pga bivirkninger, men det er vel mere "styr" også, og ikke minst dyrere... Kos deg med talen Ja håper vi slipper unna ivf, men må man så må man Blir fort mye mer styr for å få det til med ivf ja, og ikke minst dyrere, men helt sikkert verdt hver eneste krone! Takk for lykkeønsking ang tale...trenger det virkelig! uff...
dreia Skrevet 18. juni 2009 #1255 Skrevet 18. juni 2009 for ny pergorunde, forhåpentlig rett rundt hjørnet. Og jepp! På det tredje skal det skje! Eg er berre unntaket som bekreftar regelen.
dreia Skrevet 18. juni 2009 #1256 Skrevet 18. juni 2009 Takk for lykkeønsking ang tale...trenger det virkelig! uff... Du har gooooooooood tid! *prokrastinere, prokrastinere* Lykke til! Du kan få litt av motivasjonen min. Den er heilt fråverande hos meg, så då finst den sikkert ein stad, slik at eg berre kan senda den vidare.
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1257 Skrevet 18. juni 2009 for ny pergorunde, forhåpentlig rett rundt hjørnet. Og jepp! På det tredje skal det skje! Eg er berre unntaket som bekreftar regelen. Du har gooooooooood tid! *prokrastinere, prokrastinere* Lykke til! Du kan få litt av motivasjonen min. Den er heilt fråverande hos meg, så då finst den sikkert ein stad, slik at eg berre kan senda den vidare. Ja pergorunde kan jo komme fortere enn man aner Bare mensen dukker opp, så er jeg klar jeg Får satse på at du er unntaket i denne situasjonen ja...leste et sted at 1% mistet tre ganger etter hverandre... Føler også at jeg har veldig goooood tid til denne talen ja...uff...men jeg jobber jo best under press da *henter motivasjonen som ligger skjult hos deg *
dreia Skrevet 18. juni 2009 #1258 Skrevet 18. juni 2009 Eg har også alltid jobba best under press. (Eller kanskje berre jobba under press? :klø: ) Det er ca. 1 % eller mindre som mistar tre gonger etter kvarandre, og av dei er det 1/3 som mistar heilt tilfeldig (sidan det er 0,34 % sjanse for å mista tre gonger etter kvarandre), utan at det er noko som helst galt. Og det er jo berre unntaket, då.
iss Skrevet 18. juni 2009 #1259 Skrevet 18. juni 2009 Skjønner at det ikke er den enkleste talen å skrive
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1260 Skrevet 18. juni 2009 Eg har også alltid jobba best under press. (Eller kanskje berre jobba under press? :klø: ) Det er ca. 1 % eller mindre som mistar tre gonger etter kvarandre, og av dei er det 1/3 som mistar heilt tilfeldig (sidan det er 0,34 % sjanse for å mista tre gonger etter kvarandre), utan at det er noko som helst galt. Og det er jo berre unntaket, då. Ja kan vel si det samme hos meg, har vel nesten bare jobbet under press Ja prosentene er ikke store, så får håpe ikke jeg er inne i den 1 % jeg også da.... Skjønner at det ikke er den enkleste talen å skrive Nei ikke akkurat Men begynner å ligne noe nå da, så blir nok bra til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå