Lucky? Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #1181 Del Skrevet 13. juni 2009 Da har bruden vært her og vi har prøvd kjoler og jeg har øvd meg på å rette ut kjolen Prøvd å sitte, snu, knele og hele pakken her hjemme Gikk veldig fint, så håper det går like bra på lørdag da Ikke noe blod så langt i dag, så håper det er et godt tegn i allefall!! Krysser alt jeg har for at det er over nå, selvom jeg har mine tvil Nå må jeg på butikken å handle inn grillmat og drikke til sommerfesten i kveld Skal være ute, og solen skinner, så det lover jo godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #1182 Del Skrevet 13. juni 2009 Ikke noe blod så langt i dag, så håper det er et godt tegn i allefall!! Krysser alt jeg har for at det er over nå, selvom jeg har mine tvil Jada...der var det igang igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 13. juni 2009 #1183 Del Skrevet 13. juni 2009 Så utrolig kjedelig at du blør enda da det må jo gi seg nå snart vel... kan ikke skjønne noe annet! Kos deg masse på sommerfest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 13. juni 2009 #1184 Del Skrevet 13. juni 2009 Tror jammen ikke jeg har vært innom her før jeg... Kjedelig når kroppen forkludrer prosessene, håper dere lykkes snart! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 13. juni 2009 #1185 Del Skrevet 13. juni 2009 Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #1186 Del Skrevet 14. juni 2009 Så utrolig kjedelig at du blør enda da det må jo gi seg nå snart vel... kan ikke skjønne noe annet! Kos deg masse på sommerfest Nei må jo gi seg snart nå Ikke veldig mye i går kveld og i dag så håper det er over snart nå Sommerfesten ble super!! Tror jammen ikke jeg har vært innom her før jeg... Kjedelig når kroppen forkludrer prosessene, håper dere lykkes snart! God helg! Nei det tror jeg ikke du har vært, men veldig koselig med et nytt ansikt her inne da Har vel ikke vært i din bok heller jeg, bare sniktittet Håper kroppen kommer i gang igjen snart ja God helg til deg også Ønsker deg en god helg Takk God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #1187 Del Skrevet 14. juni 2009 Hadde en super kveld med kollegaer i går Spiste og drakk, skravlet og sang, kjempekoselig Litt redusert i dag kjenner jeg, men formen er på vei oppover i allefall Ble litt drikke på meg i går, skulle vel egentlig latt være siden jeg ikke vet hvor i syklusen jeg er, men men....må jo kose seg litt også da Fikk et lite glimt av lillebaby til tanta og onkelen til sambo i går også da. Møtte de på butikken, da var de på vei hjem fra sykehuset med babyen. Sååå liten og skjønn da :rødme: *jeg vil også ha* Planen i dag er: - Kjøre noen vaskemaskiner - skifte på senga, lufte sengetøy og vaske soverommet - hive ut alt papir som skal til retur (har en lei tendens til å samle det opp inne på grovkjøkkenet ) - Rydde grovkjøkkenet - Rydde og vaske loftstue, trapp og gangen nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 14. juni 2009 #1188 Del Skrevet 14. juni 2009 Imponerende søndag! Her skal jeg ikke gjøre noenting... Eller, jeg skal rusle meg en tur inn med hunden da, men jeg er ennå ikke skikkelig i form, så jeg tror jeg overlater det meste av husarbeidet til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. juni 2009 #1189 Del Skrevet 14. juni 2009 Håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #1190 Del Skrevet 14. juni 2009 Imponerende søndag! Her skal jeg ikke gjøre noenting... Eller, jeg skal rusle meg en tur inn med hunden da, men jeg er ennå ikke skikkelig i form, så jeg tror jeg overlater det meste av husarbeidet til mannen Må jo prøve å få gjort noe fornuftig i dag, siden jeg ikke fikk gjort noe i går liksom... En søndag uten å gjøre noenting høres veldig fristende ut det også da Flinke mannen din da, min gjør ikke stort Håper du får en fin søndag Takk for det vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #1191 Del Skrevet 14. juni 2009 Planen i dag er: - Kjøre noen vaskemaskiner - *done* maskin nr 3 er i gang - skifte på senga, lufte sengetøy og vaske soverommet - *done* - hive ut alt papir som skal til retur (har en