Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #961 Del Skrevet 25. mai 2009 god dag lucky! ble litt paff av å lese de siste sidene i boka di.. forstår at du har det litt vanskelig nå. ville bare legge igjen en Du får slappe av og ta vare på deg selv. Synes det er helt riktig av deg å prioritere deg selv nå! ...og ikke nøl med å kontakte sykehus om du har vondt. ingen har lov til å kalle deg hysterisk! Ja her går det unna skjønner du Fra positiv el test til positiv gravi test på noen timer Godt å prioritere seg selv litt ja, er ikke veldig flink til det ellers, men akkurat nå har jeg ikke energi til annet føler jeg.... Tar kontakt med sykehuset hvis smertene blir verre, vil ikke risikere å miste en eggleder Greit å ta noen dager for seg selv uten tanke på jobb Skulle ønske jeg hadde mange kloke ting å skrive nå, men akkurat det er jeg ikke så flink på Sender heller avgårde noen Veldig godt med da Er jo ikke så mye annet å si Stor klem til deg mens du "venter" . Godt å høre at du tar deg fri og passer på deg selv, kan tenke meg det er ganske påkjenning for deg. Men synes du takler det fint, som du sier selv: er jo ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se.. Tenker masse på deg! Takk Kjenner jo at det tar på å gå sånn å ikke vite Føler egentlig ikke noe sorg for at jeg ikke er gravid, men sinna for at kroppen skal fucke det til slik for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #962 Del Skrevet 25. mai 2009 Godt du skal være hjemme fra jobb. Skulle bare mangle, det du går igjennom nå er mye verre enn en forkjølelse eller hodepine, så hold deg hjemme med god samvittighet du Ja føler jeg trenger et par dager til meg selv nå....jobben er krevende og føler ikke jeg får gitt 100% fra meg selv sånn det er nå. Hadde jeg ikke vært full av feber og paracet skulle jeg kommet og gitt deg en god klem Gikk forresten greit på jobb idag, vi var begge utrolig nervøse da vi satt og ventet og mens det pågikk, men fikk en god klem da vi skulle gå til tross for øyne som kunne drepe 5 min tidligere Uff da vennen, er du syk Så bra det gikk bra i dag, har tenkt på deg se Godt det ble avsluttet med en god klem da, han er nok evig takknemmelig en dag skal du se God bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #963 Del Skrevet 25. mai 2009 Nå har jeg sovet litt....igjen....er skikkelig trøtt og null energi idag Gikk en liten tur opp til svigermor bare for å få litt luft da, våknet litt av det Hun hadde heldigvis ikke registrert at jeg har vært hjemme i dag, så da slapp jeg å forklare noe til henne... Ikke blødd noe særlig i dag da, så håper det er et godt tegn Så da synes jeg vondtene skulle gi seg snart også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. mai 2009 #964 Del Skrevet 25. mai 2009 Godt du holder deg hjemme fra jobb og tar var på deg selv. Håper smertene gir seg snart. Tenker masse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 25. mai 2009 #965 Del Skrevet 25. mai 2009 Så bra du ringte. Nå ble jeg beroliget. Har tenkt på deg på jobb i dag, håpet du skulle ringe sykehuset. Og veldig bra at du blir hjemme i morra! Du blir jo ikke hjemme fra jobb før vi her inne befaler deg å bli hjemme, så nå er det sannelig på tide at du tenker på deg selv!!!! Du har sikkert 10000 egenmeldingsdager tilgode fra alle år du har jobbet, så du får IKKE lov til å ha dårlig samvittighet for det!!! tenker masse på deg, kunne ønske jeg var hjemme. Håper jeg klarer å stille opp med litt oppbacking over telefonen. Du kan ringe når du vil!!! Og ikke vær redd for å si i fra hvis det er noe jeg kan gjøre! Gleder meg allerede til å se masse til deg i sommer!! Makrell og fisketurer med jentene mine skal bli godt! Glad i deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #966 Del Skrevet 25. mai 2009 Godt du holder deg hjemme fra jobb og tar var på deg selv. Håper smertene gir seg snart. Tenker masse på deg. Ja tenker vel at jeg har det best hjemme nå frem til jeg vet noe mer... veldig slitsomt å gå sånn å ikke vite Takk for at du tenker på meg vennen Så bra du ringte. Nå ble jeg beroliget. Har tenkt på deg på jobb i dag, håpet du skulle ringe sykehuset. Og veldig bra at du blir hjemme i morra! Du blir jo ikke hjemme fra jobb før vi her inne befaler deg å bli hjemme, så nå er det sannelig på tide at du tenker på deg selv!!!! Du har sikkert 10000 egenmeldingsdager tilgode fra alle år du har jobbet, så du får IKKE lov til å ha dårlig samvittighet for det!!! tenker masse på deg, kunne ønske jeg var hjemme. Håper jeg klarer å stille opp med litt oppbacking over