Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Ja får håpe det, men har mine tvil :(

Mannen skjønner vel egentlig like lite som meg :fnise: Torsdag eggløsning, fredag "eggløsningsblødning" og lørdag positiv test og blod :fnise: Stakkars mann :fnise:

:ler: Må ærlig talt si jeg ikke hadde skjønt så mye av det selv heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: til deg! Håper du finner ut av det.. så opprivende og forvirrende med så mye action på engang. Skal jaggu ikke være lett alltid..

Håper dere får en fin søndag til tross...*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg tar feil ang. positive gravi tester og el, vet også at det i alle fall kan være omvendt med positiv el test når en er gravid.

Jeg vil være veldig forsiktig med å hisse opp forhåpningene dine, for det er så fælt om det viser seg å bare være en krøll i syklusen eller noe sånt noe!! Men jeg håper så absolutt at dette kan være noe helt annet :jepp:

Skikkelig kjedelig på en søndag, da en ikke har muligheten til å få tak i fastlegen eller gynekologen for å få sjekket ting!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at eggeløsningstestene kan slå ut når man er gravid. Men ikke hørt noe om at graviditetstester kan slå ut når man har eggeløsning. For eggeløsningstestene kan reagere på hcg hormonet, men ikke motsatt. For grav. tester slår KUN ut på hcg.

Hvis du mot all formodning skulle miste en gang til (altså 3 ganger) finnes det noe som heter habituell abort. Vet ikke om det kan være noe slikt å lese om/få behandling mot??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at positiv graviditetstest betyr graviditet, aldri eggeløsning, selv om motsatt er mulig ja.

Håper håper på dine vegne nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre ein snartur innom - og kva leser eg? :overrasket:

Håpar det er ein uskyldig blødning! Heilt klart - skaff deg time hos gynekologen i morgon. :Nikke: Er det ein SA, så gjer du lurt i at lege/gyn dokumenterer det. Det kreves nemlig 3 kliniske SA/MA før utredning for habituell abort. (Eg slapp heldigvis unna med 2 kliniske pluss 1 uten legesjekk.) Men såklart - la oss håpa i det lengste at det er heilt uskyldig og at du kan begynna å telja ned mot januar. :tommelsmil:

Uff, eg har virkelig vondt av deg i dag - ventetida, når ein ikkje anar kva som skjer, er den aller verste. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Må ærlig talt si jeg ikke hadde skjønt så mye av det selv heller :fnise:

:fnise: nei jeg skjønner jo ingenting selv, så da er det jo ikke lett for andre å skjønne det heller :fnise:

:klem: til deg! Håper du finner ut av det.. så opprivende og forvirrende med så mye action på engang. Skal jaggu ikke være lett alltid..

Håper dere får en fin søndag til tross...*krysser fingrene*

Nei det skal jaggu ikke være lett :( Håper jeg finner ut av det i morgen :)

Har hatt en fin søndag så langt i allefall, er jo ikke noe jeg får gjort fra eller til uansett :)

:klemmer:

Kan hende jeg tar feil ang. positive gravi tester og el, vet også at det i alle fall kan være omvendt med positiv el test når en er gravid.

Jeg vil være veldig forsiktig med å hisse opp forhåpningene dine, for det er så fælt om det viser seg å bare være en krøll i syklusen eller noe sånt noe!! Men jeg håper så absolutt at dette kan være noe helt annet :jepp:

Skikkelig kjedelig på en søndag, da en ikke har muligheten til å få tak i fastlegen eller gynekologen for å få sjekket ting!! :klemmer:

Forhåpningene mine er borte uansett de, så det går bra ;)

Kjedelig at det er helg ja, er ikke noe vits å kontakte legevakten heller synes jeg, så får vente å se hvordan det blir i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at eggeløsningstestene kan slå ut når man er gravid. Men ikke hørt noe om at graviditetstester kan slå ut når man har eggeløsning. For eggeløsningstestene kan reagere på hcg hormonet, men ikke motsatt. For grav. tester slår KUN ut på hcg.

Hvis du mot all formodning skulle miste en gang til (altså 3 ganger) finnes det noe som heter habituell abort. Vet ikke om det kan være noe slikt å lese om/få behandling mot??

Ja det er det jeg har hørt også, så stemmer nok det :)

Tenker det er greit å få sjekket om det er en sa ja, for greit å få registrert det ifh videre utredning ja....

Jeg tror at positiv graviditetstest betyr graviditet, aldri eggeløsning, selv om motsatt er mulig ja.

Håper håper på dine vegne nå!

Ja det betyr nok det, men er jo uansett hcg i kroppen nå selvom jeg har mistet...tar nok litt tid før det går ut av kroppen.

Takk for at du håper for meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre ein snartur innom - og kva leser eg? :overrasket:

Håpar det er ein uskyldig blødning! Heilt klart - skaff deg time hos gynekologen i morgon. :Nikke: Er det ein SA, så gjer du lurt i at lege/gyn dokumenterer det. Det kreves nemlig 3 kliniske SA/MA før utredning for habituell abort. (Eg slapp heldigvis unna med 2 kliniske pluss 1 uten legesjekk.) Men såklart - la oss håpa i det lengste at det er heilt uskyldig og at du kan begynna å telja ned mot januar. :tommelsmil:

Uff, eg har virkelig vondt av deg i dag - ventetida, når ein ikkje anar kva som skjer, er den aller verste. :klem:

Ja det er det jeg tenker også, greit å få registrert det hvis det er en sa :) Blir litt lettere å få hjelp da hvis det skulle skje igjen...

Ikke noe moro å gå sånn å vente og ikke vite nei, men er jo ingenting jeg får gjort uansett, men moro er det ikke :(

:( Uff, så mye som skjer! Håper du får time i morgen og finner ut av dette.

:hug:

Ja her skjer det ting vet du! Håper virkelig jeg får time i morgen ja, orker ikke vente en dag til tror jeg...

Tenker på deg, vennen. :troest:

Takk vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så herlige jenter :rødme: Tenk å være så heldig å ha så mange som støtter meg :blomst:

Dagen har gått fort hittil da. Mamma og pappa var her en tur i stad. Pappa skulle sette ut båten, så mamma satt her mens han gjorde det :)

Etter det har jeg ryddet og vasket hele kjelleren! Det trengtes virkelig, så deilig å få gjort det :)

Nå skal jeg slenge meg på sofaen og slappe av litt tenkte jeg, sliten i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Jeg henger meg på alle andre her, vi håper og tror i det lengste! Synes du tar det veldig bra, og er veldig tapper! Det er lov å ta en egenmeldingdag i morgen, under pledd, hos legen, på telefonene med meg (begynner ikke før kl. 14.00) eller hva du vil bruke tiden på :)

Det er jo greit å få vite ting dersom det er det ene eller det andre! Mas på legen, fortell hva du tror har skjedd og krev en time!!!

Veldig glad i deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :klem:

Jeg henger meg på alle andre her, vi håper og tror i det lengste! Synes du tar det veldig bra, og er veldig tapper! Det er lov å ta en egenmeldingdag i morgen, under pledd, hos legen, på telefonene med meg (begynner ikke før kl. 14.00) eller hva du vil bruke tiden på :)

Det er jo greit å få vite ting dersom det er det ene eller det andre! Mas på legen, fortell hva du tror har skjedd og krev en time!!!

Veldig glad i deg :)

Takk for det vennen :klemmer: Har sagt fra til sjefen at jeg er syk og ikke kommer på jobb i morgen. Orker ikke forklare for dem ;)

Skal mase på legen, håper virkelig han har tid :)

Ringer deg i morgen jeg vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lyst til å legge meg jeg nå, så tror jeg hoppe i køya rett og slett. Jo fortere det blir morgen, jo bedre....

Håper morgendagen byr på mange oppklaringer :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God natt og så satser vi på oppklaring i morgen.. Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får sove godt. Krysser fingrene for oppklaring i morgen.

Jeg har sovet godt i natt, deilig :) Takk for fingerkryssing, håper virkelig på en oppklaring i dag altså :klemmer:

God natt og så satser vi på oppklaring i morgen.. Tenker på deg! :klem:

Takk for det, får håpe vi finner ut av hva som skjer i dag :klemmer:

Da sitter jeg her å venter på at legen skal åpne, åpner ikke før halv ni, men mener det går ann å ringe fra 8.15 :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i legen og jeg fikk time i dag 9.15 :) Blir godt å få det unnagjort :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...