Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ikke lange besøket, men får ta igjen senere :ler:

Ja det får du gjøre :) Koselig å se deg litt da :klemmer:

God Påske Lucky! :klemmer:

God påske til deg også loffen :klemmer:

Så koselig her inne :)

Ja jeg koser meg veldig om dagen :strix:

God påske :klem:

God påske til deg også :klemmer:

Skrevet

En deilig helg :)

Bare avslapning i går kveld og i dag har vi stort sett også bare slappet av :) Litt besøk av mamma og pappa og en kusine, men ellers bare kos :)

I går tok mannen med seg lillegutt i boblebadet og jeg har virkelig fått en badeengel :hjerte: Badet i over en halv time og var sååå våken, herlig! Men veldig sliten når han var ferdig da, så sov over et måltid :fnise:

Skal bli deilig med litt påskeferie nå, er så koselig å ha mannen hjemme litt :)

Skrevet

Så koselig med en liten badeengel :rodmer:

God påske! :klemmer:

Skrevet

Hei hei :) Skal du hitover så er det ei som gjerne skulle hatt noe mammatøy ;) (Ikke meg ;) )

Skrevet

Så koselig med en liten badeengel :rodmer:

God påske! :klemmer:

Veldig koselig og ikke minst stas for mannen å kunne gjøre noe moro sammen med lillegutt :hjerte:

Hei hei :) Skal du hitover så er det ei som gjerne skulle hatt noe mammatøy ;) (Ikke meg ;) )

Ja skal pakke det sammen jeg :) Send meg gjerne nr ditt ;)

I dag har vi vært på helsestasjon å veid lillegutt og nå var han 4740 gram, så gutten får nok mat i allefall ;) Godt å vite :Nikke:

Så var vi på en liten bytur for å bytte noe han har fått og da ble det jo litt mer shopping til han :sjenert: Er jo såååå mye fint :) Ble litt sommerklær også da, så da håper vi på fint vær i sommer ;)

Nå har jeg og lillegutt tatt en dupp, deilig å sove med han på brystet :hjerte:

Skrevet

Herlig å duppa saman. :rodmer:

Eg vil tru det blir herlig med påske og mannen heime. Kos deg!

:kaklehone:

Skrevet

Kos dere i påsken, herlig med familietid :)

Skrevet

Herlig å duppa saman. :rodmer:

Eg vil tru det blir herlig med påske og mannen heime. Kos deg!

:kaklehone:

Veldig deilig å sove sammen sånn :hjerte:

Skal bli godt med mannen hjemme litt ja, deilig med litt avlastning innimellom ;)

Kos dere i påsken, herlig med familietid :)

Takk :klemmer: Skal bli godt med noen dager sammen :hjerte:

God påske! :klem:

Takk og god påske til deg også :klemmer:

Deilig og rolig morgen og ser ut som om lillegutt begynner å få litt rutine på sovingen sin :) De siste dagene har han våknet rundt kl 8 for spising og bleieskift og masse smil og kos :hjerte: Så litt mat igjen rundt ti...vi snakker noen dråper melk :fnise: før han sovner igjen :) Så nå ligger han i vognen på verandaen og koser seg, mens mor har planer om å pynte litt til påske her hjemme :)

Skrevet

Innom for å ønske god påske :klemmer:

Skrevet

Kos deg med lillegutt :rodmer: og påskepynting!

:klemmer:

Skrevet

Kos deg med lillegutt :rodmer: og påskepynting!

Takk :klemmer:

Deilig dag i går og lillegutt sov i 5 timer ute på verandaen! Godt med en tass med godt sovehjerte :hjerte:

På ettermiddagen var vi en liten tur i byen for litt påskeshopping og ellers bare hjemme å koste oss på kvelden :)

I dag har vi hatt en deilig og rolig morgen og lillegutt har badet i baljen sin. Blitt så rolig og fin i vannet og det er deilig :strix:

Nå sover han på verandaen igjen, så blir spennende å se hvor lenge han har planer om å sove i dag ;) Skal trille en tur til svigerinne og tanteunge med en liten påskegave til tanteungen, koselig :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Høres utrolig harmonisk ut der borte! ;) Artig at han likte boblebad - spent på å se Om lillemakrell også trives i vannet! Ha en fortsatt koselig påske - alle tre! :)

Skrevet

God påske!

God påske :klemmer:

God påske :klemmer:

Har jo blitt en veldig fin påske for deg da! Grattis med lille prinsessen :hjerte:

Høres utrolig harmonisk ut der borte! ;) Artig at han likte boblebad - spent på å se Om lillemakrell også trives i vannet! Ha en fortsatt koselig påske - alle tre! :)

Ja vi har det fint om dagen :hjerte: Boblebadet er en favoritt her i huset, så får håpe lillemakrell liker det også :Nikke:

God påske til dere også :klemmer:

Småkjekset har fått prinsessen sin :hjerte:

Deilig med rolige påskedager :strix: Stort sett bare vært hjemme, med unntak av torsdag da vi var på hytta hos mamma og pappa, koselig :) og besøk av et vennepar på kvelden på fredag :)

Lillegutt vokser og vokser og blir stadig sjokkert over klær som plutselig passer til han :sjokk: Men er godt også da, han blir stadig med våken og stødig i blikket :hjerte:

Mannen har hatt god tid til å kose med lillegutt, herlig :) Nå har de akkurat badet sammen og lillegutt sover, helt utslitt :fnise:

Ha en fortsatt fin påske!

Skrevet

Høres ut som livet med lillegutt er herlig! Jeg unner dere det så veldig.

Godt de vokser fort også ja, så slipper de å være så skjøre.. verre med de fine klærne de så fort vokser ut av :fnise: Så dere merker mye fremgang hele veien selv på 1 mnd alder? Gjør vel kanskje det ja... blir spennende hver dag fremover med en liten en i huset ;)

Skrevet

Så koselig det høres ut alt sammen!

Ha en super helg videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...