telefonen. Du kan ringe når du vil!!! Og ikke vær redd for å si i fra hvis det er noe jeg kan gjøre! Gleder meg allerede til å se masse til deg i sommer!! Makrell og fisketurer med jentene mine skal bli godt! Glad i deg vennen Nei er vel ikke akkurat den som har brukt flest egenmeldinger akkurat, men liker aldri å være borte fra jobb da Men akkurat i morgen tror jeg at jeg har det best hjemme Skulle gjerne hatt deg her hjemme jeg, gleder meg til du flytter hjem igjen Godt du orker å høre på telefonsytingen min da Klart det skal bli fisketurer til sommeren, pappa satt ut båten i går, så nå ligger den klar ved brygge Glad i deg også vennen og takk for at du bryr deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. mai 2009 #967 Del Skrevet 25. mai 2009 Innom med en natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #968 Del Skrevet 25. mai 2009 Innom med en natta Takk og god natt til deg også vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mai 2009 #969 Del Skrevet 26. mai 2009 Håper du får en avslappende og rolig dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #970 Del Skrevet 26. mai 2009 En dag mindre til jeg forhåpentligvis blir litt klokere Hva skal jeg gjøre i dag da?? Tror jeg skal begynne å rydde litt i klesskapet jeg, få bort vinterklær og legge på plass sommerklærne Det er jo på tide nå Hvis været holder seg slik det er nå er det kanskje muligheter for å få puslet litt rundt i hagen også....må jo finne på noe mens jeg venter... Blør litt mer i dag da....smertene kommer å går, men ikke så veldig vondt ennå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #971 Del Skrevet 26. mai 2009 Håper du får en avslappende og rolig dag i dag Der hadde du vært innom ja Blir nok en rolig dag med pusling rundt her hjemme Håper du får en fin dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 26. mai 2009 #972 Del Skrevet 26. mai 2009 Håper du har det bra og at du har en fin dag hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #973 Del Skrevet 26. mai 2009 Håper du har det bra og at du har en fin dag hjemme! Jeg har det bra Ikke vært så produktiv på morgenen som jeg hadde tenkt da, men får ta det litt etter litt her hjemme. Frister mest å bare sitte her i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 26. mai 2009 #974 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja her hadde det skjedd saker og ting. Skulle bare ønske det hadde vært litt hyggeligere ting som hadde skjedd Håper de finner ut av ting i morgen, masse lykke til! Og ta dagen på sofaen om det er det du føler for, det er viktig å ta vare på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #975 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja her skjer det ting ja Hadde absolutt vært bedre med ltt hyggeligere ting ja... Håper virkelig vi finner ut av det i morgen, lei av å gå sånn å ikke vite hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mai 2009 #976 Del Skrevet 26. mai 2009 Du finner sikker ut av det i morgen. Godt du ikke har så veldig vondt. Slapp av og gjør minst mulig, du. Se en film eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 26. mai 2009 #977 Del Skrevet 26. mai 2009 Eller ta en kjøretur, så er det sikkert noen vaffler og kaffe i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #978 Del Skrevet 26. mai 2009 Du finner sikker ut av det i morgen. Godt du ikke har så veldig vondt. Slapp av og gjør minst mulig, du. Se en film eller noe. Ja vi får satse på det Veldig god på å slappe av jeg Akkurat sett på Ellen show, fantastisk dame Eller ta en kjøretur, så er det sikkert noen vaffler og kaffe i dag også. Får nok holde meg rundt dørene hjemme så jeg ikke møter noen kollegaer jeg vel Ellers hadde det vært veldig deilig! Nå har jeg fått ryddet litt og slappet av med kk og tv Tenkte jeg skulle ta meg en tur ut å ordne litt i hagen nå. Kjenner kroppen trenger luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #979 Del Skrevet 26. mai 2009 Fikk ordnet litt ute før det begynte å regne i allefall Gidder rett og slett ikke holde på ute når det regner.... Så gikk heller inn å tok meg en varm dusj Ville vel helst tatt et bad....men... Uff...er så spent på i morgen.... veldig glad jeg har time kl 8.15 så slipper jeg å gå å vente sånn på morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 26. mai 2009 #980 Del Skrevet 26. mai 2009 Hva er det jeg leser? Uffameg, Lucky, dette synes jeg godt du kunne ha sluppet altså! Håper du får en forklaring i morgen, og at det ikke blir noe mer tull av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå