O'hara Skrevet 23. november 2011 #5281 Del Skrevet 23. november 2011 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. november 2011 #5282 Del Skrevet 23. november 2011 Herlig med sniktitt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. november 2011 #5283 Del Skrevet 23. november 2011 Hentet pc'en min i går og var så fornøyd.....frem til jeg skulle slå den på og oppdaget av skjermen var knust inni Så da må jeg levere den igjen i morgen! Irriterende!!!Skikkelig hormontroll om dagen og gråter for ingenting Er liksom ikke snakk om en tåre, men det flommer :fnise:Ellers går det fint og magen er i en skikkelig vokseperiode om dagen, den kan ikke skjules lenger og synes på lang avstand, herlig :strix:I morgen skal jeg til legen på 24 uker kontroll, gleder meg til å se den lille på ultralyd i morgen :hjerte:Har også bestilt 3D også den 5.desember, blir moro Å, så herlig! Kan tenke meg du er flott! Men det var da fryktelig dårlig med den PC'n da! Jeg hadde blitt dritsur! Og det har jo tatt lang tid fra før, også får du den igjen med knust skjerm! Lykke til på kontroll med ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 23. november 2011 #5284 Del Skrevet 23. november 2011 Æsj, så irriterende med knust skjerm når du endelig får tilbake pc'en Men stas med mage som syns og ultralyd i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. november 2011 #5285 Del Skrevet 24. november 2011 Å, det er så kjekt å lesa her for tida. Du er jo godt over halvvegs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. november 2011 Forfatter #5286 Del Skrevet 24. november 2011 Spennende! :strix : Ja alltid like spennende å se hvordan det står til inni magen Herlig med sniktitt i morgen Ja det er virkelig herlig å se den lille som ligger der Å, så herlig! Kan tenke meg du er flott! Men det var da fryktelig dårlig med den PC'n da! Jeg hadde blitt dritsur! Og det har jo tatt lang tid fra før, også får du den igjen med knust skjerm! Lykke til på kontroll med ultralyd! Føler meg veldig fin med magen og elsker den Veldig irriterende med pc'en ja Så får håpe det går litt fortere denne gangen... Æsj, så irriterende med knust skjerm når du endelig får tilbake pc'en Men stas med mage som syns og ultralyd i morgen! Ja skikkelig irriterende! Herlig med mage, elsker det Å, det er så kjekt å lesa her for tida. Du er jo godt over halvvegs. Ja tenk at jeg er godt over halveis og det "bare" er 15 uker igjen Spennende tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. november 2011 Forfatter #5287 Del Skrevet 24. november 2011 Gikk veldig bra på kontrollen i dag også og lillegutt har det veldig fint Hun så også tydelig at dette er en gutt, så ingen tvil her lenger Må se å få laget meg en utstyrsliste snart, så jeg kan få litt oversikt over hva vi har og hva vi trenger Bare en dag igjen til helg, DET skal bli godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. november 2011 #5288 Del Skrevet 24. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 24. november 2011 #5289 Del Skrevet 24. november 2011 Såååå bra! Straks helg! Håper det blir en god en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 25. november 2011 #5290 Del Skrevet 25. november 2011 Ååh, det er jo bare ren lykke her inne God helg til deg og magen Lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. november 2011 #5291 Del Skrevet 25. november 2011 så deilig at gutten i magen har det godt og vokser seg stor og sterk lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. november 2011 #5292 Del Skrevet 27. november 2011 Herlig med god kontroll og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. november 2011 #5293 Del Skrevet 28. november 2011 Ååå, gleder meg til jeg er der du er nå!! Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. november 2011 #5294 Del Skrevet 29. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. november 2011 #5295 Del Skrevet 29. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. november 2011 #5296 Del Skrevet 29. november 2011 Hjelp - du er jo 25 uker jo Synes fremdeles bare du kommer nærmere og nærmere meg Nå går tiden fort fremover altså - akkurat som om noen har trykket på "fast forward"-knappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 29. november 2011 #5297 Del Skrevet 29. november 2011 Sååå fantastisk å komme inn hit etter en laaang pause og finne ut at du er supergravid! Det var kveldens beste nyhet, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #5298 Del Skrevet 6. desember 2011 Loffen, Missiw, Lily, Pasjonsblomst, Pusilus, Mayami, *Lollipop*, Zia og Blåmor Uff henger ikke med om dagen jeg! Pc er fremdeles ikke klar Håper bare jeg får den før jul.... Ellers er alt bra her i heimen Magen vokser og lillegutt har det fint Var på 3D ultralyd i går og lillegutt er så vakker Synes han var lik mannen, så blir spennende å se om det stemmer når han kommer ut Kunne tydelig se at det var gutt og jordmoren zoomet inn, så ingen tvil der lenger Hun regnet med at han var over 1 kg allerede, så det er en stor og fin gutt Ellers nærmer det seg jul med stromskritt, men jeg er langt ifra ferdig med julegavene... Skal ha fri neste mandag da, så håper å få gjort unna det meste den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. desember 2011 #5299 Del Skrevet 6. desember 2011 Håper jeg også får oppleve en 3D ultralyd! Så fantastisk at man kan se babyen før den kommer ut! Helt fascinert jeg! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 6. desember 2011 #5300 Del Skrevet 6. desember 2011 "Knut" var så vakker på bildet! Har sett på det flere ganger i dag! Klarer ikke se noen likhet, men ser på det lille smilet! Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå