Gjest imli Skrevet 30. mai 2009 #1041 Del Skrevet 30. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #1042 Del Skrevet 30. mai 2009 Takk vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. mai 2009 #1043 Del Skrevet 30. mai 2009 Er soffaliggende idag og jeg får jo aldri besøkt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #1044 Del Skrevet 30. mai 2009 Er soffaliggende idag og jeg får jo aldri besøkt deg Uff da vennen Får håpe du blir frisk snart da Kan jo bevege meg litt jeg også da...men i dag er jeg i null energi humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. mai 2009 #1045 Del Skrevet 30. mai 2009 Nei hold deg hjemme og slapp av du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 30. mai 2009 #1046 Del Skrevet 30. mai 2009 Heia, vennen! Fikk helt sjokk når jeg så underskrifta di og at du har hatt en s.a. nå nettopp! Er i feriemodus og har ikke vært inne å oppdatert meg noe særlig på andres dagbøker. Dette var skikkelig kjedelig lesning, vennen! Nå ble jeg veldig trist! Håper at det er sant som de sier at en bli ekstra fruktbar etter en har vært gravid og : for at du snart har en liten spire i magen! Koslig at du har kost deg med tantebarnet, og håper humøret og formen kommer seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #1047 Del Skrevet 30. mai 2009 Heia, vennen! Fikk helt sjokk når jeg så underskrifta di og at du har hatt en s.a. nå nettopp! Er i feriemodus og har ikke vært inne å oppdatert meg noe særlig på andres dagbøker. Dette var skikkelig kjedelig lesning, vennen! Nå ble jeg veldig trist! Håper at det er sant som de sier at en bli ekstra fruktbar etter en har vært gravid og : for at du snart har en liten spire i magen! Koslig at du har kost deg med tantebarnet, og håper humøret og formen kommer seg snart! Går ikke ann å være på ferie her skjønner du Ting skjedde litt fort her, fra ene dagen å tro at jeg hadde eggløsning med eggløsningsblødning og til positiv graviditetstest og sa dagen etter... Håper jeg er ekstra fruktbar nå ja, bare slutte å blø nå så er jeg klar igjen Deilig å kose med tantebarnet, hun er så vakker og snill :rødme: Ha en fortsatt fin ferie og nyt mannen og spiren i magen Humøret er litt bedre nå, men vært en skikkelig sutredag Er mest av alt frustrert og lei over denne kroppen som ikke klare å oppføre seg sånn som jeg vil Tror nok kanskje litt av grunnen til at dagen endte som den har gjort kan skyldes tanteungen litt også. Vi hadde jo allerede prøvd noen måneder når de raste forbi oss og ble gravide med henne Ikke at det er noe problem, men tenker jo at jeg kunne faktisk hatt en baby som henne her nå, som var bare min Men i stedet sitter jeg her ugravid og med en tullete kropp MEN nå skal jeg prøve å være litt positiv her da.... Skal snart hoppe i dusjen å gjøre meg klar for konsert i kveld Har tatt meg en øl (corona med lime ) og koser meg på verandaen Bort med all pessimisme og frem med optimismen nå Lucky Har hengt meg litt opp i jan teigens "optimist" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. mai 2009 #1048 Del Skrevet 30. mai 2009 Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mai 2009 #1049 Del Skrevet 31. mai 2009 Håper du hadde det fint på konsert litt på tullete kropp jeg også. Nå har den bare med å oppføre seg ordentlig her etter *sådetså* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. juni 2009 #1050 Del Skrevet 1. juni 2009 Håper du har noen fine fridager og at humøret og formen har kommet seg. Skjønner godt at du blir lei, det er helt naturlig å ha noen sånne dager. Skjønner også godt at det blir litt sårt med tanteungen, at det blir en påminnelse om hvor dere kunne vært på en måte. Husker da vi var hjemme hos kjæresten og stedatteren til broren hans viste seg å være gravid med termin rundt når jeg egentlig skulle hatt - jeg synes jo det var koselig at hun var gravid, men det ble likevell litt sår for meg med en sånn påminnelse, selv om jeg så absolutt var glad på hennes vegne. litt på kroppen din jeg også og håper den tar til vett snart! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. juni 2009 #1051 Del Skrevet 1. juni 2009 Heihei Lucky.. håper konserten igår var flott, og at dagen idag blir bra. Så forresten filmen Happy go lucky igår, det handlet om en svært optimistisk og glad jente.. ganske fin. Så smil for hver dag som går.. alt ender godt selv om veien er kronglete og lang. stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. juni 2009 #1052 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) til deg! Ha en fin mandag! Endret 1. juni 2009 av Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #1053 Del Skrevet 1. juni 2009 Kos deg i kveld! Takk vennen, hadde en super kveld Håper du hadde det fint på konsert litt på tullete kropp jeg også. Nå har den bare med å oppføre seg ordentlig her etter *sådetså* Hadde det veldig fint på konsert ja Takk for at du kjefter på tullete kropp, går virkelig ikke ann å oppføre seg slik asså Håper du har noen fine fridager og at humøret og formen har kommet seg. Skjønner godt at du blir lei, det er helt naturlig å ha noen sånne dager. Skjønner også godt at det blir litt sårt med tanteungen, at det blir en påminnelse om hvor dere kunne vært på en måte. Husker da vi var hjemme hos kjæresten og stedatteren til broren hans viste seg å være gravid med termin rundt når jeg egentlig skulle hatt - jeg synes jo det var koselig at hun var gravid, men det ble likevell litt sår for meg med en sånn påminnelse, selv om jeg så absolutt var glad på hennes vegne. litt på kroppen din jeg også og håper den tar til vett snart! Håper du får en fin dag! Hatt noen deilige dager med fri ja, så nå er humøret litt bedre i allefall Ikke noe moro med sånne påmindere nei, selvom jeg selvfølgelig er glad på deres vegne, så blir det litt sårt... Takk for kjefting på kroppen! Håper virkelig den hører etter nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #1054 Del Skrevet 1. juni 2009 Heihei Lucky.. håper konserten igår var flott, og at dagen idag blir bra. Så forresten filmen Happy go lucky igår, det handlet om en svært optimistisk og glad jente.. ganske fin. Så smil for hver dag som går.. alt ender godt selv om veien er kronglete og lang. stor klem til deg Hatt noen fine dager ja og koselig på konsert Kanskje jeg skal leie den filmen ja, trenger litt optimisme Skal nok se det går bra her til slutt også, ting tar bare litt lengre tid enn jeg ønsker... til deg! Ha en fin mandag! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #1055 Del Skrevet 1. juni 2009 Da var denne helgen snart slutt... Har vært veldig deilig med langhelg Hadde en kjempefin kveld med spising og konsert på lørdag, koselig! I går kjørte vi ut med båten tidlig på morgenen og sov over til i dag. Deilig! Var sammen med noen venner på sjøen og spiste og drakk og kosete oss Kom hjem for å ta en kjapp dusj før vi kjørte ivei igjen med båten for å se på kamp. Vi vant!!! Alltid moro på kamp når vi vinner Ganske sliten nå i kveld, så blir nok ikke seint før det blir senga i dag tenker jeg. Blir sliten av den sjøluften I morgen er det jobb igjen, deilig med firedagers uke nå. Så er det akupunkturdama etter jobben. Skal bli deilig Må finne meg en ny bikini i morgen også tenkte jeg og sambo ønsker seg nye sko...så da blir det nok en tur innom byen etter stikkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. juni 2009 #1056 Del Skrevet 1. juni 2009 høres ut som du også har nytt helga ut til det følge.. knallbra og høre at du har hatt en topp dag idag! og 4 dagers uke er ikke å forakte, går jo bare så fort. Lykke til med å finne en fin bikini.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. juni 2009 #1057 Del Skrevet 1. juni 2009 Shopping!! Kan ikke ha med sambo på sånne ting jeg, for han er så utålmodig!! Bra du kan ha med din da! jeg skal til siste akupunkturtime på onsdag, så er det pause til over sommeren. Ha en fin første-jobbe-dag-etter-langhelg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #1058 Del Skrevet 2. juni 2009 høres ut som du også har nytt helga ut til det følge.. knallbra og høre at du har hatt en topp dag idag! og 4 dagers uke er ikke å forakte, går jo bare så fort. Lykke til med å finne en fin bikini.. Ja denne helgen har vært veldig koselig, full fart men moro da Liker veldig godt firedagersuker jeg Håper jeg finner en fin bikini ja, er nok rimelig utplukket nå da.... Shopping!! Kan ikke ha med sambo på sånne ting jeg, for han er så utålmodig!! Bra du kan ha med din da! jeg skal til siste akupunkturtime på onsdag, så er det pause til over sommeren. Ha en fin første-jobbe-dag-etter-langhelg i morgen! Sambo skal nok ikke være med her heller...det er det værste han vet å gå sånn i butikker Så blir nok jeg som må finne sko til han Vet ikke hvor lenge jeg skal til akupunkturdama egentlig...tror ho går til ferie om et par uker i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #1059 Del Skrevet 2. juni 2009 God morgen , trenger virkelig den kaffekoppen på morgenen i dag ja...skikkelig Tok en g-test for å se hvordan det ligger ann og den får fortsatt utslag Kan ikke kroppen skjønne at jeg ikke vil ha hcg i kroppen nå da.... jaja...får prøve igjen om noen dager Vet jo at det tar tid å få det ut av kroppen, men blodprøven for en uke siden viste jo at det var på 187...det er jo veldig lite, så burde jo ha sunket helt nå da synes jeg.... og deilig vær i dag også! Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. juni 2009 #1060 Del Skrevet 2. juni 2009 God morgen Kjedelig med positivt utslag fortsatt da. Du får prøve igjen til helga Ellers høres det ut som du har hatt en herlig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå