Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

FFK! :duskedame:

Håper du har en fin dag! :klemmer:

Her er det helt grått, vind og sikkert snart regn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :klem:

Kjedelig med positivt utslag fortsatt da. Du får prøve igjen til helga ;)

Ellers høres det ut som du har hatt en herlig helg ;)

Ja synes godt den hcg'en kan gå ut av kroppen min nå ja :) Ingen vits å ha den der nå liksom.... Får prøve igjen til helgen ja, håper det går bedre da ;)

Helga har vært helt super, så det er deilig! Godt å komme ut å tenke på noe annet en gang i mellom også ;)

FFK! :duskedame:

Håper du har en fin dag! :klemmer:

Her er det helt grått, vind og sikkert snart regn. :fnise:

Ja helt fantastisk med seier i går :) Hadde sååå mange målsjangser da, så godt det i allefall kom ett mål og at det endte med seier!

Hatt en fin dag, slitsomt å komme igang igjen da, men i morgen er det jo onsdag allerede ;)

Håper du slapp unna regnet, her har det ikke regnet i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har gått kjempefort! Deilig :)

Etter jobben var jeg hos akupunkturdama :) Hun stakk meg både i ryggen og magen i dag, og de i ryggen satt hun strøm på. Var ikke så vondt som det høres ut da, men kjente det jo :fnise: Blødningen har tatt seg opp i går og i dag og nå blør jeg masse friskt blod :klø: Trodde ikke det skulle ta seg opp, men forsvinne sakte men sikkert jeg da...det mente akudama også, så hun satt nåler for å stoppe blødningen i dag da...får håpe det hjelper :) Skal tilbake igjen dit på fredag da, så får håpe blødningen har stoppet da...

Skjønner virkelig ikke hva som skjer med kroppen min om dagen altså....

Etter timen dro jeg til byen å fant meg bikini :) Ble brun bikini i år, synes brunt er fint og man ser brun ut med det også :fnise: Så ble det et skjørt, en tunika, tights og sommerkjole på meg ;) Deilig med litt shopping ;)

Fant noen sko til sambo da, men de hadde ikke størrelsen hans der, så måtte egentlig til en butikk i nabobyen....men orket ikke i dag, så får se om jeg tar turen dit etter jobb i morgen i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg noenting her jeg visst :sjenert:

Så trist :sukk: men samtidig bra at det kom ut på egenhånd !!

Da får vi smelle til Lucky nå som vi er eeeeeekstra fruktbare :lur:

Synes hcg `n din sitter igjen lenge.. Da jeg tok prøven samme dag som jeg blødde friskt, så var den allerede negativ.. nesten så jeg følte meg teit overfor hun på klinikken.. Jeg måtte påpeke at "jeg har hatt 3 positive tester altså !"

Men det har vel noe med hvor lenge det lever inni der. Kan ikke ha vært liv mer enn en dag og to hos meg hvertfall ..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

En uke siden jeg har vært her omtrent :sjenert:

Kjedelig med blødninger over lang tid, håper det snart er slutt på den!

Og så må du ha en fortsatt fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått med meg noenting her jeg visst :sjenert:

Så trist :sukk: men samtidig bra at det kom ut på egenhånd !!

Da får vi smelle til Lucky nå som vi er eeeeeekstra fruktbare :lur:

Synes hcg `n din sitter igjen lenge.. Da jeg tok prøven samme dag som jeg blødde friskt, så var den allerede negativ.. nesten så jeg følte meg teit overfor hun på klinikken.. Jeg måtte påpeke at "jeg har hatt 3 positive tester altså !"

Men det har vel noe med hvor lenge det lever inni der. Kan ikke ha vært liv mer enn en dag og to hos meg hvertfall ..

:klem:

Du har jo hatt nok å tenke på i det siste du da, så ikke rart du ikke er helt oppdatert da :klemmer:

Vi får satse på at vi er eeeekstra fruktbare nå ja :lur:

Ja merkelig at den hcg'en liker seg så godt i kroppen min altså :( Sist var den der i ca 8 uker, men da var jeg jo lenger på vei enn hva jeg var nå da. Men synes virkelig at det er på tide at den forsvinner nå.....

Heldig du som hadde negativ hcg så fort da, betyr jo at kroppen din er klar igjen det da :)

:klemmer:

Jager bort den dumme blødningen din slik at du kan få begynne på litt ny prøving her :klem:

Takk :) Synes blødningen skal pakke sammen å forsvinne nå ja, istedetfor å øke på liksom...uff..

Heisann!

En uke siden jeg har vært her omtrent :sjenert:

Kjedelig med blødninger over lang tid, håper det snart er slutt på den!

Og så må du ha en fortsatt fin dag :klemmer:

Ja dagene flyr fort i vei ;) Kjedelig at det ikke stopper å blø ja, er jo snart gått to uker nå....så da er det virkelig på tide :(

Ha en super dag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare to dager igjen til det er helg :bolledeig: Deilig med korte uker altså :)

I morgen skal jeg på medarbeider samtale, det blir spennende! Liker egentlig ikke å sitte sånn en til en med sjefen, men går nok så bra så :fnise:

Blør fremdeles mye i dag også, er såpass at doskåla er helt rød når jeg er ferdig på do....(unnskyld detaljer....) Lurer på om det er vanlig at det øker på sånn, trodde det skulle minske mer og mer for hver dag jeg da... Skikkelige mens smerter i dag også, så kan jo være mensen som har kommet også da kanskje? hmm...ikke lett å skjønne noe her... Tenker kanskje jeg ringer gynekologen min i morgen bare for å høre hva han sier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så fælt at du fortsatt blør så mye... :tristbla: Sikkert lurt å ringe gynekologen og høre, kan jo hende det er vanlig, men da er det jo greit å få det bekreftet, så slipper du å bekymre deg for det. Håper virkelig det slutter snart så du kommer i gang igjen.

Høres forresten ut som du har hatt en topp pinse med båttur og greier. Gleder meg til vi også kan få testet båten vår, det ble jo ikke noe nå. Og grattis med seier på mandag, det ble seier på oss også i går. :danse:

Deilig at det bare er to dager igjen til helg! Alle arbeidsuker skulle bestått av fire dager. :Nikke:

Ha en fin ettermiddag/kveld, vennen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så fælt at du fortsatt blør så mye... :tristbla: Sikkert lurt å ringe gynekologen og høre, kan jo hende det er vanlig, men da er det jo greit å få det bekreftet, så slipper du å bekymre deg for det. Håper virkelig det slutter snart så du kommer i gang igjen.

Høres forresten ut som du har hatt en topp pinse med båttur og greier. Gleder meg til vi også kan få testet båten vår, det ble jo ikke noe nå. Og grattis med seier på mandag, det ble seier på oss også i går. :danse:

Deilig at det bare er to dager igjen til helg! Alle arbeidsuker skulle bestått av fire dager. :Nikke:

Ha en fin ettermiddag/kveld, vennen. :klemmer:

Ja det er kjedelig å blø så mye :( Trodde noen dager at det skulle slutte, men så har det tatt seg opp igjen... prøvd å søke litt på om det er vanlig, men finner ikke noe ordentlig svar på det :(

Hadde en super pinse ja, deilig med båtlivet igjen :) Håper på mange båtturer denne sommeren også! Håper dere får testet båten snart også :)

Deilig med seier ja! Gratulerer med seier til dere også :) Kan gratulere så lenge dere ikke vinner over oss :fnise:

Tror jeg skal begynne å stemme på partier som vil innføre firedagers uke jeg ;) Hvis det finnes noen da :fnise:

Ha en fin kveld du også vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn
Tok en g-test for å se hvordan det ligger ann og den får fortsatt utslag :kjefte: Kan ikke kroppen skjønne at jeg ikke vil ha hcg i kroppen nå da.... jaja...får prøve igjen om noen dager :) Vet jo at det tar tid å få det ut av kroppen, men blodprøven for en uke siden viste jo at det var på 187...det er jo veldig lite, så burde jo ha sunket helt nå da synes jeg....

Hei!

sitter å leser dette innlegget ditt og tenker på alt vi prøvere må gå gjennom. enten så er det tullete sykluser, eller evig testing etter el. også kan man tempe og man kan tafse. og aaalt dette m.m gjør vi for å få en positiv grav test. Men nå er det altså omvendt i ditt tilfellet.. stå på lucky, dette skal gå bra og tantebarnet ditt skal få ett søskenbarn snaaart :jepp:

ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

sitter å leser dette innlegget ditt og tenker på alt vi prøvere må gå gjennom. enten så er det tullete sykluser, eller evig testing etter el. også kan man tempe og man kan tafse. og aaalt dette m.m gjør vi for å få en positiv grav test. Men nå er det altså omvendt i ditt tilfellet.. stå på lucky, dette skal gå bra og tantebarnet ditt skal få ett søskenbarn snaaart :jepp:

ha en fin kveld :klemmer:

Ja uff det er mye man skal igjennom ja... Blitt rene eksperten på det meste innen prøving i det siste føler jeg :fnise: Hadde aldri i verden forestilt meg at prøvingen skulle bli sånn altså...men men, får håpe det går bra til slutt for oss også :)

Får håpe det blir et søskenbarn på tanteungene mine snart ja ;)

Ha en fin kveld du også :klemmer:

Lite energi i kveld....har fått gjort litt her hjemme da, men skulle så gjerne gjort så mye mer... Men det kommer vel en dag i moren også? :fnise:

Venter på besøk fra en venninne etterhvert, hun skulle komme innom i løpet av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri i verden forestilt meg at prøvingen skulle bli sånn altså...

Nei, det hadde ikke jeg tenkt meg at det skulle bli heller! Men sånn er det vel.. noe må vi vel slite med alle sammen.. (men skulle gjerne hatt en heksete svigermor eller noe i stedet!)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det hadde ikke jeg tenkt meg at det skulle bli heller! Men sånn er det vel.. noe må vi vel slite med alle sammen.. (men skulle gjerne hatt en heksete svigermor eller noe i stedet!)

Ha en fin kveld! :klem:

Ja heller en heksete svigermor enn lang prøvetid ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å planlegge neste uke...

Mandag, party hos deg??

Og jeg har fått spm om demo onsdag og torsdag også... Mulighet for å få barnevakt av favorittanten????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Huff, håper blødningene dine snart gir seg :kose:

Ja håper virkelig det, begynner å bli rimelig lei av blod og bind nå :kjefte:

Jeg prøver å planlegge neste uke...

Mandag, party hos deg??

Og jeg har fått spm om demo onsdag og torsdag også... Mulighet for å få barnevakt av favorittanten????

Ja party hos meg på onsdag! Må se å få sendt ut mld om det...

Onsdag kan jeg passe skjønningen tenker jeg, men torsdag er det pers møte...

Da var kvelden her alt ja....hadde god motivasjon når jeg gikk herfra i sta, men så kom svigermor og tanta til sambo en tur og de ble sittende i nesten to timer :sjokkert:

Så nå kommer en venninne på besøk veldig snart, så får nok ikke gjort noe mer i kveld nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat at du fik en venninne på besøk, så ikke det i innlegget over! :) Da skravler vi en annen dag!

:klem: og kos til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! Håper du har det fint! Jeg er hjemme, så hvis du kjeder deg, bare ring! :) Klem

Der var du også ja :) Tenkte jeg skulle ringt deg i sta, men så kom det besøk... Ringer deg kanskje etterpå, spørs når jeg får besøk igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...