Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #921 Del Skrevet 25. mai 2009 Kan legen din ta ul? Lykke til Ja det er gynekologen min jeg skal til, ble henvist til han for over ett år siden, så alt som har med prøving og graviditet tar jeg hos han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. mai 2009 #922 Del Skrevet 25. mai 2009 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mai 2009 #923 Del Skrevet 25. mai 2009 Leste om nyheten inne hos iss, og måtte innom og sjekke hvordan det sto til. Krysser alt jeg har for at det har klaffet denne gangen! Det fortjener dere!!!! LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2009 #924 Del Skrevet 25. mai 2009 Lykke til! Håper det er full klaff denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. mai 2009 #925 Del Skrevet 25. mai 2009 Lykke til! Tenker på deg og krysser alt jeg har!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 25. mai 2009 #926 Del Skrevet 25. mai 2009 Tenker på deg, min venn! Ring med når du har tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 25. mai 2009 #927 Del Skrevet 25. mai 2009 Spent på hva du har fått beskjed om i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #928 Del Skrevet 25. mai 2009 Tussi, Annie, imli, Happy feat, kipa og strix Takk for lykkeønskninger og tanker, dere er fantastiske Ble vel egentlig ikke så veldig mye klokere, men vet i allefall at jeg ikke er gravid I livmoren Gynekologen mente kanskje at det var noe utenfor, men klarte ikke helt å se om det var det eller ikke... så ble sendt til sykehuset for blodprøve (hcg) og fikk time igjen på onsdag Skulle kontakte sykehuset dersom jeg fikk smerter da, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet å vente å se.... Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 25. mai 2009 #929 Del Skrevet 25. mai 2009 <----- Bamsemoms klemm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. mai 2009 #930 Del Skrevet 25. mai 2009 Så merkelig da. Får håpe du får noen flere svar utifra Hcg'en i alle fall. Det verste må være og gå rundt og være forvirra akkurat nå. Tenker masse på deg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2009 #931 Del Skrevet 25. mai 2009 Uff, så synd da. Og så kjedelig det må være å ikke få noe ordentlig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. mai 2009 #932 Del Skrevet 25. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 25. mai 2009 #933 Del Skrevet 25. mai 2009 Uff, så dumt da! Om det ikke er noe i livmoren så hadde det ikke trengt å være noe der i det hele tatt, det klusser jo bare til ting Håper du får et skikkelig svar på tingene på onsdag. Men om dette blir din 3.sa så blir det vel utredning for det? Håper du får en grei dag tross alt!! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #934 Del Skrevet 25. mai 2009 <----- Bamsemoms klemm. Takk Så merkelig da. Får håpe du får noen flere svar utifra Hcg'en i alle fall. Det verste må være og gå rundt og være forvirra akkurat nå. Tenker masse på deg i alle fall Ja veldig merkelig Ikke noe moro å gå sånn å ikke vite nei.... Takk for at du tenker på meg vennen Uff, så synd da. Og så kjedelig det må være å ikke få noe ordentlig svar. Ja hadde han bare sett hva det var, hadde det nok vært lettere....uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #935 Del Skrevet 25. mai 2009 Uff, så dumt da! Om det ikke er noe i livmoren så hadde det ikke trengt å være noe der i det hele tatt, det klusser jo bare til ting Håper du får et skikkelig svar på tingene på onsdag. Men om dette blir din 3.sa så blir det vel utredning for det? Håper du får en grei dag tross alt!! Tenker på deg Nei det er det jeg mener også....bør jo ikke legge seg noe annet sted enn i livmoren liksom Har "bare" hatt en ma før dette, så det blir jo evt andre gangen det skjer noe dritt Tror nok dagen blir grei, får jo ikke gjort noe fra eller til alikelvel Sitter å lurer på hvor sterke smerter jeg måtte ha før jeg ringer sykehuset....kjenner at det verker ved høyre eggstokk....men om det verker nok til å ringe :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. mai 2009 #936 Del Skrevet 25. mai 2009 Nei det er det jeg mener også....bør jo ikke legge seg noe annet sted enn i livmoren liksom Har "bare" hatt en ma før dette, så det blir jo evt andre gangen det skjer noe dritt Tror nok dagen blir grei, får jo ikke gjort noe fra eller til alikelvel Sitter å lurer på hvor sterke smerter jeg måtte ha før jeg ringer sykehuset....kjenner at det verker ved høyre eggstokk....men om det verker nok til å ringe :klø: Tror nesten jeg ville ringt jeg. Tenker på det som skjedde med Nòtt også, så bedre og ringe en gang for mye enn for lite. I alle fall høre hva de siser hvis du ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 25. mai 2009 #937 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg vil at du skal ringe for sikkerthets skyld!!! Som jeg sa, det er jo bare til å ringe ned og høre hva man skal vente på/ kjenne etter før man eventuelt kommer. Sier de at alt høres greit ut, venter du på timen din onsdag. Hvis du er usikker, og de sier du kan kommer, så dra ned. Hvis det er noe kluss som ikke skal være der, er det jo greit å få det ordnet slik at dere kan komme i gang igjen Så tar du deg morgendagen hjemme, og drar til legen igjen onsdagen Klem og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #938 Del Skrevet 25. mai 2009 Tror nesten jeg ville ringt jeg. Tenker på det som skjedde med Nòtt også, så bedre og ringe en gang for mye enn for lite. I alle fall høre hva de siser hvis du ringer. Ja lurer på om jeg skal gjøre det, men redd for å virke hysterisk da Men vil jo helst ikke ende opp som nòtt heller da Jeg vil at du skal ringe for sikkerthets skyld!!! Som jeg sa, det er jo bare til å ringe ned og høre hva man skal vente på/ kjenne etter før man eventuelt kommer. Sier de at alt høres greit ut, venter du på timen din onsdag. Hvis du er usikker, og de sier du kan kommer, så dra ned. Hvis det er noe kluss som ikke skal være der, er det jo greit å få det ordnet slik at dere kan komme i gang igjen Så tar du deg morgendagen hjemme, og drar til legen igjen onsdagen Klem og kos Ja tenker jeg skal gjøre det...uff...liker ikke å ringe sånn jeg Men er jo greit å høre også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mai 2009 #939 Del Skrevet 25. mai 2009 Så leit da.. Og jeg er enig med de andre her, ring du, så kan de ta avgjørelsen om du skal komme inn eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #940 Del Skrevet 25. mai 2009 Så leit da.. Og jeg er enig med de andre her, ring du, så kan de ta avgjørelsen om du skal komme inn eller ikke. Da har jeg snakket med en lege på sykehuset. Hun mente det ikke var farlig så lenge smertene ikke var helt j.... Så da er det ikke annet å gjøre enn å vente å se til onsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå