Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Så deilig med tur, spesielt når en har noen å gå med :jepp:

Ja det er kjempedeilig :) Må ha noen å gå sammen med, ellers kommer jeg meg ikke ut på tur :sjenert:

Trøtt....spist kveldsmat, så nå er det nok ikke lenge før jeg bikker i seng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er kjempedeilig :) Må ha noen å gå sammen med, ellers kommer jeg meg ikke ut på tur :sjenert:

Trøtt....spist kveldsmat, så nå er det nok ikke lenge før jeg bikker i seng...

Kjenner til det der, bare det å ha en firbent å gå med hjelper på syns jeg. Det er greit når mannen kommer hjem i alle fall, da går vi en del sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det der, bare det å ha en firbent å gå med hjelper på syns jeg. Det er greit når mannen kommer hjem i alle fall, da går vi en del sammen :)

Ja hadde nok hjulpet om vi hadde hatt en firbeint her ja, men den eneste firbeinte her er katten :fnise:

Hender jeg får med meg sambo på tur også, men han blir veldig glad hvis han slipper :sjenert:

Da er jeg hjemme fra jobb....var personalmøte etter jobben i dag, så vært en lang dag :)

Hoster og hoster om dagen....har hostet siden vi var på fjellet og det er snart en mnd siden. Prøvde å ringe legen i dag, men tlf var stengt da jeg ringte og hadde ikke tid til å ringe seinere på dagen. Skal prøve igjen i morgen tidlig. Regner ikke med at han har tid til meg i morgen, men det er jo lov å håpe da :sjenert: Sist jeg gikk sånn å hostet viste det seg at jeg hadde lungebetennelse nemmelig....så orker ikke bli skikkelig dårlig i påsken :(

I morgen skal jeg på interiørparty til en kollega, lørdag er det først klumpen og så i 30års lag etter det :) Tror denne helgen kommer til å gå veldig fort ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiørparty?? Interessant!

Usj, får virkelig håpe du ikke har fått lungebetennelse da!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiørparty?? Interessant!

Usj, får virkelig håpe du ikke har fått lungebetennelse da!! :kose:

Ja blir spennende å se hvilke produkter som finnes der ;) Har ikke vært på det partyet før.

Håper virkelig ikke det er lungebetennelse nei :(

Interiørparty? Det var noe nytt for meg... Hva er det og hva gjør man da? Ommøblerer? :sjenert:

Er et party der de selger interiørartikler : http://www.casainterior.no/

Masse fint :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fastlegen min har selvfølgelig fri på fredager da :sjenert: Men jeg kunne komme ned å ta en blodprøve, så da får vi se hva de får ut av den ;)

:reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har en spennende helg i møte! :) Uff, får håpe det ikke er lungebetennelse. Tar det lang tid før du får svar på blodprøvene?

Kos deg på interiørparty i kveld. Var inne og tittet på siden og der var det masse fint! :)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har en spennende helg i møte! :) Uff, får håpe det ikke er lungebetennelse. Tar det lang tid før du får svar på blodprøvene?

Kos deg på interiørparty i kveld. Var inne og tittet på siden og der var det masse fint! :)

Ja tror helgen kommer til å gå veldig fort :) Men etter det er det jo bare to dager på jobb, og så er det masse fri ;)

Ser ut som om det er mye fint på det partyet ja, så blir nok litt shopping kan jeg tenke meg :lur:

God helg til deg også :klemmer:

Da er det endelig helg :) Akkurat kommet hjem og skal snart hoppe i dusjen. Skal på partyet kl 19, så har ikke så mye tid...

Gikk fint hos legen, blodprøven var bra, så da er det heldigvis ikke lungebetennelse :) Fikk resept på en hostesaft da, så får håpe den hjelper :)

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, har hørt om de interiørgreiene der, mye fint der ja!!

Bra at du antalgligvis ikke har lungebetennelse, håper på rask bedring!

Ha en flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) God helg til deg også loffen :klemmer:

Ahh, har hørt om de interiørgreiene der, mye fint der ja!!

Bra at du antalgligvis ikke har lungebetennelse, håper på rask bedring!

Ha en flott helg :klem:

Ja de har masse fint der, men begrenser seg jo litt hvor mye man trenger etterhvert :fnise:

Deilig å vite at det ikke er lungebetennelse ja, så får håpe hosten går over av seg selv veldig snart ;)

Ha en super helg du også :klemmer:

Koselig på party i går, bestilte meg et par glasslykter, de var kjempefine :) Ble sittende å skravle frem til midnatt, så litt trøtt i dag...

Nå skal jeg snart i vei for å hente klumpen, lenge siden jeg har sett han nå, så blir koselig å se han igjen :)

I kveld er det 30 års dag til en venninne, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunny, loffen og pusilus :klemmer:

Hadde det supert på fest i går :) Var ca 20 jenter, så var masse liv ;)

Dro hjem halv fire og sov frem til nå :fnise:

Deilig å kunne sove lenge og bare slappe av i dag!

Planen i dag er å finne frem litt påskepynt og ordne litt småting her hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hallo:

Håper du får en fin påske! :klem:

Takk for det loevinna :klemmer: Håper det jeg også, skal i allefall bli veldig deilig med noen dager fri nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig vær i dag, så vi har vært hos broren til sambo og grillet :) Årets første grillings ;)

Fått ryddet og ornet litt her i dag, men skulle så gjerne fått gjort litt mer :sjenert: Skal prøve å samle litt energi så jeg får unna litt mer ;)

2 dager igjen til det er ferie! Det skal bli godt :) Begynner tidlig i morgen, så er det akupunktur og så er det utdrikningslagsplanlegging... Blir en lang dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...