Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hentet pc'en min i går og var så fornøyd.....frem til jeg skulle slå den på og oppdaget av skjermen var knust inni :sur: Så da må jeg levere den igjen i morgen! Irriterende!!!Skikkelig hormontroll om dagen og gråter for ingenting :sjenert: Er liksom ikke snakk om en tåre, men det flommer :fnise:Ellers går det fint og magen er i en skikkelig vokseperiode om dagen, den kan ikke skjules lenger og synes på lang avstand, herlig :strix:I morgen skal jeg til legen på 24 uker kontroll, gleder meg til å se den lille på ultralyd i morgen :hjerte:Har også bestilt 3D også den 5.desember, blir moro ;)

Å, så herlig! Kan tenke meg du er flott! :smilbla::rodmer:

Men det var da fryktelig dårlig med den PC'n da! Jeg hadde blitt dritsur! Og det har jo tatt lang tid fra før, også får du den igjen med knust skjerm! :roll:

Lykke til på kontroll med ultralyd! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! :strix :

Ja alltid like spennende å se hvordan det står til inni magen :)

Herlig med sniktitt i morgen :strix:

Ja det er virkelig herlig å se den lille som ligger der :hjerte:

Å, så herlig! Kan tenke meg du er flott! :smilbla::rodmer:

Men det var da fryktelig dårlig med den PC'n da! Jeg hadde blitt dritsur! Og det har jo tatt lang tid fra før, også får du den igjen med knust skjerm! :roll:

Lykke til på kontroll med ultralyd! :hoppe:

Føler meg veldig fin med magen og elsker den :hjerte:

Veldig irriterende med pc'en ja :sur: Så får håpe det går litt fortere denne gangen...

Æsj, så irriterende med knust skjerm når du endelig får tilbake pc'en :( Men stas med mage som syns og ultralyd i morgen! :rodmer:

Ja skikkelig irriterende!

Herlig med mage, elsker det :hjerte:

Å, det er så kjekt å lesa her for tida. Du er jo godt over halvvegs. :rodmer:

Ja tenk at jeg er godt over halveis og det "bare" er 15 uker igjen ;) Spennende tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk veldig bra på kontrollen i dag også og lillegutt har det veldig fint :hjerte:

Hun så også tydelig at dette er en gutt, så ingen tvil her lenger ;) Må se å få laget meg en utstyrsliste snart, så jeg kan få litt oversikt over hva vi har og hva vi trenger :)

Bare en dag igjen til helg, DET skal bli godt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp - du er jo 25 uker jo :daane:

Synes fremdeles bare du kommer nærmere og nærmere meg :fnise:

Nå går tiden fort fremover altså - akkurat som om noen har trykket på "fast forward"-knappen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Loffen, Missiw, Lily, Pasjonsblomst, Pusilus, Mayami, *Lollipop*, Zia og Blåmor :klemmer:

Uff henger ikke med om dagen jeg! Pc er fremdeles ikke klar :sur: Håper bare jeg får den før jul....

Ellers er alt bra her i heimen :) Magen vokser og lillegutt har det fint :) Var på 3D ultralyd i går og lillegutt er så vakker :hjerte: Synes han var lik mannen, så blir spennende å se om det stemmer når han kommer ut :) Kunne tydelig se at det var gutt og jordmoren zoomet inn, så ingen tvil der lenger ;) Hun regnet med at han var over 1 kg allerede, så det er en stor og fin gutt :)

Ellers nærmer det seg jul med stromskritt, men jeg er langt ifra ferdig med julegavene... Skal ha fri neste mandag da, så håper å få gjort unna det meste den dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Håper jeg også får oppleve en 3D ultralyd! Så fantastisk at man kan se babyen før den kommer ut! Helt fascinert jeg! :fnise:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Knut" var så vakker på bildet! Har sett på det flere ganger i dag! Klarer ikke se noen likhet, men ser på det lille smilet! Herlig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...