Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Innom med en :klem:

Også kan jeg jo nevne at jeg opplevde det samme som deg etter min sa. Blødde i nesten 3 uker, ikke så mye den første uken men så tok det seg opp liksom. Var hos gyn da, men det var ikke noe gale. Bare kroppen min som brukte lang tid på å kvitte seg med alt. Håper du snart blir kvitt dritt tanta :( hun er ikke mye hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en :klem:

Også kan jeg jo nevne at jeg opplevde det samme som deg etter min sa. Blødde i nesten 3 uker, ikke så mye den første uken men så tok det seg opp liksom. Var hos gyn da, men det var ikke noe gale. Bare kroppen min som brukte lang tid på å kvitte seg med alt. Håper du snart blir kvitt dritt tanta :( hun er ikke mye hyggelig.

Så godt å høre :) Har søkt masse om sa og blødning, men finner veldig lite om hvor lenge man skal blø.....og ofte står det at man skal blø noen dager...

Får håpe kroppen min også bare trenger litt tid med å kvitte seg med alt og at det ikke er noe dirtt nå :(

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre :) Har søkt masse om sa og blødning, men finner veldig lite om hvor lenge man skal blø.....og ofte står det at man skal blø noen dager...

Får håpe kroppen min også bare trenger litt tid med å kvitte seg med alt og at det ikke er noe dirtt nå :(

Ja jeg også søkte masse om dette og fant aldri noe svar på det. "Alle" hadde liksom bare blødd i en ukes tid maks liksom, så var litt bekymret og nervøs. Men det gikk bra :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna: Det går da ikke an å spørre om noe slikt direkte :overrasket:

Slike spørsmål stiller i alle fall ikke sjefen min :fnise:

Da h*n tidligere i år spurte meg hvor jeg håpte jeg var om ett år, var det nesten like før jeg svarte "hjemme i permisjon" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også søkte masse om dette og fant aldri noe svar på det. "Alle" hadde liksom bare blødd i en ukes tid maks liksom, så var litt bekymret og nervøs. Men det gikk bra :)

:klem:

Ja det var det jeg fant ut også...men godt det gikk bra med deg da og at du sluttet å blø til slutt :)

:sinna: Det går da ikke an å spørre om noe slikt direkte :overrasket:

Slike spørsmål stiller i alle fall ikke sjefen min :fnise:

Da h*n tidligere i år spurte meg hvor jeg håpte jeg var om ett år, var det nesten like før jeg svarte "hjemme i permisjon" :skratte:

Nei synes det var teit å hinte seg innpå sånn altså :kjefte: Skal nok gi henne beskjed den dagen jeg trenger permisjon liksom :fnise:

Da var det endelig helg :bolledeig:

Ringte ikke gyn i dag heller....blødde ikke i natt og ikke på morgenen, så da tenkte jeg at nå har det gitt seg. Men kom noen gode vendinger på jobben utover dagen, så tydeligvis ikke ferdig ennå :kjefte:

Var hos akupunkturdama etter jobben og hun stakk ivei i dag igjen for å stoppe blødningen. Skal tilbake neste fredag da, men hvis jeg fortsatt blør på mandag skulle jeg ringe henne :) Så da får vi bare krysse fingerne for at blødningen stopper opp veldig snart!

Tok en g test på morgenen i dag og den var ikke like sterk som den har vært i det siste, så håper det er et godt tegn nå :)

I kveld skal vi bare slappe av, deilig :) I morgen skal jeg ha klumpen og vi skal på teater og kose oss :)

På kvelden skal jeg og sambo i bursdag, det blir koselig! Reker og øl ;)

Får vel gå å sette på en vaskemaskin så jeg får gjort noe fornuftig i dag vel :sjenert:

Ha en super helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg Lucky :klemmer:

Håper bøldningene snart gir seg :)

Takk for det vennen :klemmer:

Håper virkelig blødningen stopper snart ja, er sååå lei av å vente nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en tørr og fin helg!

:fnise: Takk :klemmer:

Ser ikke ut til at det blir en tørr helg nei....masse blod nå på morgenen også :( Møkkakropp :kjefte:

Nå skal jeg få meg litt frokost og så skal jeg hente klumpen :) Skal på teater med han, mamma og to tanteunger etterpå, så det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: for at kroppen din sier at: nei, nå er det nok blod for en stund!

Så kjedelig og gå og slite med noe sånt da...

Ønsker deg en deilig søndag til tross for det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: for at kroppen din sier at: nei, nå er det nok blod for en stund!

Så kjedelig og gå og slite med noe sånt da...

Ønsker deg en deilig søndag til tross for det! ;)

Ja velddig kjedelig, så håper virkelig kroppen har tenkt å gi seg med sånt tull nå :kjefte:

Takk, god søndag til deg også :klemmer:

Da var det søndag igjen.... Var i 40 års lag i går til en venninne, kjempekoselig :) Kjenner på kroppen i dag at det gikk litt unna i går ja :fnise: Men men hadde det veldig koselig, tross litt krangling med sambo da, men går bedre i dag ;) Ikke ofte vi krangler egentlig, men noen ganger må man bare.... :fnise:

Skal snart kjøre i vei for å møte venninne som jeg skal være forlover for om to uker. Vi skal å snakke med presten å se hvordan vi skal gjøre det i kirken...blir spennende!

Resten av dagen tenker jeg blir på sofaen kjennes det ut som ;)

Ha en super søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky?

Nyt søndagen på sofaen! Så håper jeg at blodet snart forsvinner hos deg så du kan komme igang med neste PP!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky?

Nyt søndagen på sofaen! Så håper jeg at blodet snart forsvinner hos deg så du kan komme igang med neste PP!! :hoppe:

Ja håper virkelig det forsvinner snart nå :kjefte: Tror nok det blir mye sofa i kveld ;)

Da var jeg hjemme igjen :) Spennende å se kirken og oppgavene som skal utføres der... uff gruer meg litt for det altså... må jo passe på at kjolen til enhver tid ligger fint :lete: Og ALLE ser jo på deg! jaja...går vel bra det også ;) Er jo bare snakk om en liten time eller noe...

Trodde blødningen var på retur, men neida kom visst for full styrke igjen i dag :kjefte: Var stille på den i går kveld og natt, så da tenkte jeg at NÅ! Nei så heldig var jeg ikke... Er jo kun friskt blod som kommer da...og ingen klumper....synes det er veldig rart :klø:

Skulle ha vasket bilen litt...den blir så støvete her vi bor altså. Bor på en sandvei, så blir støvete med en gang :( Så får se om jeg får gjort det i løpet av kvelden...kjenner egentlig at det er sofaen som frister mest da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke blitt noe sofa på meg enda :fnise: Fikk plutselig besøk av den ene tanteungen, han bor rett ved her så han tok seg en tur hit alene :) Koselig! Så da ble jeg sittende å snakke litt med han og vi så på dina og supersnuserne og mikkes klubbus :fnise:

Så tok jeg en tur til svigers på kaffe og så har jeg vasket bilen, så nå er det ikke mer jeg MÅ gjøre i dag :)

Film og sofa nå tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir film og soffa her også idag! Snart er skjønningen i seng, deilig :)

Super plan :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Koselig når tantebarna kan ta seg en tur på egenhånd :)

Ja det er veldig koselig :)

Da var det mandag, ny uke og nye muligheter ;)

Tok en g-test i dag bare for å sjekke og nå er den veldig svak, så da må den vel bli negativ i løpet av noen dager vil jeg tro :) Synes det er veldig merkelig at det skal ta sånn tid...den blodprøven jeg tok for to uker siden ble jo hcg målt til 187....det er jo egentlig ingenting... hmmm....

Blødde ikke noe særlig i går kveld, natt eller nå på morgenen, så håper det har gitt seg nå! Er sååå klar for å begynne å prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var det rødt i do igjen :kjefte: Har ringt gyn nå, han var opptatt men skulle ringe meg tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Dumme, dumme blødning! Og like dumme, dumme hCG-synkinga! :sinna:

Som om du ikkje har fått nok dritt dei siste månadene. :roll:

Har du fått svar frå gyn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...