lei tendens til å samle det opp inne på grovkjøkkenet ) - *done* - Rydde grovkjøkkenet - Rydde og vaske loftstue, trapp og gangen nede... - loftstue, gjesterom og trapp er ferdig Deilig med en effektiv dag Har fått ryddet litt her og der også, trenger virkelig en ryddeshau flere steder i dette huset kjenner jeg...uff...at jeg ikke lærer Har også vært ute å vasket alle båtputene til den nye båten og ordnet litt med den og drukket kaffe sammen med sambo og en kompis av han Har en stor haug med ting som skal strykes også....ikke veldig motivert til et akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. juni 2009 #1192 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Wow, effektiv du er i dag, då! :dåne: Eg har berre slappa av med strikketøyet, Poirot på lydbok, liten søndagstur og med mamma. Eg er flink til å halda kviledagen heilag, som du ser. God søndag! Endret 14. juni 2009 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #1193 Del Skrevet 14. juni 2009 Wow, effektiv du er i dag, då! :dåne: Eg har berre slappa av med strikketøyet, Poirot på lydbok, liten søndagstur og med mamma. Eg er flink til å halda kviledagen heilag, som du ser. God søndag! Ja i dag har jeg fått gjort masse! Deilig Pleier å være veldig flink til å holde hviledagen hellig jeg også Men akkurat i dag hadde jeg ikke noe valg synes jeg.... Møkkakamp!! Tap i dag gitt Deilig med en så effektiv dag i dag altså Har nå avsluttet med reker, baguetter og fotballkamp Deilige reker men dårlig kamp Ikke vært noe blod i dag Kom kun litt lysebrun utflod etter :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. juni 2009 #1194 Del Skrevet 14. juni 2009 så flink du har vært idag!! Jammen deilig å få husarbeidet gjort også.. (vært litt flink selv, men så litt avslapping også.. synes jeg fortjente det ) Nam.. reker høres godt ut.. og baguett ;) Og jeg synes absolutt du skal unne deg litt fest og kos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juni 2009 #1195 Del Skrevet 14. juni 2009 Hærregud jeg maser om dagen Trenger barnevakt på onsdag... Skal hente varer for 21000 og det tror jeg ingen andre har plass til i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. juni 2009 #1196 Del Skrevet 15. juni 2009 Så flink du var i går! Deilig med sånn dager! for blodfattig dag! Håper det holder seg sånn så du kan begynne med målrettet babyjobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. juni 2009 #1197 Del Skrevet 15. juni 2009 *krysser fingrene for at dagen er blendahvit* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #1198 Del Skrevet 15. juni 2009 Så flink du var i går! Deilig med sånn dager! for blodfattig dag! Håper det holder seg sånn så du kan begynne med målrettet babyjobbing. Deilig med effektive dager ja Gleder meg til å kunne begynne med målrettet bebyjobbing igjen....bare jeg hadde visst hvor i syklusen jeg befinner meg da *krysser fingrene for at dagen er blendahvit* Har så og si vært blendahvit i allefall Litt brunt bare og har holdt med truseinnlegg, så det er jo helt supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #1199 Del Skrevet 15. juni 2009 så flink du har vært idag!! Jammen deilig å få husarbeidet gjort også.. (vært litt flink selv, men så litt avslapping også.. synes jeg fortjente det ) Nam.. reker høres godt ut.. og baguett ;) Og jeg synes absolutt du skal unne deg litt fest og kos.. Deilig med dager der man får gjort mye ja! Kan slappe av med veldig god samvittighet etter det Reker var skikkelig nam! Blir liksom aldri lei av det....er jo ikke så ofte vi har det heller da Hærregud jeg maser om dagen Trenger barnevakt på onsdag... Skal hente varer for 21000 og det tror jeg ingen andre har plass til i bilen... Onsdagen passe litt dårlig...skal på noe sommeravslutning til en kollega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. juni 2009 #1200 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei Lucky? Her var det god lesning! Så og si blendahvitt hos deg, og fikk unnagjort masse hjemme i går. Flink du er da;) Reker er utrolig godt ja. Skulle hatt det mye oftere her hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå