Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så deilig med tur, spesielt når en har noen å gå med :jepp:

Ja det er kjempedeilig :) Må ha noen å gå sammen med, ellers kommer jeg meg ikke ut på tur :sjenert:

Trøtt....spist kveldsmat, så nå er det nok ikke lenge før jeg bikker i seng...

Skrevet
Ja det er kjempedeilig :) Må ha noen å gå sammen med, ellers kommer jeg meg ikke ut på tur :sjenert:

Trøtt....spist kveldsmat, så nå er det nok ikke lenge før jeg bikker i seng...

Kjenner til det der, bare det å ha en firbent å gå med hjelper på syns jeg. Det er greit når mannen kommer hjem i alle fall, da går vi en del sammen :)

Skrevet
Kjenner til det der, bare det å ha en firbent å gå med hjelper på syns jeg. Det er greit når mannen kommer hjem i alle fall, da går vi en del sammen :)

Ja hadde nok hjulpet om vi hadde hatt en firbeint her ja, men den eneste firbeinte her er katten :fnise:

Hender jeg får med meg sambo på tur også, men han blir veldig glad hvis han slipper :sjenert:

Da er jeg hjemme fra jobb....var personalmøte etter jobben i dag, så vært en lang dag :)

Hoster og hoster om dagen....har hostet siden vi var på fjellet og det er snart en mnd siden. Prøvde å ringe legen i dag, men tlf var stengt da jeg ringte og hadde ikke tid til å ringe seinere på dagen. Skal prøve igjen i morgen tidlig. Regner ikke med at han har tid til meg i morgen, men det er jo lov å håpe da :sjenert: Sist jeg gikk sånn å hostet viste det seg at jeg hadde lungebetennelse nemmelig....så orker ikke bli skikkelig dårlig i påsken :(

I morgen skal jeg på interiørparty til en kollega, lørdag er det først klumpen og så i 30års lag etter det :) Tror denne helgen kommer til å gå veldig fort ja...

Skrevet

Interiørparty?? Interessant!

Usj, får virkelig håpe du ikke har fått lungebetennelse da!! :kose:

Skrevet

Interiørparty? Det var noe nytt for meg... Hva er det og hva gjør man da? Ommøblerer? :sjenert:

Skrevet
Interiørparty?? Interessant!

Usj, får virkelig håpe du ikke har fått lungebetennelse da!! :kose:

Ja blir spennende å se hvilke produkter som finnes der ;) Har ikke vært på det partyet før.

Håper virkelig ikke det er lungebetennelse nei :(

Interiørparty? Det var noe nytt for meg... Hva er det og hva gjør man da? Ommøblerer? :sjenert:

Er et party der de selger interiørartikler : http://www.casainterior.no/

Masse fint :lur:

Skrevet

Fastlegen min har selvfølgelig fri på fredager da :sjenert: Men jeg kunne komme ned å ta en blodprøve, så da får vi se hva de får ut av den ;)

:reise:

Skrevet

Høres ut som du har en spennende helg i møte! :) Uff, får håpe det ikke er lungebetennelse. Tar det lang tid før du får svar på blodprøvene?

Kos deg på interiørparty i kveld. Var inne og tittet på siden og der var det masse fint! :)

God helg! :klem:

Skrevet
Høres ut som du har en spennende helg i møte! :) Uff, får håpe det ikke er lungebetennelse. Tar det lang tid før du får svar på blodprøvene?

Kos deg på interiørparty i kveld. Var inne og tittet på siden og der var det masse fint! :)

Ja tror helgen kommer til å gå veldig fort :) Men etter det er det jo bare to dager på jobb, og så er det masse fri ;)

Ser ut som om det er mye fint på det partyet ja, så blir nok litt shopping kan jeg tenke meg :lur:

God helg til deg også :klemmer:

Da er det endelig helg :) Akkurat kommet hjem og skal snart hoppe i dusjen. Skal på partyet kl 19, så har ikke så mye tid...

Gikk fint hos legen, blodprøven var bra, så da er det heldigvis ikke lungebetennelse :) Fikk resept på en hostesaft da, så får håpe den hjelper :)

God helg alle sammen :)

Skrevet

Ahh, har hørt om de interiørgreiene der, mye fint der ja!!

Bra at du antalgligvis ikke har lungebetennelse, håper på rask bedring!

Ha en flott helg :klem:

Skrevet

Takk :) God helg til deg også loffen :klemmer:

Ahh, har hørt om de interiørgreiene der, mye fint der ja!!

Bra at du antalgligvis ikke har lungebetennelse, håper på rask bedring!

Ha en flott helg :klem:

Ja de har masse fint der, men begrenser seg jo litt hvor mye man trenger etterhvert :fnise:

Deilig å vite at det ikke er lungebetennelse ja, så får håpe hosten går over av seg selv veldig snart ;)

Ha en super helg du også :klemmer:

Koselig på party i går, bestilte meg et par glasslykter, de var kjempefine :) Ble sittende å skravle frem til midnatt, så litt trøtt i dag...

Nå skal jeg snart i vei for å hente klumpen, lenge siden jeg har sett han nå, så blir koselig å se han igjen :)

I kveld er det 30 års dag til en venninne, gleder meg :)

Skrevet

Ha det gøy på fest! :skaal:

Skrevet

God helg Lucky :klemmer:

Håper du har det strålende på fest :skaal:

Skrevet

Sunny, loffen og pusilus :klemmer:

Hadde det supert på fest i går :) Var ca 20 jenter, så var masse liv ;)

Dro hjem halv fire og sov frem til nå :fnise:

Deilig å kunne sove lenge og bare slappe av i dag!

Planen i dag er å finne frem litt påskepynt og ordne litt småting her hjemme :)

Skrevet
:hallo:

Håper du får en fin påske! :klem:

Takk for det loevinna :klemmer: Håper det jeg også, skal i allefall bli veldig deilig med noen dager fri nå ;)

Skrevet

Deilig vær i dag, så vi har vært hos broren til sambo og grillet :) Årets første grillings ;)

Fått ryddet og ornet litt her i dag, men skulle så gjerne fått gjort litt mer :sjenert: Skal prøve å samle litt energi så jeg får unna litt mer ;)

2 dager igjen til det er ferie! Det skal bli godt :) Begynner tidlig i morgen, så er det akupunktur og så er det utdrikningslagsplanlegging... Blir en lang dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...